Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00123806/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00133684/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grzebowilk wraz z zakupem wozu asenizacyjnego z urządzeniem do udrażniania – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIENNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mińska 33
1.5.2.) Miejscowość: Siennica
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-332
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 257572020
1.5.8.) Numer faksu: 257572095
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugsiennica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grzebowilk wraz z zakupem wozu asenizacyjnego z urządzeniem do udrażniania – Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-869263c2-bbdd-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011855/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grzebowilk wraz z zakupem wozu asenizacyjnego z urządzeniem do udrażniania – Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123806/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.4.2022.JC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest doprojektowanie i uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót obejmujących budowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Grzebowilk oraz budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grzebowilk.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami, w tym dokumentacja projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 6284904,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego z urządzeniem do udrażniania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikiem nr 35.4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
4.5.5.) Wartość części: 507710,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej zwana ustawą Pzp, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części I Budowa oczyszczalni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grzebowilk, gdyż nie złożono żadnej oferty.
W dniu 11 maja 2022 r. o godz. 10.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do wskazanego terminu nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na w/w podstawie prawnej.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej zwana ustawą Pzp, unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części II Zakup wozu asenizacyjnego z urządzeniem do udrażniania, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną to oferta z kwotą 1 094 700,00 zł. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 630 000,00 zł i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania na wyżej wymienionej podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1094700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1094700,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Dostosowanie obiektu Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim do przepisów przeciwpożarowych - budowa sieci wodociągowej do celów ppoż.
- Poprawa dostępności przestrzeni publicznej poprzez budowę ogólnodostępnego placu zabaw
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.