Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082250/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00092974/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
- 2022/BZP 00101631/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-29
- 2022/BZP 00107855/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 112502L położona na działkach. obr. Sieprawice, Płouszowice, Panieńszczyzna na odc. od km 0+000.00 do km 1+701.20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Jastków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-002
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 50 20 425 / +48 81 50 20 143
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jastkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej nr 112502L położona na działkach. obr. Sieprawice, Płouszowice, Panieńszczyzna na odc. od km 0+000.00 do km 1+701.202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1ba3584-a072-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00179341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039522/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej Nr112502L (dz.nr Ew 964 i 679/2 –obr .20 Sieprawice, 18-obr.18 Płouszowice,506/2 i 505-obr. 14 Panieńszczyzna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082250/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.2.2022.CT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 112502L położona na działkach. obr. Sieprawice, Płouszowice, Panieńszczyzna na odc. od km 0+000.00 do km 1+701.20:
Obustronne pobocze nieutwardzone z gruntu zagęszczonego o szerokości 0,75m i spadku 8%, remont istniejącej jezdni o szerokości 4,5m, odmulenie i odchwaszczenie istniejących przepustów rurowych, dowiązanie zjazdów indywidualnych z projektowanej drogi do pobliskich posesji. droga klasy – L
prędkość projektowa – Vp=40 km/h
ilość pasów ruchu – 1x2
szerokość pasa ruchu – 2,250m
obciążenie – 100 kN/oś
kategoria ruchu – KR-2
Remont istniejącej nawierzchni bitumicznej obejmuje odcinek z z licznymi spękaniami powierzchniowymi, które należy odpowiednio zabezpieczyć przed ułożeniem dodatkowych warstw nawierzchniowych. W związku z tym przewiduje się w tych miejscach sfrezowanie istniejącej nawierzchni na średnią głębokość ok. 3cm, następnie ułożenie na grubości frezowania warstwę uzupełniającą z betonu asfaltowego i ułożenie na nim siatki syntetycznej 120/120 kN/m, a następnie ułożenie warstw z betonu asfaltowego: warstwy wyrównawczej o gr. 4cm do ok. 15cm oraz ścieralnej o gr.3cm.
Spadek poprzeczny projektowanej nawierzchni jezdni założono jako daszkowy - równy 2%. Projektuje się ponadto łuki poziome o parametrach:
W1 w km 0+057.51 o promieniu R=17,50m i spadku poprzecznym jednostronnym i=7,0%,
W2 w km 0+398.79 o promieniu R=35,0m i spadku poprzecznym jednostronnym i=7,0%,
W3 w km 0+521.51 o promieniu R=18,50m i spadku poprzecznym jednostronnym i=7,0%,
W4 w km 0+620.01 o promieniu R=120,00m i spadku poprzecznym jednostronnym i=5,0%,
W5 w km 0+722.15 o promieniu R=120,0m i spadku poprzecznym jednostronnym i=5,0%,
W6 w km 0+781.67 o promieniu R=150,00m i spadku poprzecznym jednostronnym i=4,5%,
W7 w km 0+815.00 o promieniu R=40,0m i spadku poprzecznym jednostronnym i=5,0%,
W8 w km 0+882.62 o promieniu R=200,0m i spadku poprzecznym jednostronnym i=3,5%,
W9 w km 1+587.32 o promieniu R=2000,0m i spadku poprzecznym daszkowym i=2,0%,
Na wejściu i wyjściu z łuków poziomych przewiduje się zastosowanie prostych przejściowym o długości 25,0m. W wypadku dużego zagęszczenie łuków poziomych na krótkim odcinku prostych przejściowych się nie projektuje.
Na długości projektowanego odcinka dróg występują także skrzyżowania oraz liczne zjazdy indywidualne do pobliskich posesji, dla których projektuje się jedynie dostosowanie wysokościowe do projektowanych rzędnych krawędzi jezdni.
Konstrukcję nawierzchni opracowano w oparciu o Katalog Typowych Konstrukcji Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych - Załącznik do zarządzenia nr 31 GDDKiA z dnia 16.06. 2014 r i opinię geotechniczną. Kategorię ruchu przyjęto jako KR2 a grupę nośności
jako G4.
KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI JEZDNI
Projektowana konstrukcja wzmocnienia:
3 cm - warstwa ścieralna z AC8S 50/70 o uziarnieniu 0-8,0mm wg WT1 WT2-2010
4 cm - warstwa wiążąca AC16W PMB 25/55-60 o uziarnieniu 0-16mm wg WT1 WT2-2010
gr. zmienna średnio 6 cm - warstwa wyrównawcza AC16W PMB 25/55-60 o uziarnieniu 0-16mm wg WT1 WT2-2010
geosiatka z tworzywa szklanego o wytrzymałości 120/120 kN/m w miejscu połączenia konstrukcji istn. z proj. - rozłożona na warstwie bitumicznej uzupełniającej
3 cm - warstwa uzupełniająca w miejscu frezowania AC16W PMB 25/55-60 o uziarnieniu 0-16mm wg WT1 WT2-2010
Projektowana konstrukcja jezdni (odcinek nad przepustem):
3 cm - warstwa ścieralna z AC8S 50/70 o uziarnieniu 0-8,0mm wg WT1 WT2-2010
4 cm - warstwa wiążąca AC16W PMB 25/55-60 o uziarnieniu 0-16mm wg WT1 WT2-2010
6 cm - warstwa wyrównawcza AC16W PMB 25/55-60 o uziarnieniu 0-16mm wg WT1 WT2-2010
geosiatka z tworzywa szklanego o wytrzymałości 120/120 kN/m w miejscu połączenia konstrukcji istn. z proj. - rozłożona na warstwie bitumicznej uzupełniającej
3 cm - warstwa uzupełniająca w miejscu frezowania AC16W PMB 25/55-60 o uziarnieniu 0-16mm wg WT1 WT2-2010
20 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C/90/3 wg WT-4
gr. zmienna - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem, klasa C1,5/2 wg WT-5
przepust rurowy z HDPE; średnica wewnętrzna=60cm
50 cm - ława z pospółki, frakcja 0.075 – 20mm
istniejące podłoże gruntowe lub materiał nasypowy E2 ≥25MPa, Is=1,00
Projektowana konstrukcja jezdni (poszerzenie):
3 cm - warstwa ścieralna z AC8S 50/70 o uziarnieniu 0-8,0mm wg WT1 WT2-2010
4 cm - warstwa wiążąca AC16W PMB 25/55-60 o uziarnieniu 0-16mm wg WT1 WT2-2010
6 cm - warstwa wyrównawcza AC16W PMB 25/55-60 o uziarnieniu 0-16mm wg WT1 WT2-2010
geosiatka z tworzywa szklanego o wytrzymałości 120/120 kN/m w miejscu połączenia konstrukcji istn. z proj. - rozłożona na warstwie bitumicznej uzupełniającej
3 cm - warstwa uzupełniająca pod geosiatkę z AC16W PMB 25/55-60 o uziarnieniu 0-16mm wg WT1 WT2-2010
20 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C/90/3 wg WT-4
30 cm - warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem, klasa C1,5/2 wg WT-5
istniejące podłoże gruntowe lub materiał nasypowy E2 ≥25MPa, Is=1,00
W pasie drogowym zlokalizowane są sieci podziemnego uzbrojenia terenu:
sieć telekomunikacyjna, energetyczna, wodociągowa oraz gazociąg. Bezpośrednie kolizje z ww sieciami nie występują , jednak prace ziemne w ich pobliżu powinny być wykonywane ręcznie ze szczególną ostrożnością.
Wykonanie stałej organizacji ruchu zgodnie z dokumentacją. Projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z zajęciem pasa drogowego należy po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1695745,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1964887,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1695745,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS COMPLEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123364648
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1695745,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI JASTKÓW
- Zabytkowe freski i polichromie Zespołu pałacowo-parkowego w Panieńszczyźnie, Gmina Jastków
- Przebudowa wraz z rozbudową drogi gminnej nr 106023L w miejscowości Panieńszczyzna - przy cmentarzu
więcej: przetargi JASTKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.