eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › "Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1870P w m. Grzebienisko wraz z infrastrukturą tworzącą."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1870P w m. Grzebienisko wraz z infrastrukturą tworzącą.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTUŁACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631277227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 6

1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-szamotuly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp-szamotuly.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1870P w m. Grzebienisko wraz z infrastrukturą tworzącą.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea366757-146c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001435/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 „Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1870P w m. Grzebienisko wraz z infrastrukturą tworzącą.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://zdp-szamotuly.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https//miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)
Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:
(kosickas@zdpszamotuly.pl) 2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z
Wykonawcami: MateuszKaczmarek – Inspektor ds. dróg, tel. +48 612924032, email:
kosickas@zdpszamotuly.
pl 3)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do
następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do
„Formularza dokomunikacji”.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5)
Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6) Za
datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.7)Niniejsze postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich
postępowań w systemieminiportal (https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania) na liście wszystkich
postępowań w miniPortalu,klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.8) Uwaga!Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00161145/01 z dnia 2021-08-26
2021-08-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
zapoznać się z Instrukcją korzystania z miniportal i ePuap - stanowiącej zał. nr 6 do SWZ. Instrukcja
została zamieszona także bezpośrednio na portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w
rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4
maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane
zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych, ul. B. Chrobrego 6,
64-500 Szamotuły.
3) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:
kaczmarekm@zdp-szamotuly.pl, lub pisemnie: ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotuły.
4) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1870P w m. Grzebienisko wraz z
infrastrukturą tworzącą.”
Z uwagi na ograniczenia techniczne (możliwość wprowadzenia
tylko4000znaków) - nie ma możliwości wprowadzenia całej treści klauzuli. Kompleksowa treść klauzuli
informacy RODO została zawarta w rozdziale I, pkt 16. SWZ. Prosimy o zapoznanie się z jej
treścią.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15
RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO
prawodosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo
żądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,
októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
OchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczącychnaruszaprzepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub
e RODOprawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. cRODO. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianąwynikupostępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
wzakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celuochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.272.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planowany zakres robót oraz podstawowe parametry techniczne uzgodniono z inwestorem.
Z uwagi na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego projektuje się budowa przejścia dla
pieszych w granicach pasa drogowego drogi powiatowej nr 1870P wraz z infrastrukturą
towarzyszącą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, zwanymi w dalszej treści także
OPZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy
wymienione w projekcie umowy.
Zamawiający przewiduje jedną płatność po bezusterkowym odbiorze przedmiotu zamówienia.
Zamawiający ustala wynagrodzenie ryczałtowe. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie
zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w
rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z
późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215, z późn. zm.)
oraz innych przepisów – rozporządzeń wykonawczych do ww. przepisów, w zakresie w jakim
mają zastosowanie.
Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania w całości zamawianych robót, stąd wartość
zamówienia może ulec zmniejszeniu do 50%.
Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z załączonych harmonogramem rzeczowofinansowym.
UWAGA: Wyłoniony wykonawca po podpisaniu umowy ma obowiązek przed przystąpieniem do
prac opracować i przedstawić do zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy
sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2018) Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja
odbywa się bez dodatkowego wynagrodzenia.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a
ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować
odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5
ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Formularz ofertowy 2. Wykaz rozwiązań równoważnych - jeżeli dotyczy3. Zastrzeżenie
tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy4. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy- w formie
elektronicznej (podpis kwalifikowany) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, lub podpisem osobistym. - dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii
dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. Zgodnie z
art. 97 § 2 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, elektroniczne poświadczenie
zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazany

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku
przynależności do tejsamej
grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo
oświadczenie
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami potwierdzającymi, że przygotowanie
oferty, oferty częściowej nastąpiło niezależnie od Wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.
2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076624/01 z dnia 2021-06-09
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane
jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneokresu
ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na
przedłużony okres związania ofertą.
4) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U.
z 2020 r. poz. 299)
5) Wadium wnoszone w pieniądzu PLN należy wpłacić przelewem na następujący rachunek
bankowy: Bank Spółdzielczy Duszniki O/Szamotuły, konto nr 55 9072 0002 2004 0440 0208
0016
z dopiskiem: „Przebudowa drogi powiatowej 1855P, nr sprawy: ZDP.272.6.2021” Potwierdzenie
polecenia przelewu zaleca się dołączyć do oferty (nie stanowi to obowiązku).
Szczegóły w SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
2) Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych
postanowień umowy.
3) Z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w przypadku, o którym mowa w ust. 1, może
wystąpić każda ze stron.
4) We wniosku o dokonanie zmian, Strona winna uzasadnić konieczność takich zmian.
W przypadku niewystarczającego uzasadnienia, Zamawiający ma prawo nie wyrazić zgody na
dokonanie zmian Umowy. 5) Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem
nieważności, chyba że SWZ
lub zapisy projektowanych postanowień umowy stanowią inaczej.
6) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie
z zapisami projektu umowy – zał. nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.