Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00304787/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-27
- 2024/BZP 00384643/01 - Wynik z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Kampinoski Park Narodowy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145916637
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Tetmajera 38
1.4.2.) Miejscowość: Izabelin C
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-080
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.7.) Numer telefonu: (022) 722 60 01, 722 60 21
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kampn.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184271
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00184230
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.3. Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie? Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Po zawarciu Umowy, na etapie uzyskania decyzji formalno-prawnych z przyczyn niezawinionych i niezależnych do Wykonawcy doszło do opóźnień w uzyskaniu wymaganych decyzji o pozwoleniu na budowę, co uniemożliwia zakończenie prac w zakładanym pierwotnie terminie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana terminu realizacji zadania na 15.03.2025 r.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
0,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
W ogłoszeniu zamieszczono dane dotyczące 2 części zamówienia: Umowa podpisana z firmą MBMT Sp. z o.o. Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272879109, Ulica: Forteczna 17 b/10, 61-362 Poznań, Województwo: wielkopolskie, Kraj: Polska
Wykonawca nie przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom.
Informacje dotyczące 1 części zamówienia:
Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN – roboty budowlane w części nr 1 dotyczącej wykonania rozbiórek wież stalowych
Zamówieni udzielone PHU LAGUNA Agnieszka Kowalska
Ulica: Grabnik 16A, 05-155 Kampinos,
Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371491812, Województwo: mazowieckie,
Kraj: Polska
Wykonawca nie przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: 2024/BZP 00384643/01
1) Czy umowa została wykonana: TAK
2) Termin wykonania umowy: 13.12.2024, odbioru końcowego dokonano 16.12.2024
3) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: TAK
4) Informacje o zmianach umowy : nie było zmian
5) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 155 226,00 brutto
6) Czy umowa została wykonana należycie: TAK
7) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania: TAK
Po zmianie:
Informacje o zmianach umowy : Po zawarciu Umowy, na etapie uzyskania decyzji formalno-prawnych z przyczyn niezawinionych i niezależnych do Wykonawcy doszło do opóźnień w uzyskaniu wymaganych decyzji o pozwoleniu na budowę, co uniemożliwia zakończenie prac w zakładanym pierwotnie terminie. Przy tworzeniu aneksu powołano się na zapisy umowy, które dopuszczały zmiany terminów z podanych przyczyn.
INNE PRZETARGI IZABELIN C
więcej: przetargi IZABELIN C »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





