eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hyżne › "Remont drogi na Role zlokalizowanej na dz. nr ewid. 1092/1 w m. Szklary w km 0+000-0+565"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi na Role zlokalizowanej na dz. nr ewid. 1092/1 w m. Szklary w km 0+000-0+565”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HYŻNE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 103

1.5.2.) Miejscowość: Hyżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-024

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 0172304564

1.5.8.) Numer faksu: 0172295001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.groszek@hyzne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://hyzne.pl/14-bip/10033-przetargi.html#tresc

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://hyzne.pl/14-bip/10033- przetargi.html#tresc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi na Role zlokalizowanej na dz. nr ewid. 1092/1 w m. Szklary w km 0+000-0+565”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d824f93-f06b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003556/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont drogi na Role zlokalizowanej na dz. nr ewid. 1092/1 w m. Szklary w km 0+000-0+565

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz Solidarności Unii Europejskiej na rok 2021

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131631/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG5.271.6.2021.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 72863,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planowane przedsięwzięcie polegać będzie realizacji zadania finansowanego w ramach Funduszu Solidarności Unii Europejskiej na rok 2021 dla zadania pn.: „Remont drogi na Role zlokalizowanej na dz. nr ewid. 1092/1 w m. Szklary w km 0+000 – 0+565”
Przedmiotowa droga posiada istniejącą nawierzchnię tłuczniową zniszczoną w czasie ulewnych deszczy podczas powodzi w 2020 r., która obecnie wykazuje liczne deformacje, m.in. koleiny oraz wyboje.
Droga ta stanowi obecnie drogę wewnętrzną, której Zarządcą jest Wójt Gminy Hyżne, za pośrednictwem Urzędu Gminy Hyżne. Docelowo remont drogi ma na celu przywrócenia jej parametrów technicznych i eksploatacyjnych.
Planowane prace zakładają wyrównanie i profilowanie istniejącego terenu oraz wbudowanie i zagęszczenie kruszywa łamanego.
Na odcinku drogi do remontu przewidziano zakres robót do wykonania w ramach którego Zamawiający planuje otrzymać drogę o następujących parametrach:
- Szerokość jezdni 3,0 m, konstrukcję nawierzchni z kruszywa łamanego o średniej grubości 20 cm zgodnie z uproszczoną dokumentacja techniczną.
2.2 W ramach przedmiotu zamówienia planuje się następujące roboty budowlane:
- Odtworzenie nawierzchni z kruszywa łamanego poprzez wyrównanie, profilowanie
i zagęszczenie istniejącego terenu oraz wbudowanie i zagęszczenie kruszywa łamanego warstwa śr. gr. 20 cm.
W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do informowania i prowadzenie robót z zapewnieniem możliwości dojazdu Mieszkańcom posiadającym swoje domostwa wzdłuż drogi przewidzianej do przebudowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74649,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111098,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74649,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lukatrans Łukasz Potoczny,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861579329

7.3.4) Miejscowość: Nozdrzec 47

7.3.5) Kod pocztowy: 36-245

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74649,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.