eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie usług kominiarskich w 2022 roku w budynkach i lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania



Ogłoszenie z dnia 2022-05-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kominiarskich w 2022 roku w budynkach i lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 25 B

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-907

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 532 50 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bm.bytom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bm-bytom.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług kominiarskich w 2022 roku w budynkach i lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4dc7de3-5094-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00178380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001761/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług kominiarskich w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292882/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-PN-63/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (zwany dalej POM) Nr 1 z siedzibą 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30 w tym:
1) realizację przedmiotu zamówienia w 66 obiektach budowlanych (budynkach wchodzących
w skład zasobu Gminy Bytom) w których łącznie jest 706 lokali, w tym 589 lokale mieszkalne, 117 lokali użytkowych, posiadających 515 przewodów kominowych dymowych, 76 przewody kominowe spalinowe, 462 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 250 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ.
2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się
w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części I zamówienia wynosi:
- sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 65 lokali;
- sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 60 przewodów kominowych;
- sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 1 budynek;
- badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 50 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 60721,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 2 z siedzibą 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b, w tym:
1) realizację przedmiotu zamówienia w 96 obiektach budowlanych (budynkach wchodzących
w skład zasobu Gminy Bytom) w których łącznie jest 997 lokali w tym 877 lokali mieszkalnych, 120 lokali użytkowych, posiadających 552 przewody kominowe dymowe, 53 przewodów kominowych spalinowych, 666 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 286 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.2. do SWZ.
2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się
w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części II zamówienia wynosi:
- sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 70 lokali;
- sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 70 przewodów kominowych;
- sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 1 budynek;
- badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 20 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 70416,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 3 z siedzibą 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1, w tym:
1) realizację przedmiotu zamówienia w 112 obiektach budowlanych w których łącznie jest 1151 lokali w tym 1101 lokali mieszkalnych, 50 lokali użytkowych, posiadających 963 przewodów kominowych dymowych, 0 przewodów kominowych spalinowych, 376 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 154 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.3. do SWZ.
2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części III zamówienia wynosi:
- sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 70 lokali;
- sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 70 przewodów kominowych;
- sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 2 budynki;
- badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 30 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 88099,27 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 4 z siedzibą 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4, w tym:
1) realizację przedmiotu zamówienia w 123 obiektach budowlanych w których łącznie jest 1264 lokali w tym 1063 lokale mieszkalne, 201 lokale użytkowe, posiadających 683 przewodów kominowych dymowych, 154 przewodów kominowych spalinowych, 837 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 315 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.4. do SWZ.
2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części IV zamówienia wynosi:
- sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 80 lokali;
- sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 80 przewodów kominowych;
- sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 2 budynki;
- badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 30 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 89037,16 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

e) Część V – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 5 z siedzibą 41-906 Bytom, ul. Miechowicka 34, w tym:
1) realizację przedmiotu zamówienia w 81 obiektach budowlanych w których łącznie jest 667 lokali w tym 604 lokale mieszkalne, 63 lokali użytkowych, posiadających 508 przewodów kominowych dymowych, 0 przewodów kominowych spalinowych, 355 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 203 przewody kominowe niezagospodarowane. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.5. do SWZ.
2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części V zamówienia wynosi:
- sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 60 lokali;
- sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 60 przewodów kominowych;
- sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 1 budynek;
- badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 30 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 54817,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

