eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko › Przebudowa drogi gminnej - ul. J.Krasickiego w miejscowo¶ci Drawski M³yn w gminie Drawsko" i "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Che³st w gminie Drawsko

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-05-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej – ul. J.Krasickiego w miejscowo¶ci Drawski M³yn w gminie Drawsko” i „Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Che³st w gminie Drawsko

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Drawsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791075

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Powstañców Wielkopolskich 121

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Drawsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-733

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672569128

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadrawsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminadrawsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej – ul. J.Krasickiego w miejscowo¶ci Drawski M³yn w gminie Drawsko” i „Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Che³st w gminie Drawsko

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b076469a-dbfe-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00176002

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021111/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 „Przebudowa drogi gminnej – ul. J.Krasickiego w miejscowo¶ci Drawski M³yn w gminie Drawsko” i „Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Che³st w gminie Drawsko

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

: www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy www.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ za po¶rednictwem platformy. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¶li dotrze do zamawiaj±cego przed up³ywem wymaganego terminu. Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.
2. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami s±:
1) w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia: Dariusz Bielawski, e-mail: komunalka@gminadrawsko.pl, tel. 67 2569128.
2) w zakresie dotycz±cym zagadnieñ proceduralnych:
Dariusz Bielawski, e-mail: komunalka@gminadrawsko.pl tel 67 2569128
3. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko. i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
8. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – zwane dalej RODO, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Drawsko, ul. Powstañców Wielkopolskich 121, 64-733 Drawsko.
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mog± siê Pañstwo skontaktowaæ poprzez adres e-mail: urzad@gminadrawsko.pl, we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie udzielonej zgody, w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na administratorze danych, wynikaj±cych z zadañ gminy – w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm. – dalej uPzp) oraz aktów wykonawczych do uPzp, zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy z osob±, której dane dotycz±, okre¶lonym w tre¶ci zgody.
4. Podanie danych osobowych jest wymagane na podstawie przepisów prawa.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przekazywane innym organom publicznym i podmiotom wy³±cznie na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa.
6. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, dostawcy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, us³ug IT oraz podmioty wspieraj±ce w ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej - w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, inne podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe na podstawie umów podpisanych z administratorem, oraz podmioty, które wyst±pi± o informacje na podstawie ustawy o dostêpie do informacji publicznej.
7. Nie podanie przez Pañstwo danych osobowych wy³±cza mo¿liwo¶æ realizacji celów okre¶lonych w pkt. 3.
8. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres wynikaj±cy z obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy, t.j. 5 lat. W przypadku projektów dofinansowanych z bud¿etu Unii Europejskiej – okres przetwarzania wynika³ bêdzie z zasad okre¶lonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno¶ci wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, Funduszu Spójno¶ci oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko na lata 2014-2020.
9. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± profilowane.
10. W zawi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych jeste¶cie Pañstwo uprawnieni do:
1) dostêpu do swoich danych osobowych,
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cy na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2) sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wniesienia ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
4) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych naruszy³oby przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych.
11. Nie przys³uguje Pañstwu prawo:
- do usuniêcia danych osobowych;
- do przenoszenia danych osobowych;
- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
12. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK-ZP.271.11.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 726870,45 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej – ul. J.Krasickiego w miejscowo¶ci Drawski M³yn w gminie Drawsko”Zakres zamówienia obejmuje: Czê¶æ I
Roboty pomiarowe, roboty ziemne, elementy ulic, podbudowy, , nawierzchnie, roboty wykoñczeniowe, odwodnienie, obs³uga geodezyjnaSzczegó³owy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej:
- projekt budowlany, przedmiar robót, SST.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 212570,98 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Czê¶æ I
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najni¿sza brutto
spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji (G) – waga 40 %
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty w zakresie kryterium Termin gwarancji. W tym kryterium Wykonawca mo¿e otrzymaæ max. 40 punktów
Wykonawca mo¿e wyd³u¿yæ termin odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji. Punktacja bêdzie przyznawana w nastêpuj±cy sposób:
a) za udzielony 36 miesiêczny okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 punktów,
b) za udzielony 48 miesiêczny okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 20 punktów,
c) za udzielony 60 miesiêczny (lub wiêcej) okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 40 punktów.
Zamawiaj±cy nie bêdzie przyznawa³ punktów czê¶ciowych. Oznacza to, ¿e Wykonawca w ramach kryteriów mo¿e otrzymaæ odpowiednio 0 albo 20 albo 40 punktów. Ilo¶æ punktów = %.
Lp= liczba punktów uzyskanych przez ofertê
Lp=C+G
3. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powy¿ej kryteria oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, 2) o wyborze oferty zadecyduje najwiêksza liczba uzyskanych punktów (Lp).
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom uPzp oraz SWZ i zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
6. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie:
1) oczywiste omy³ki pisarskie,
2) oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty,
- niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
7. W przypadku wyst±pienia przes³anek, o których mowa w art. 255 uPzp Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Che³st w gminie DrawskoCzê¶æ II
Roboty przygotowawcze pomiarowe, Korytowanie, profilowanie i zagêszczanie pod³o¿a, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykoñczeniowe umacnianie skarp, roboty wykoñczeniowe – pobocze i rowy, elementy ulic, przy³±cze wodoci±gowe w drodze, obs³uga geodezyjna.
Szczegó³owy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej:
- projekt budowlany, przedmiar robót, SST

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 514299,47 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Czê¶æ II
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najni¿sza brutto
spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji (G) – waga 40 %
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty w zakresie kryterium Termin gwarancji. W tym kryterium Wykonawca mo¿e otrzymaæ max. 40 punktów
Wykonawca mo¿e wyd³u¿yæ termin odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji. Punktacja bêdzie przyznawana w nastêpuj±cy sposób:
a) za udzielony 36 miesiêczny okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 punktów,
b) za udzielony 48 miesiêczny okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 20 punktów,
c) za udzielony 60 miesiêczny (lub wiêcej) okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 40 punktów.
Zamawiaj±cy nie bêdzie przyznawa³ punktów czê¶ciowych. Oznacza to, ¿e Wykonawca w ramach kryteriów mo¿e otrzymaæ odpowiednio 0 albo 20 albo 40 punktów. Ilo¶æ punktów = %.
Lp= liczba punktów uzyskanych przez ofertê
Lp=C+G

3. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powy¿ej kryteria oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, 2) o wyborze oferty zadecyduje najwiêksza liczba uzyskanych punktów (Lp).
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom uPzp oraz SWZ i zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
6. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie:
1) oczywiste omy³ki pisarskie,
2) oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty,
- niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
7. W przypadku wyst±pienia przes³anek, o których mowa w art. 255 uPzp Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w punkcie 5 niniejszego rozdzia³u, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1.1 w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej o warto¶ci co najmniej 50 000,00 z³otych (brutto). – dla czê¶ci 1 i 200 000,00 z³otych (brutto) dla czê¶ci 2.
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do pe³nienia funkcji kierownika robót w specjalno¶ci drogowej, okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granic±, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. – warunek dotyczy wszystkich czê¶ci.

Przedmiotowe zamówienie winno zostaæ ukoñczone w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; za³±cznik nr4 do SWZ

2) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ;
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie. 3.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ. 4.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-09 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-09 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.