eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Nadbudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Jelnej wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nadbudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Jelnej wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LEŻAJSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 8

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 04 500

1.5.8.) Numer faksu: 17 24 04 509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@starostwo.lezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.lezajsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.starostwo.lezajsk.pl/12392/12392/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadbudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Jelnej wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be57bd01-f5c7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001812/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Nadbudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Jelnej wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137939/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 538568,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Jelnej polegająca na wymianie pokrycia wraz ze zmianą konstrukcji dachu, wymianie konstrukcji i pokrycia zadaszeń nad wejściami. Przedmiotowy obiekt zlokalizowany jest w Jelnej 155 (Gmina Nowa Sarzyna), na działce ewid. nr 2229.
Obiekt zlokalizowany jest na podłużnej działce graniczącej od zachodu z pasem drogowym drogi gminnej (dz. nr 1743/1). Od wschodu z ciekiem wodnym Malinianką (dz. nr 1675). Od południa z działką nr 2230. Od północy z pasem drogowym drogi gminnej (dz. nr 2228). Dostęp komunikacyjny istniejącym zjazdem z drogi gminnej od strony północnej.
Budynek Środowiskowego Domu Samopomocy to obiekt dwukondygnacyjny z wejściem od strony północnej i zachodniej.
W ramach planowanych prac zakłada się rozbiórkę pokrycie z papy oraz stropodachu. Nad ścianami zewnętrznymi piętra planuje się wykonanie wieńca żelbetowego. Wieniec należy połączyć ze stropem prętami Ø 12 wklejanymi co 1,0 m do wieńca stropu nad piętrem. W nowo wykonanym wieńcu kotwić śruby Ø 16 co 2,0 m do osadzenia murłat. Istniejące trzony kominowe należy podwyższyć ponad projektowaną połać dachową z wykonaniem żelbetowych czapek kominowych z okuciem z blachy. Rozebrany strop nad szybem windowym należy odtworzyć w formie płytki żelbetowej gr 10 cm. Strop nad pierwszym piętrem należy docieplić wełna mineralną i wykonać podłogę z płyt OSB. Nowy dach przewiduje się w konstrukcji drewnianej, kryty panelami z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, łączonej na zatrzask formowany w rąbek stojący wys. min. 3,5cm. Blacha z rdzeniem stalowym, obustronnie ocynkowana oraz zabezpieczona lakierem ochronnym z powłoką wierzchnią wykańczającą o trwałości gwarantowanej nie krótszej niż 25 lat. Pokrycie z blachy kładzione na deskowaniu pełnym, na przekładce z maty strukturalnej zapewniającej mikrowentylację. Pokrycie zaopatrzone w śniegołapy z rurek stalowych podwójnych, mocowanych do paneli pokrycia (w kolorze pokrycia) zgodnie z specyfikacją rysunku rzutu dachu. W dachu nad częścią dwukondygnacyjną planuje się wyłaz dachowy (80x130) dla zapewnienia dostępu do przestrzeni poddasza. W związku z wykonaniem nowego przekrycia dachu na czas robót przewidywany jest demontaż elementów instalacji klimatyzacji zlokalizowanych na stropodachu. Ponowny montaż elementów instalacji nastąpi po wykonaniu konstrukcji i pokrycia dachu przy użyciu klamer i ław mocowanych na wspornikach dostosowanych do technologii pokrycia. Dla zapewnienia dostępu w celach serwisowych planuje się instalację ław kominiarskich mocowanych na klamrach i wspornikach dostosowanych do technologii pokrycia. Zamówienie przewiduje rozebranie i wykonanie na nowym dachu nowej instalacji odgromowej, W ramach prac dla wyrównania poziomu konstrukcji przewiduje się nadbudowę poprzez podniesienie ścian zewnętrznych i uzupełnienie izolacji termicznej z wykonaniem pokrycia z tynku mineralnego na siatce. Po podmurowaniu ścian i wykonaniu nowego dachu izolację zewnętrzną budynku ze styropianu i tynku cienkowarstwowego należy uzupełnić. Zamówienie obejmuje wykonanie nowej warstwy tynku na powierzchniach istniejących ścian budynku.
Zamówienie obejmować będzie również roboty związane z wymianą okładziny na schodach zewnętrznych i zadaszenia nad wejściem. Istniejące pokrycie daszku jak i jego drewnianą konstrukcje należy rozebrać. Projektowana jest nowa konstrukcja stalowa daszku tj. słupki z profilu zamkniętego 100x100x6 mm, płatwie stalowe z dwuteownika szerokostopowego HEB 120. Elementy te łączone na spawanie i śruby Ø 16 mm. Słupki osadzone na stopie fundamentowej.
Na daszku krokwie narożne 16x16 cm osadzone na słupkach i ścianie bud. istniejącego za pośrednictwem kątowniką 100x50x8 dł100 mm spawanego do płatwi i blachy osadzonej w ścianie. Krokwie połaciowe 8x16 cm spoczywającej dołem na płatwiach stalowych. Deskowanie pod pokrycie z blachy, pełne. Pokrycie z blachy płaskiej w panelach. Dołem pod daszkiem jak i wokół okapu budynku podsufitka z desek gr. 19 mm malowana w kolorach jasnych. Istniejąca okładzina schodów z płytek gresowych zostanie zastąpiona płytami kamiennymi granitowymi płomieniowanymi. Nad wejściem bocznym nowy daszek szklany. Zamówienie przewiduje również budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu o mocy ~6kW.

Parametry budynku po nadbudowie:
Powierzchnia zabudowy istniejącej [m2] …......................... 302,00
Wysokość budynku (maksymalny pionowy wymiar budynku [m] .... 10,93
Szerokość elewacji frontowej budynku [m] ..................... 14,40
Szerokość elewacji bocznej budynku [m] ….................. 21,50
Kubatura [m³] ............................................................. 2 905,00
Liczba kondygnacji …............................................... 2.
Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób bezpieczny, nie powodujący zagrożenia dla osób biorących udział w budowie oraz dla osób postronnych, zgodnie z warunkami BHP, ochrony przeciwpożarowej, a także mając na uwadze nie pogorszenie stanu obiektów istniejących.
Zamawiający przy realizacji robót budowlanych wymaga od wykonawcy zachowania wszystkich środków ochrony osobistej wynikających z obowiązujących przepisów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa - załącznik nr 11 SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262700-8 - Przebudowa budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662864,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662864,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662864,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALECO LEŻAJSK Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 369899121

7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 8

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662864,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.