eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wymiana nawierzchni podwórek przy ul. Gagarina 4 i 2 - etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni podwórek przy ul. Gagarina 4 i 2 - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana nawierzchni podwórek przy ul. Gagarina 4 i 2 - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f68fa7e5-c169-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00182385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021803/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wymiana nawierzchni podwórek przy ul. Gagarina 4 i 2; oraz wykonanie drogi dojazdowej do altany śmietnikowej - B.O.-II ETAP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137568

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.28.2023.AH

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach niniejszego postępowania przewiduje się do realizacji zakres robót obejmujący zagospodarowanie podwórek przy ul. Gagarina 4 i 2 poprzez rozbiórkę istniejących oraz budowę nowych chodników i obiektów małej architektury, przebudowę drogi gminnej ul. Gagarina oraz przebudowę sieci wodociągowej.

Zakres prac objętych postępowaniem określa dokumentacjach projektowa z pominięciem robót wykonanych w ramach I etapu realizacji zamówienia (dojście do altany śmietnikowej – obszar zakreślony kolorem żółtym) Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2

Zakres niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Roboty drogowe:
- wycinkę, karczowanie, utylizację drzewostanu i krzewów będących w kolizji z wcześniej zrealizowanym zamówieniem;
- roboty rozbiórkowe elementów wyposażenia podwórek oraz nawierzchni w obrębie opracowania;
- wykonanie drogi pożarowej;
- wykonanie chodników i dojść do budynków;
- wykonanie połączenia drogi pożarowej z drogą publiczna;
- wykonanie miejsc postojowych dla pojazdów komunalnych;
2. Docelowa organizacja ruchu:
- demontaż oznakowania pionowego;
- wykonanie oznakowania pionowego;
- wykonanie oznakowania poziomego;
3. Branża elektryczna:
- montaż rur osłonowych na kablach elektroenergetycznych zgodnie z uzgodnieniami TAURON S.A;
4. Zieleń:
- humusowanie terenu pod nasadzenia drzewostanu i krzewów;
- wykonanie nasadzeń zastępczych drzewostanu;
- wykonanie nasadzeń zastępczych krzewów;
- wykonanie trawników z humusowaniem terenu;
5. Mała architektura:
- montaż ławek pochodzących z demontażu;
- montaż nowego zagospodarowania (ławki, piaskownice, kosze na śmieci, stojaki dla rowerów, stoliki szachowe wraz z siedziskami);
6. Utrzymanie i pielęgnacja nasadzeń drzew i krzewów.

Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane realizowane w oparciu o:
- Decyzje 1/118/2021, pozwolenie na budowę Starosty Kędzierzyńsko-Kozielskiego znak BA.6740.1.118.2021 z dnia 07.07.2021r.;
- Decyzję, pozwolenie na wycinkę drzew Starosty Kędzierzyńsko-Kozielskiego znak SR.613.1.96.4.2922.DM z dnia 13.02.2023 r.

Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
 roboty budowlane;
 roboty elektroenergetyczne;
 nasadzenia i utrzymanie zieleni.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.

Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa sporządzona przez:
Biuro Projektowe PRONAKO Paweł Musioł ul. Stanisława Wyspiańskiego 31, 45-513 Opole i określają go m.in.:
 Opinia geotechniczna;
 Projekt budowlany;
 Projekt wykonawczy – branża drogowa;
 Projekt wykonawczy – zieleń;
 Projekt stałej organizacji ruchu;
 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – drogi;
 Szczegółowa specyfikacja techniczna – zieleń;
 Rysunek Nr 1 – Zakres wykonywanych robót – branża drogowa i elektryczna w etapie I realizowanego zadania;
 Rysunek Nr 2 – Zakres wykonywanych robót – docelowa organizacja ruchu w etapie I realizowanego zadania;

Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który stanowi jedynie element pomocniczy.
Zamawiający umożliwia i zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie realizacji projektu w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu wpłynęło pięć ofert. Ceny ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podjęto decyzję o niedofinansowaniu i unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1305874,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.