Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00111909/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” - z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 322147114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” - z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50ae87a4-b428-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00178810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045820/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111909
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 457802,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I:Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej na terenie miasta Czechowice-Dziedzice – tereny zarządzane przez Wydział Inwestycji i Zarządu Drogami.
1. Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej tj. usuwanie zanieczyszczeń z terenów zieleni miejskiej, w rejonie urządzeń służących do rekreacji, placów zabaw, alejek, terenów utwardzonych znajdujących się w parkach i na skwerach.
a) codzienne i bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni, polegających na zbieraniu zanieczyszczeń znajdujących się na terenie objętym zamówieniem oraz wywóz i zagospodarowanie nieczystości;
b) codzienne i bieżące oczyszczanie alejek, placów, nawierzchni utwardzonych w parkach i skwerach, cieku wodnego, stawu w tym terenów zieleni urządzonych (klombów, rabat kwiatowych) polegających na zbieraniu zanieczyszczeń znajdujących się na terenie objętym zamówieniem. Realizacja usługi odbywa się od poniedziałku do soboty włącznie do godz. 9.00 (w pierwszej kolejności prace wykonywane są w parkach i na skwerach); po wykonaniu wyżej wymienionej usługi realizowane są prace związane z usuwaniem wyrastających chwastów, traw oraz usuwaniem darni z chodników, alejek, obrzeży chodnikowych, krawężników drogowych itp., które odbywa się również od poniedziałku do soboty włącznie oraz wywóz i zagospodarowanie nieczystości jak również poniesieniem z tego tytułu opłat;
c) codzienne i bieżące utrzymanie czystości na terenie placów zabaw, terenów rekreacyjno-sportowych (boiska, place rekreacyjne, place zabaw, zjazd linowy, siłownie plenerowe, skate parki, górki saneczkowe) polegających na zbieraniu zanieczyszczeń oraz wywóz i zagospodarowanie nieczystości jak również poniesieniem z tego tytułu opłat;
d) grabienie liści oraz ich zagospodarowanie jak również poniesieniem z tego tytułu opłat:
jednokrotnie – w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy
oraz w okresie od 1 października do 30 listopada:
co dwa tygodnie lub raz w miesiącu.
Grabienie liści odbywać się będzie zgodnie z zaleceniami Zamawiającego.
Zamawiający może wprowadzić obszary z ograniczeniem grabienia liści.
e) jeden raz na dwa tygodnie mechaniczne oczyszczanie alejek, placów i nawierzchni utwardzonych w parkach i skwerach. Przystąpienie do prac może nastąpić po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym;
f) Montaż, utrzymanie w sprawności technicznej pompy pływającej z oświetleniem LED, utrzymanie czystości, demontaż. Zakres prac obejmuje:
− odbiór pompy pływającej w dniu 24 kwietnia 2023 r. z magazynu Zamawiającego;
− montaż pompy pływającej oraz podłączenie jej do zasilania 230V do 27 kwietnia 2023 r. zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, montaż pompy pływającej wraz z umocowaniem odbywa się w części środkowej stawu;
− nadzór nad prawidłowym działaniem pompy pływającej;
− co najmniej jeden raz na dwa tygodnie czyszczenie pompy pływającej;
− odłączenie od zasilania 230V oraz demontaż pompy pływającej w dniach 9-12 październik 2023 r., czyszczenie i przekazanie do magazynu Zamawiającego.
g) Wykonawca zobowiązany jest również do zareagowania i usunięcia wszelkich zanieczyszczeń w trybie interwencyjnym („czas reakcji”) maksymalnie w ciągu 90 minut od chwili zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego – zgodnie z kryterium.
2. Pielęgnacja (przycinanie, formowania) krzewów i żywopłotów.
Przedmiotem usługi jest dwukrotna pielęgnacja krzewów i żywopłotów (przycinanie, formowanie).
Przewidywany termin realizacji prac: maj/czerwiec oraz lipiec/sierpień.
Realizacja usługi nastąpi na podstawie druku wskazania prac, które otrzyma z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem.
3. Wykaszanie terenów zielonych – tereny ogólnodostępne.
Przedmiotem usługi jest: wykaszanie trawników wraz z wygrabieniem, wywozem i zagospodarowaniem powstałej biomasy. Prace te powinny być wykonane przy użyciu sprzętu mechanicznego, dostosowanego do lokalnych warunków terenowych.
