eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Mysłowska › "Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 zł z przeznaczeniem na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w związku z realizacją zadania inwestycyjnego."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 zł z przeznaczeniem na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLA MYSŁOWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 57

1.5.2.) Miejscowość: Wola Mysłowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-426

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.mika@wolamyslowska.cm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolamylowska.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wolamyslowska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 zł z przeznaczeniem na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c109150f-bcdf-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003021/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 1 500 000,00 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOŚ.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 271818,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest: zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1 500 000,00 zł z przeznaczeniem na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja i remont dróg gminnych w gminie Wola Mysłowska”.
3. Okres kredytowania: od dnia uruchomienia do 31.03.2027 r. Uruchomienie kredytu nastąpi maksymalnie w terminie do 1 miesiąc od podpisania umowy.
4. Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w ratach kwartalnych tj. do 31 marca, do 30 czerwca, do 30 września i do 31 grudnia.
5. Okres karencji do 29.09.2023 r.
6. Odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu i płatne do 10 dnia po zakończonym kwartale.
7. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu lub odsetek przypada na dzień wolny od pracy, spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu wolnym od pracy.
8. Oprocentowanie kredytu WIBOR 3 M z ostatniego dnia roboczego miesiąca + marża banku stała dla całego okresu kredytowania.
9. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia żadnych prowizji i opłat związanych z udzieleniem kredytu. Zastrzeżenie obejmuje również sytuację wcześniejszej spłaty kredytu lub niewykorzystania całości kredytu postawionego do dyspozycji Zamawiającemu.
10. Do naliczania odsetek w okresie kredytowania stosowany będzie kalendarz rzeczywisty tj. aktualna liczba dni w miesiącu (365/366)
11. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty i płatne w dniu spłaty kredytu.
12. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanko wraz z deklaracją wekslową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242331,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267054,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242331,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY W KRZYWDZIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250003570

7.3.3) Ulica: UL. ŁUKOWSKA 39

7.3.4) Miejscowość: KRZYWDA

7.3.5) Kod pocztowy: 21-470

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242331,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.