eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Sporządzenie cieczy roboczej do agrolotniczego zwalczania chrabąszczy oraz wykonanie naziemnego zwalczania chrabąszczy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie cieczy roboczej do agrolotniczego zwalczania chrabąszczy oraz wykonanie naziemnego zwalczania chrabąszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LUBACZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016495

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubaczow@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubaczow.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie cieczy roboczej do agrolotniczego zwalczania chrabąszczy oraz wykonanie naziemnego zwalczania chrabąszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4a47128-c722-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00183504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00385157/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Usługa mieszania cieczy użytkowej na potrzeby agrolotniczego zabiegu zwalczania chrabąszczy oraz naziemny oprysk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143155

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 605792,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zadanie częściowe nr 1: sporządzenie cieczy roboczej na potrzeby agrolotniczego zwalczania chrabąszczy –
Usługa obejmuje:
1. Pobranie środka ochrony roślin Mospilan 20 SP w ilości 5158,0 kg oraz adiuwantu Ikar 95 EC w ilości 12 895 litrów z magazynu środków ochrony roślin znajdującego się w szkółce leśnej Sikorówka i dowóz do lądowiska Oleszyce – odległość 11 km.
2. Dostarczenie wody we własnym zakresie w ilości min. 51 580,0 litrów.
3. Sporządzenie cieczy użytkowej wg zaleceń na etykiecie i dyspozycjami koordynatora na terenie lądowiska:
Sporządzenie cieczy roboczej zgodnie z etykietą środka należy wykonać w proporcjach:
- Mospilan 20 SP – 0,4 kg/ha
- Ikar 95 EC - 1l/ha
- woda - 4l/ha
w celu uzyskania 5 l cieczy użytkowej na 1 ha.
Ciecz użytkowa powinna być sporządzona w specjalnym zbiorniku. Przed przystąpieniem do sporządzenia cieczy użytkowej należy dokładnie ustalić potrzebną jej ilość. Odważoną ilość środka należy wsypać do zbiornika napełnionego częściowo wodą (z włączonym mieszadłem). Wlać odmierzoną ilość adiuwantu Ikar 95 EC. Opróżnione opakowania przepłukać trzykrotnie wodą, a popłuczyny wlać do zbiornika z cieczą użytkową. Zbiornik napełnić wodą do potrzebnej ilości i całość dokładnie wymieszać. Ciecz użytkowa od momentu sporządzenia do zatankowania powinna być stale dokładnie mieszana.
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77231200-0 - Usługi zwalczania szkodników leśnych

4.5.5.) Wartość części: 152792,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Zadanie częściowe nr 2: wykonanie naziemnego zabiegu oprysku chemicznego - Horyniec
Usługa polegająca na wykonaniu naziemnego zabiegu oprysku chemicznego, w celu ograniczenia liczebności owadów doskonałych chrabąszcza majowego i chrabąszcza kasztanowca na terenie Nadleśnictwa Lubaczów, w obrębie Horyniec, na powierzchni 248 ha (oprysk jednorazowy) przy użyciu ciągnika z opryskiwaczem do drzew wysokich.
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77231200-0 - Usługi zwalczania szkodników leśnych

4.5.5.) Wartość części: 187240 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3. Zadanie częściowe nr 3: wykonanie naziemnego zabiegu oprysku chemicznego - Lubaczów
Usługa polegająca na wykonaniu naziemnego zabiegu oprysku chemicznego, w celu ograniczenia liczebności owadów doskonałych chrabąszcza majowego i chrabąszcza kasztanowca na terenie Nadleśnictwa Lubaczów, w obrębie Lubaczów, na powierzchni 352 ha (oprysk jednorazowy) przy użyciu ciągnika z opryskiwaczem do drzew wysokich.
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 77231200-0 - Usługi zwalczania szkodników leśnych

4.5.5.) Wartość części: 265760 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157512,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157512,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157512,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Robert Piętowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941272680

7.3.4) Miejscowość: Dybków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157512,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200880 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych W.Cwynar & K.Knap

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7930001718

7.3.4) Miejscowość: Cieszanów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243302,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243302,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243302,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Robert Piętowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941272680

7.3.4) Miejscowość: Dybków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243302,4 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.