Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00112177/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej na działce nr 328 w msc. Wiatrowiec wraz z budową kanalizacji deszczowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPOPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 7
1.5.2.) Miejscowość: Sępopol
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-210
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897613181
1.5.8.) Numer faksu: 896790821
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sepopol@sepopol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sepopol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4826811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej na działce nr 328 w msc. Wiatrowiec wraz z budową kanalizacji deszczowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fd24d75-e3b1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003994/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa drogi gminnej na działce Nr 326 w msc. Wiatrowiec wraz z budową kanalizacji deszczowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112177/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.III.271.1.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 801453,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie budowy drogi (stan obecny to droga gruntowa) gminnej wewnętrznej w msc. Wiatrowiec na działce nr 37-328 gmina Sępopol oraz budowę kanalizacji deszczowej w pasie drogowym tej drogi oraz na działkach nr 37-102 i 37-7 gmina Sępopol w systemie „zaprojektuj i wybuduj” i pełnienie nadzoru autorskiego.
- Zamówienie obejmuje :
1) sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń,
2) sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich występujących branż,
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych.
Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w województwie warmińsko-mazurskim, w powiecie bartoszyckim, w południowej części Gminy Sępopol. W zakresie opracowania znajduje się droga gminna o nawierzchni gruntowej zlokalizowana na działce nr 37-328 gmina Sępopol.
Budowana droga stanowi połączenie zabudowań w msc. Wiatrowiec zlokalizowanych wzdłuż tej drogi z pozostałą częścią miejscowości oraz z drogą powiatową nr 1394N Witki – Sępopol – Dzietrzychowo – Gierkiny, która bezpośrednio łączy miejscowość Wiatrowiec z miastem Sępopol (stolicą gminy) oraz z miastem Bartoszyce (stolicą powiatu).
Droga objęta opracowaniem jest droga dojazdową do zabudowań mieszkalnych jednorodzinnych.
Przyjęto następujące parametry przekrojów normalnych:
- szerokość jezdni – 4,5 m
- długość odcinka do budowy – 508 m
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Konstrukcja nawierzchni jezdni:
̶ kostka brukowa betonowa szara o gr. 8 cm
̶ podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm
̶ podbudowa z chudego betonu Rm = 6-9 MPa gr. 20 cm
̶ warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego o współczynniku filtracji k > 8 m/d gr. 30
2) Konstrukcja nawierzchni zjazdów do posesji:
̶ kostka brukowa betonowa szara o gr. 8 cm
̶ podsypka cementowo – piaskowa 1:4 gr. 5 cm
̶ podbudowa z chudego betonu Rm = 6-9 MPa gr. 20 cm
̶ warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego o współczynniku filtracji k > 8 m/d gr. 15 cm
3) Budowa kanału technologicznego – opis kanału stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4) Zamawiający wymaga po zakończeniu inwestycji Projekt Stałej Organizacji Ruchu.
Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania projektu stałej organizacji ruchu i uzyskanie ich zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem na drogach gminnych, którym jest Starosta Bartoszycki.
Projekt stałej organizacji ruchu, powinny spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (j t. Dz. U. z 2017r., poz. 784 ze zm.), oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (j. t. Dz. U. z 2019 r., poz. 2311 ze zm.).
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 7 do SWZ).
4.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty w zakresie jakości zastosowanych materiałów oraz techniki wykonania robót. Termin gwarancji liczony jest od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego.
Na zrealizowany przedmiot umowy wykonawca sam określa okres gwarancji przy uwzględnieniu minimum 36 wymaganego miesięczny okresu gwarancji jakości wykonanych prac, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
Okres gwarancji wykonawca proponuje w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, zgodnie z rozdz. 15.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947302,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1782885,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947302,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KWIAT" Mariusz Kwieciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280101913
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Sępopol
7.3.5) Kod pocztowy: 11-210
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947302,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni
INNE PRZETARGI SĘPOPOL
więcej: przetargi SĘPOPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
- Realizacja robót budowlanych branży wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
- Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim - III etap - wykonanie kanalizacji deszczowej
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego pomiędzy ul. Saperów i ul. Czołgistów w Ząbkach
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łuszczów Pierwszy, gmina Wólka oraz wykonanie opaski bezpieczeństwa przy drodze gminnej 106113L w miejscowości Łuszczów Pierwszy i Bystrzyca
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.