Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00135755/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. J. Brzechwy w Dmosinie i Szkoły Podstawowej w Kołacinie w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dmosin
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148213
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dmosin 9
1.5.2.) Miejscowość: Dmosin
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-061
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 8747485
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dmosin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dmosin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. J. Brzechwy w Dmosinie i Szkoły Podstawowej w Kołacinie w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-218b0354-f463-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002388/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. J. Brzechwy w Dmosinie i Szkoły Podstawowej w Kołacinie w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135755/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.TP.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem umowy Zakup biletów miesięcznych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. J. Brzechwy w Dmosinie i Szkoły Podstawowej w Kołacinie w roku szkolnym 2021/2022, na podstawie których realizowane będą przewozy uczniów na trasach określonych w załączniku nr 6 do SWZ w okresie wskazanym w § 4 umowy. Świadczenie usług będących przedmiotem umowy obejmować będzie uczniów oddziałów przedszkolnych oraz klas I-VIII Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Dmosinie oraz Szkoły Podstawowej w Kołacinie.
2. Łączna szacowana liczba uczniów przewożonych do szkół i odwożonych do miejsca zamieszkania według stanu na dzień podpisania umowy wynosi: 180 uczniów. Liczba uczniów może ulec zmianie w okresie trwania umowy. Przewóz wyżej wymienionych uczniów odbywać się będzie na trzech trasach, trzema pojazdami. W każdym z pojazdów obecny będzie opiekun, zatrudniony przez Urząd Gminy Dmosin.
3. Przewóz uczniów oraz opiekunów dokonywany będzie zgodnie z imiennymi wykazami sporządzonymi przez Zamawiającego na podstawie imiennych wykazów sporządzonych przez dyrektorów placówek oświatowych na trasach zgodnych z rozkładem jazdy obowiązującym u Wykonawcy i uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający jest zobowiązany do przekazania list Wykonawcy w terminach i na zasadach określonych w § 7 ust. 7.
4. Pojazdy obsługujące daną trasę muszą posiadać liczbę miejsc odpowiadającą co najmniej liczbie wszystkich dzieci oraz opiekuna dowozu zgłoszonych do dowozu na danej trasie.
5. Wykonawca zapewnia bezpieczny przewóz, ubezpiecza pojazdy (autobusy) i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem
6. Nazwy i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
60100000 - 9 Usługi w zakresie transportu drogowego
60112000 - 6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie obejmujących całości zamówienia.
8. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki doprowadziłby do wystąpienia nadmiernych trudności technicznych oraz podwyższenia kosztów wykonania zamówienia Podział zamówienia na części nie doprowadzi do zwiększenia konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty przez wykonawców zarówno z grupy małych jak i średnich przedsiębiorstw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Sadowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7320008194
7.3.3) Ulica: Szczawin Duży ul. Strykowska 113
7.3.4) Miejscowość: Smardzew
7.3.5) Kod pocztowy: 95-002
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140454,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, ROZSYPANIE, WBUDOWANIE, WYRÓWNANIE I UWAŁOWANIE ŻWIRU, TŁUCZNIA,DESTRUKTU I KRUSZYWA BETONOWEGO DLA GMINY STANISŁAWÓW W 2024 ROKU
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
- Wycieczka do Krakowa
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Dostawa kamienia wapiennego
- Świadczenie usługi transportowej uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle V-XII 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.