eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2021/2022"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2021/2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LEŻAJSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polna 12

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 172421181

1.5.8.) Numer faksu: 172421181

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zdplezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdplezajsk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2021/2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d06e4d63-108f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001572/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk, zwanej dalej Platformą. Wykonawcy winni zapoznać się z Regulaminem Platformy, znajdującym się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin,
oraz Instrukcjami dla Wykonawców (link: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ), w których zawarto wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: kontakt@zdplezajsk.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez
środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z
dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach
danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim
mowa w pkt. 8.1 składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.3. W przedmiotowym
postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk zwanej
dalej Platformą. Wykonawcy winni zapoznać się z regulaminem Platformy, znajdującym się na stronie
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin , oraz Instrukcjami dla Wykonawców (link:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ), w którym zawarto wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, powinien posiadać konto na Platformie.Rejestracja i
konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcji znajdującej się pod
linkiem:https://docs.google.com/document/d/1CETIe4hPE_fnKCUjWGpnw9yWhdbtc0YTlqtgUxMAwRo/edit
Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania
oferty oraz do formularza do komunikacji. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot.
korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt. 11 ROZDZIAŁU I SWZ.W korespondencji kierowanej do
Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.Formaty
plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności, o których mowa w Rozporządzeniu
Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych(t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 2247). Szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w pkt 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (pkt 24 SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (pkt 24 SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.231.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie, podstawioną przez usługodawcę
pługo-piaskarką na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie o ładowności 8-16 t (komplet usługodawcy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że: zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:
• Cena – 60 pkt
• Czas reakcji – 40 pkt
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:

C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty

Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji
Czas reakcji - wskaźnik R dla części od 1 do 7 - czas rozpoczęcia pracy od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego.
R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)

R:
0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 2 godzin,
20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego do 2 godzin,
40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego do 1 godziny.

W przypadku niedotrzymania zaoferowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 200,00 zł za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P= C + R
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”

Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie, podstawioną przez usługodawcę
pługo-piaskarką na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie (w tym oś przednią i oś tylną) o ładowności 8-16 t (komplet usługodawcy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że: zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:
• Cena – 60 pkt
• Czas reakcji – 40 pkt
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:

C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty

Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji
Czas reakcji - wskaźnik R dla części od 1 do 7 - czas rozpoczęcia pracy od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego.
R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)

R:
0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 2 godzin,
20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego do 2 godzin,
40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego do 1 godziny.

W przypadku niedotrzymania zaoferowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 200,00 zł za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P= C + R
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”

Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie, podstawioną przez usługodawcę
pługo-piaskarką na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie (w tym oś przednią i oś tylną) o ładowności 8-16 t (komplet usługodawcy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że: zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:
• Cena – 60 pkt
• Czas reakcji – 40 pkt
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:

C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty

Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji
Czas reakcji - wskaźnik R dla części od 1 do 7 - czas rozpoczęcia pracy od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego.
R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)

R:
0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 2 godzin,
20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego do 2 godzin,
40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego do 1 godziny.

W przypadku niedotrzymania zaoferowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 200,00 zł za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P= C + R
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”

Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie podstawionym nośnikiem do pługa jednostronnego ładowność 8-16 t (pług własność zamawiającego zawieszenie dostosowane do sam. Liaz). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że: zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:
• Cena – 60 pkt
• Czas reakcji – 40 pkt
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:

C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty

Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji
Czas reakcji - wskaźnik R dla części od 1 do 7 - czas rozpoczęcia pracy od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego.
R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)

R:
0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 2 godzin,
20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego do 2 godzin,
40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego do 1 godziny.

W przypadku niedotrzymania zaoferowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 200,00 zł za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P= C + R
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”

Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie podstawionym nośnikiem z pługiem PJ-10 samochód ładowności 8-16t (komplet usługodawcy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że: zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:
• Cena – 60 pkt
• Czas reakcji – 40 pkt
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:

C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty

Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji
Czas reakcji - wskaźnik R dla części od 1 do 7 - czas rozpoczęcia pracy od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego.
R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)

R:
0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 2 godzin,
20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego do 2 godzin,
40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego do 1 godziny.

W przypadku niedotrzymania zaoferowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 200,00 zł za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P= C + R
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”

Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie, podstawioną przez usługodawcę
pługo-piaskarką na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie o ładowności 8-16 t (komplet usługodawcy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że: zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:
• Cena – 60 pkt
• Czas reakcji – 40 pkt
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:

C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty

Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji
Czas reakcji - wskaźnik R dla części od 1 do 7 - czas rozpoczęcia pracy od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego.
R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)

R:
0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 2 godzin,
20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego do 2 godzin,
40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego do 1 godziny.

