eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin CBudowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane



Ogłoszenie z dnia 2025-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Kampinoski Park Narodowy

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145916637

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Tetmajera 38

1.4.2.) Miejscowość: Izabelin C

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-080

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.7.) Numer telefonu: (022) 722 60 01, 722 60 21

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kampn.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184271

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-04-09

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00184230

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.3. Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie?

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Po zawarciu Umowy, na etapie uzyskania decyzji formalno-prawnych z przyczyn niezawinionych i niezależnych do Wykonawcy doszło do opóźnień w uzyskaniu wymaganych decyzji o pozwoleniu na budowę, co uniemożliwia zakończenie prac w zakładanym pierwotnie terminie.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zmiana terminu realizacji zadania na 15.03.2025 r.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
0,0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
NIE

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
W ogłoszeniu zamieszczono dane dotyczące 2 części zamówienia: Umowa podpisana z firmą MBMT Sp. z o.o. Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272879109, Ulica: Forteczna 17 b/10, 61-362 Poznań, Województwo: wielkopolskie, Kraj: Polska
Wykonawca nie przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom.


Informacje dotyczące 1 części zamówienia:
Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN – roboty budowlane w części nr 1 dotyczącej wykonania rozbiórek wież stalowych
Zamówieni udzielone PHU LAGUNA Agnieszka Kowalska
Ulica: Grabnik 16A, 05-155 Kampinos,
Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371491812, Województwo: mazowieckie,
Kraj: Polska
Wykonawca nie przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: 2024/BZP 00384643/01

1) Czy umowa została wykonana: TAK
2) Termin wykonania umowy: 13.12.2024, odbioru końcowego dokonano 16.12.2024
3) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: TAK
4) Informacje o zmianach umowy : nie było zmian
5) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy: 155 226,00 brutto
6) Czy umowa została wykonana należycie: TAK
7) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania: TAK

Po zmianie:
Informacje o zmianach umowy : Po zawarciu Umowy, na etapie uzyskania decyzji formalno-prawnych z przyczyn niezawinionych i niezależnych do Wykonawcy doszło do opóźnień w uzyskaniu wymaganych decyzji o pozwoleniu na budowę, co uniemożliwia zakończenie prac w zakładanym pierwotnie terminie. Przy tworzeniu aneksu powołano się na zapisy umowy, które dopuszczały zmiany terminów z podanych przyczyn.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.