eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486752823

1.5.8.) Numer faksu: 486752106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaprzysucha.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-102d57bd-00cf-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006391/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154145/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.52.2021.PS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 249034,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty wewnętrzne. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wewnętrznych polegających na: renowacji istniejące posadzki parkietowej, rozbiórce części ścian, budowie nowych ścian działowych, wstawieniu nowych drzwi działowych, demontażu części urządzeń sportowych, dostawa i montaż koszy do koszykówki (konstrukcja uchylna, składana na ścianę), ocieplenie stropodachu, montaż sufitu powieszonego, wykonaniu instalacji elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia, wykonanie instalacji wodnokanalizacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części, w tym: parametry techniczne obiektu, rozwiązania materiałowe, elementy wykończeniowe, wyposażenie określają niżej wymienione dokumenty:
1) Projekt budowlany pod nazwą: Remont świetlicy wiejskiej w budynku po szkole podstawowej w Ruskim Brodzie.
2) Zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr 286/21 z dnia 19.05.2021 r.
3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
4) Przedmiary robót załączone do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
5) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
6) Ewentualne użycie w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 110872,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty zewnętrzne. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót zewnętrznych polegających na: ociepleniu ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych, wykonaniu obróbek dekarskich, wykonaniu schodów i pochylni dla osób niepełnosprawnych, montażu drzwi aluminiowych, roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części, w tym: parametry techniczne obiektu, rozwiązania materiałowe, elementy wykończeniowe, wyposażenie określają niżej wymienione dokumenty:
1) Projekt budowlany pod nazwą: Remont świetlicy wiejskiej w budynku po szkole podstawowej w Ruskim Brodzie.
2) Zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr 286/21 z dnia 19.05.2021 r.
3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
4) Przedmiary robót załączone do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
5) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
6) Ewentualne użycie w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 138161,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W odpowiedzi na ogłoszenie Zamawiającego o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie nr ref. ZPI.271.52.2021.PS prowadzonego w dwóch częściach: Część I: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty wewnętrzne oraz Część II: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty zewnętrzne do dnia 6 września 2021 r do godziny 1000 została złożona jedna oferta na obydwie części postępowania to jest na: Część I: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty wewnętrzne oraz Część II: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty zewnętrzne przez wykonawcę prowadzącego działalność pod firmą: Z.U.B TERMO-BUD ŁUKASZ KŁAK mającego siedzibę: Ruszkowice, ul. Wesoła 45, 26-422 Borkowice.
W przedmiotowym postępowaniu zamawiający wymagał wniesienia wadium odpowiednio w wysokościach: 1600,00 PLN dla części pierwszej postępowania oraz 2000.00 PLN dla części drugiej postępowania. Zgodnie z art. 97 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia„ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą”. Wadia w obu częściach powinny być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed godziną 1000.
W niniejszym postępowaniu dla części I wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy to jest o godzinie 1152 w dniu otwarcia ofert, natomiast dla części drugiej wadium nie zostało wniesione w ogóle. W związku z powyższym zamawiający zobowiązany był odrzucić ofertę wykonawcy w obu częściach przedmiotowego postępowania i unieważnić przedmiotowe postępowanie w całości.
Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: pkt 14) wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy” oraz art. 255 ustawy tej ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: pkt 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W odpowiedzi na ogłoszenie Zamawiającego o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie nr ref. ZPI.271.52.2021.PS prowadzonego w dwóch częściach: Część I: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty wewnętrzne oraz Część II: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty zewnętrzne do dnia 6 września 2021 r do godziny 1000 została złożona jedna oferta na obydwie części postępowania to jest na: Część I: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty wewnętrzne oraz Część II: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty zewnętrzne przez wykonawcę prowadzącego działalność pod firmą: Z.U.B TERMO-BUD ŁUKASZ KŁAK mającego siedzibę: Ruszkowice, ul. Wesoła 45, 26-422 Borkowice.
W przedmiotowym postępowaniu zamawiający wymagał wniesienia wadium odpowiednio w wysokościach: 1600,00 PLN dla części pierwszej postępowania oraz 2000.00 PLN dla części drugiej postępowania. Zgodnie z art. 97 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia„ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą”. Wadia w obu częściach powinny być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed godziną 1000.
W niniejszym postępowaniu dla części I wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy to jest o godzinie 1152 w dniu otwarcia ofert, natomiast dla części drugiej wadium nie zostało wniesione w ogóle. W związku z powyższym zamawiający zobowiązany był odrzucić ofertę wykonawcy w obu częściach przedmiotowego postępowania i unieważnić przedmiotowe postępowanie w całości.
Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: pkt 14) wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy” oraz art. 255 ustawy tej ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: pkt 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.