W przypadku niedotrzymania zaoferowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 200,00 zł za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P= C + R
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”

Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie podstawionym nośnikiem do pługa dwustronnego, samochód o ładowności 8-16 t (pług własność Zamawiającego, zawieszenie dostosowane do sam. Kamaz). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zostanie ustalona w drodze negocjacji z Wykonawcą. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że: zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:
• Cena – 60 pkt
• Czas reakcji – 40 pkt
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:

C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty

Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji
Czas reakcji - wskaźnik R dla części od 1 do 7 - czas rozpoczęcia pracy od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego.
R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)

R:
0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 2 godzin,
20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego do 2 godzin,
40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego wynoszącego do 1 godziny.

W przypadku niedotrzymania zaoferowanego czasu rozpoczęcia pracy lub załadunku mieszanki liczonego od zawiadomienia telefonicznego Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 200,00 zł za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P= C + R
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”

Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:
• Cena – 60 pkt
• Czas reakcji – 40 pkt
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:

C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty

Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji
Czas reakcji - wskaźnik R dla części 8 i 9 - czas dostarczenia materiału od zawiadomienia telefonicznego / elektronicznego (e-mail, Fax) przez Zamawiającego
R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu dostarczenia materiału od zawiadomienia telefonicznego/elektronicznego (e-mail, Fax) przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)

R:
0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 48 godzin,
20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego do 48 godzin,
40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego do 24 godzin.

W przypadku niedotrzymania zaoferowanego czasu dostarczenia materiału od zawiadomienia telefonicznego/elektronicznego (e-mail, Fax) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 500,00 zł za każde zdarzenie (nie dostarczenie materiału w zaoferowanym terminie) i 0,5 % wartości brutto opóźnionej dostawy, za każdy dzień opóźnienia.

4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P= C + R
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”

Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa soli drogowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria:
• Cena – 60 pkt
• Czas reakcji – 40 pkt
2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów (znaczenie w ocenie pkt = %). W przypadku kryterium „Cena”(C) - oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:

C = [ Cmin: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena badanej oferty

Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Zasady oceny kryterium czasu reakcji
Czas reakcji - wskaźnik R dla części 8 i 9 - czas dostarczenia materiału od zawiadomienia telefonicznego / elektronicznego (e-mail, Fax) przez Zamawiającego
R - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu dostarczenia materiału od zawiadomienia telefonicznego/elektronicznego (e-mail, Fax) przez Zamawiającego (max – 40 pkt.)

R:
0 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego powyżej 48 godzin,
20 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego do 48 godzin,
40 pkt - w przypadku deklarowanego czasu dostarczenia materiału liczonego od zawiadomienia telefonicznego/elektronicznego(e-mail, Fax) przez Zamawiającego wynoszącego do 24 godzin.

W przypadku niedotrzymania zaoferowanego czasu dostarczenia materiału od zawiadomienia telefonicznego/elektronicznego (e-mail, Fax) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 500,00 zł za każde zdarzenie (nie dostarczenie materiału w zaoferowanym terminie) i 0,5 % wartości brutto opóźnionej dostawy, za każdy dzień opóźnienia.

4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:

P= C + R
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
R – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas reakcji”

Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
• Zamawiający nie określa.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
• Zamawiający nie określa.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
• Zamawiający nie określa.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zdolności technicznej lub zawodowej:
A) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym;
wykonawca na okres realizacji zamówienia musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami transportu, na które składa swoja ofertę, tj.:
Dla części nr 1 – pługo-piaskarka na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie o ładowności 8-16 t,
Dla części nr 2 – pługo-piaskarka na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie (w tym oś przednią i oś tylną) o ładowności 8-16,
Dla części nr 3 – pługo-piaskarka na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie o ładowności 8-16 t ,
Dla części nr 4 – nośnik do pługa jednostronnego ładowność 8-16 t
Dla części nr 5 – nośnik z pługiem PJ-10 samochód ładowności 8-16 t,
Dla części nr 6 – pługo-piaskarka na samochodzie z napędem co najmniej na dwie osie o ładowności 8-16 t,
Dla części nr 7 – nośnik do pługa dwustronnego, samochód o ładowności 8-16 (pług własność Zamawiającego zawieszenie dostosowane do sam. Kamaz),
Dla części nr 8 – nie dotyczy
Dla części nr 9 – nie dotyczy

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dla część nr 8 i 9.