f) Część VI – obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w budynkach administrowanych przez POM Nr 6 z siedzibą 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77, w tym:
1) realizację przedmiotu zamówienia w 77 obiektach budowlanych w których łącznie jest 643 lokali w tym 533 lokali mieszkalnych, 110 lokale użytkowe, posiadających 443 przewodów kominowych dymowych, 77 przewodów kominowych spalinowych, 456 przewodów kominowych wentylacyjnych oraz 283 przewodów kominowych niezagospodarowanych. Wykaz adresowy nieruchomości stanowi Załącznik nr 1.6. do SWZ.
2) realizację na podstawie zleceń Zamawiającego usług opisanych w pkt III Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usług stanowiącej Załącznik nr 1.7. do SWZ w budynkach i lokalach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom w tym w lokalach komunalnych znajdujących się w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych. Szacunkowa ilość tych usług do realizacji w Części VI zamówienia wynosi:
- sporządzanie opinii kominiarskich (na potrzeby dokumentacji technicznych lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych w lokalach itp.) – dla 80 lokali;
- sporządzanie opinii kominiarskich w sprawach ustalania przyczyny wadliwego działania przewodów kominowych i urządzeń wraz z wydawaniem pisemnych zaleceń w celu usunięcia przyczyny wadliwego ich działania – 80 przewodów kominowych;
- sporządzanie szczegółowej inwentaryzacji przewodów kominowych w budynku – 2 budynki;
- badanie stanu technicznego przewodu kominowego przy użyciu specjalistycznej kamery inspekcyjnej z nagraniem na płytę CD – 30 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 58593,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na złożenie ofert tj. do dnia 08.12.2021 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.
Za pomocą Platformy Logintrade, został przekazany wyłącznie plik, w formacie xml., przez Wykonawcę Zakład Kominiarski Michał Kuźniarz ul. Jagiellońska 6 41-902 Bytom., co w konsekwencji doprowadziło do niemożności otwarcia tego pliku podczas sesji otwarcia ofert oraz do braku możliwości zapoznania się z treścią oświadczenia woli Wykonawcy.
Zgodnie z postanowieniem SWZ w pkt. XIII zamawiający zastrzegł, że oferta musi być sporządzona
w formacie danych .pdf, .doc, .docx, .rtf. Kluczowym jest fakt, że Wykonawca przyjął do wiadomości zapisy SWZ i ich nie kwestionował na etapie poprzedzającym składanie ofert, ani też nawet nie zadawał pytań dotyczących tej kwestii. Należy zatem uznać, że zastrzeżenie takie zaakceptował.
W związku z powyższym należy stwierdzić, że brak możliwości otwarcia oferty spowodowany był popełnieniem błędu przez Wykonawcę, co uprawnia zamawiającego do uznania, że oferta Wykonawcy nie została złożona.
Powyższe stanowisko Zamawiającego potwierdza wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia z 9 sierpnia 2019 r. sygn. KIO 1467/19.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na złożenie ofert tj. do dnia 08.12.2021 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta.
Za pomocą Platformy Logintrade, został przekazany wyłącznie plik, w formacie xml., przez Wykonawcę Zakład Kominiarski Michał Kuźniarz ul. Jagiellońska 6 41-902 Bytom., co w konsekwencji doprowadziło do niemożności otwarcia tego pliku podczas sesji otwarcia ofert oraz do braku możliwości zapoznania się z treścią oświadczenia woli Wykonawcy.
Zgodnie z postanowieniem SWZ w pkt. XIII zamawiający zastrzegł, że oferta musi być sporządzona
w formacie danych .pdf, .doc, .docx, .rtf. Kluczowym jest fakt, że Wykonawca przyjął do wiadomości zapisy SWZ i ich nie kwestionował na etapie poprzedzającym składanie ofert, ani też nawet nie zadawał pytań dotyczących tej kwestii. Należy zatem uznać, że zastrzeżenie takie zaakceptował.
W związku z powyższym należy stwierdzić, że brak możliwości otwarcia oferty spowodowany był popełnieniem błędu przez Wykonawcę, co uprawnia zamawiającego do uznania, że oferta Wykonawcy nie została złożona.
Powyższe stanowisko Zamawiającego potwierdza wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia z 9 sierpnia 2019 r. sygn. KIO 1467/19.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100497,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100497,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100497,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kominiarski Franciszek Dwucet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243346836

7.3.4) Miejscowość: Radzionków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100497,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na złożenie ofert tj. do dnia 08.12.2021 r. do godz. 10:00 zostały złożone dwie oferty w Części IV i VI postępowania. W wyniku dokonanego badania ofert, Zamawiający uznał, że obydwie oferty podlegają odrzuceniu. W związku z powyższym w Części IV i VI postępowania nie została złożona żadna oferta, która podlega ocenie.
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp unieważnia postępowanie
w Części IV i VI, gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60024,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60024,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60024,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kominiarski Franciszek Dwucet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243346836

7.3.4) Miejscowość: Radzionków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60024,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na złożenie ofert tj. do dnia 08.12.2021 r. do godz. 10:00 zostały złożone dwie oferty w Części IV i VI postępowania. W wyniku dokonanego badania ofert, Zamawiający uznał, że obydwie oferty podlegają odrzuceniu. W związku z powyższym w Części IV i VI postępowania nie została złożona żadna oferta, która podlega ocenie.
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp unieważnia postępowanie
w Części IV i VI, gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.