Usługę koszenia traw należy wykonywać kosiarkami. Kosiarkę samojezdną samozbierającą w głównej mierze należy wykorzystać do prac w parkach, skwerach oraz na dużych powierzchniach zielonych. Na mniejszych powierzchniach należy stosować kosiarki z pojemnikiem. Użycie kos mechanicznych jest dopuszczalne jedynie w miejscach z ograniczoną dostępnością np. na skarpach, w rejonie drzew, znaków drogowych, hydrantów, koszy, ławek oraz innych elementów małej architektury.
Szczegółowy zakres opisany jest w specyfikacji usługi, która stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 282098,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II:Utrzymanie czystości i zieleni na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice – tereny zarządzane przez Administrację Zasobów Komunalnych.
1. Bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej, w rejonie urządzeń służących do rekreacji, placów zabaw jak również alejek, terenów utwardzonych znajdujących się w parkach i na skwerach.
a) bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni, polegających na zbieraniu wszelkich odpadów w tym: gałęzie, liście, pozostałości po papierosach, opakowania szklane, stłuczone opakowania szklane oraz inne odpady znajdujące się na terenach objętych usługą, wywóz i zagospodarowanie zanieczyszczeń - odbywa się od poniedziałku do soboty włącznie.
b) grabienie liści zgodnie z pkt. 3 - wykaz terenów zielonych ujętych do wykaszania:
jednokrotnie – w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy
oraz w okresie od 1 października do 30 listopada:
Grabienie liści, wywóz i ich zagospodarowanie odbywać się będzie zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. Zgrabione liście nie mogą pozostać na terenach zielonych nie dłużej niż jeden dzień od momentu wygrabienia, natomiast pozostałe odpady wywożone są na bieżąco.
c) Wykonawca zobowiązany jest również do zareagowania i usunięcia wszelkich zanieczyszczeń w trybie interwencyjnym („czas reakcji”) maksymalnie w ciągu 180 minut od chwili zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego – zgodnie z kryterium.
2. Pielęgnacja (przycinanie, formowania) krzewów i żywopłotów.
Przedmiotem usługi jest dwukrotna pielęgnacja krzewów i żywopłotów (przycinanie, formowanie).
Przewidywany termin realizacji prac: czerwiec oraz lipiec/sierpień.
Realizacja usługi nastąpi na podstawie druku wskazania prac, które otrzyma z pięciodniowym wyprzedzeniem.
3. Wykaszanie terenów zielonych – tereny ogólnodostępne.
Przedmiotem usługi jest: wykaszanie trawników wraz z wygrabieniem, wywozem i zagospodarowaniem powstałej biomasy. Prace te powinny być wykonane przy użyciu sprzętu mechanicznego, dostosowanego do lokalnych warunków terenowych.
Wygrabienie, zebranie oraz wywóz ściętej trawy z powierzchni zielonych może odbywać się w sposób mechaniczny lub ręczny, w zależności od istniejących warunków terenowych. Czynności te należy wykonać niezwłocznie po wykonaniu prac jednakże nie później niż w dniu koszenia.
Szczegółowy zakres opisany jest w specyfikacji usługi, która stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 110876,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III:Wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice – tereny zarządzane przez Wydział Inwestycji i Zarządu Drogami.
Przedmiotem usługi jest wykaszanie traw i chwastów wraz z wycinką samosiejek w rejonie drzew i krzewów, wykonanie prac porządkowych, które polegają na zebraniu oraz usunięciu wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się na terenie objętym zamówieniem.
Szczegółowy zakres opisany jest w specyfikacji usługi, która stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.5.) Wartość części: 64826,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294924,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294924,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294924,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Sztefko „KOMPLEX – HOUSE”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372696072
7.3.3) Ulica: Bagrówka 24
7.3.4) Miejscowość: Kozy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-340
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294924,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114917,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114917,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114917,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamil Sztefko „KOMPLEX – HOUSE”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372696072
7.3.3) Ulica: Bagrówka 24
7.3.4) Miejscowość: Kozy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-340
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114917,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA GRZEGORZ MOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521700223
7.3.3) Ulica: Objazdowa 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 43-516
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Mol
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Grzegorz Mol
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 27 000,00 zł brutto (30% ceny podanej w formularzu cenowym).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Roboty budowlane oraz nasadzenia zieleni związane z zadaniem pn:"Podgórski Tajemniczy Ogród (ogród społeczny)" wraz z pielęgnacją posadzonych roślin w 2025r., w ramach budżetu obywatelskiego dzielnic.
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich
- Zakup i posadzenie drzew i krzewów na terenie działki o nr. ew. 84/12 obr. Jadwisin, gm. Serock, które stanowić będą pas zieleni izolacyjnej wokół boiska piłkarskiego w Jadwisinie.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.