W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części Wykonawca musi wykazać się sumą warunków dla poszczególnych części.

B) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował min: osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, tj.
Dla części nr 1 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniania do kierowania sprzętem,
Dla części nr 2 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniania do kierowania sprzętem,
Dla części nr 3 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniania do kierowania sprzętem,
Dla części nr 4 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniania do kierowania sprzętem,
Dla części nr 5 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniania do kierowania sprzętem,
Dla części nr 6 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniania do kierowania sprzętem,
Dla części nr 7 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniania do kierowania sprzętem,
Dla części nr 8 – nie dotyczy,
Dla części nr 9 – nie dotyczy.

Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dla części nr 8 i 9.

W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części Wykonawca musi wykazać się sumą warunków dla poszczególnych części.

C) Posiadanie wiedzy i doświadczenia;
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi / dostawy porównywalne z przedmiotem zamówienia, polegające na zimowym utrzymaniu dróg publicznych, w tym co najmniej jednej na drodze o kategorii drogi powiatowej i wyższej tj.
Dla części nr 1 – Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie pługo-piaskarką – minimalna zrealizowana ilość godzin pracy dla jednej usługi: 180 ,
Dla części nr 2 – Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie pługo-piaskarką – minimalna zrealizowana ilość godzin pracy dla jednej usługi: 180,
Dla części nr 3 – Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie pługo-piaskarką – minimalna zrealizowana ilość godzin pracy dla jednej usługi: 180,
Dla części nr 4 – Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem jednostronnym lub obustronnym - minimalna zrealizowana ilość godzin pracy dla jednej usługi: 25,
Dla części nr 5 – Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem jednostronnym lub obustronnym - minimalna zrealizowana ilość godzin pracy dla jednej usługi: 25,
Dla części nr 6 – Zwalczanie śliskości oraz odśnieżanie pługo-piaskarką - minimalna zrealizowana ilość godzin pracy dla jednej usługi: 100,
Dla części nr 7 – Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem dwustronnym - minimalna zrealizowana ilość godzin pracy dla jednej usługi: 10,
Dla części nr 8 – Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w ramach jednej umowy – minimalna ilość 200 t,
Dla części nr 9 – Dostawa soli drogowej w ramach jednej umowy – minimalna ilość 60 t.

• W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części Wykonawca musi wykazać się sumą warunków dla poszczególnych części.
• W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie
niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; (zgodnie z warunkiem określonym w pkt 6.1.4 lit. A) SWZ (wg proponowanego załącznika nr 5 do SWZ).
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (zgodnie z warunkiem określonym w pkt 6.1.4 lit. B) SWZ (wg proponowanego załącznika nr 4 do SWZ)
3. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (zgodnie z warunkiem określonym w pkt 6.1.4 lit. C) SWZ (wg proponowanego załącznika nr 3 do SWZ);
UWAGA:
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, to wykaz o którym mowa w pkt 8.3.3., dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy; (Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie
i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 ROZDZIAŁU I do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
• oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 ROZDZIAŁU I SWZ;
• zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w 9 ROZDZIAŁU I SWZ (jeżeli dotyczy);
• dowód wniesienia wadium (jeśli Zamawiający wymaga wadium);
• dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
 na Część nr 1 w wysokości 1 000,00 zł
 na Część nr 2 w wysokości 1 000,00 zł
 na Część nr 3 w wysokości 1 000,00 zł
 na Część nr 4 w wysokości 400,00 zł
 na Część nr 5 w wysokości 300,00 zł
 na Część nr 6 w wysokości 750,00 zł
 na Część nr 7 nie dotyczy 120,00zł
 na Część nr 8 nie dotyczy 350,00zł
 na Część nr 9 w wysokości 1500,00 zł
Szczegóły dotyczące terminu, formy i sposobu wniesienia wadium zawarte są w punkcie 14 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 ROZDZIAŁU I SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

20. INFORMACJE O TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ORAZ MOŻLIWOŚCI JEJ ZMIANY
20.1. Umowa zostanie zawarta w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu.
20.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy, określonym w ROZDZIALE II SWZ.
20.3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy określone we wzorze umowy zgodnie ROZDZIAŁEM II SWZ oraz art. 455 ustawy Pzp.
20.4. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wskazanych we wzorze umowy poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp. z których będzie wynikać konieczność zmiany umowy.
20.5. Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
20.6. Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
20.7. Podpisanie aneksu do umowy wprowadzającego zmiany istotne powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.
20.8. Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania, wydłużenie terminów obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_lezajsk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.