Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00154145/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
- 2021/BZP 00166477/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486752823
1.5.8.) Numer faksu: 486752106
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gminaprzysucha.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-102d57bd-00cf-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006391/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154145/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.52.2021.PS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249034,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty wewnętrzne. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wewnętrznych polegających na: renowacji istniejące posadzki parkietowej, rozbiórce części ścian, budowie nowych ścian działowych, wstawieniu nowych drzwi działowych, demontażu części urządzeń sportowych, dostawa i montaż koszy do koszykówki (konstrukcja uchylna, składana na ścianę), ocieplenie stropodachu, montaż sufitu powieszonego, wykonaniu instalacji elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia, wykonanie instalacji wodnokanalizacyjnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części, w tym: parametry techniczne obiektu, rozwiązania materiałowe, elementy wykończeniowe, wyposażenie określają niżej wymienione dokumenty:
1) Projekt budowlany pod nazwą: Remont świetlicy wiejskiej w budynku po szkole podstawowej w Ruskim Brodzie.
2) Zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr 286/21 z dnia 19.05.2021 r.
3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
4) Przedmiary robót załączone do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
5) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
6) Ewentualne użycie w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 110872,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty zewnętrzne. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót zewnętrznych polegających na: ociepleniu ścian zewnętrznych, ścian fundamentowych, wykonaniu obróbek dekarskich, wykonaniu schodów i pochylni dla osób niepełnosprawnych, montażu drzwi aluminiowych, roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części, w tym: parametry techniczne obiektu, rozwiązania materiałowe, elementy wykończeniowe, wyposażenie określają niżej wymienione dokumenty:1) Projekt budowlany pod nazwą: Remont świetlicy wiejskiej w budynku po szkole podstawowej w Ruskim Brodzie.
2) Zgłoszenie budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr 286/21 z dnia 19.05.2021 r.
3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
4) Przedmiary robót załączone do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
5) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
6) Ewentualne użycie w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 138161,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W odpowiedzi na ogłoszenie Zamawiającego o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie nr ref. ZPI.271.52.2021.PS prowadzonego w dwóch częściach: Część I: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty wewnętrzne oraz Część II: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty zewnętrzne do dnia 6 września 2021 r do godziny 1000 została złożona jedna oferta na obydwie części postępowania to jest na: Część I: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty wewnętrzne oraz Część II: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty zewnętrzne przez wykonawcę prowadzącego działalność pod firmą: Z.U.B TERMO-BUD ŁUKASZ KŁAK mającego siedzibę: Ruszkowice, ul. Wesoła 45, 26-422 Borkowice.
W przedmiotowym postępowaniu zamawiający wymagał wniesienia wadium odpowiednio w wysokościach: 1600,00 PLN dla części pierwszej postępowania oraz 2000.00 PLN dla części drugiej postępowania. Zgodnie z art. 97 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia„ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą”. Wadia w obu częściach powinny być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed godziną 1000.
W niniejszym postępowaniu dla części I wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy to jest o godzinie 1152 w dniu otwarcia ofert, natomiast dla części drugiej wadium nie zostało wniesione w ogóle. W związku z powyższym zamawiający zobowiązany był odrzucić ofertę wykonawcy w obu częściach przedmiotowego postępowania i unieważnić przedmiotowe postępowanie w całości.
Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: pkt 14) wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy” oraz art. 255 ustawy tej ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: pkt 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W odpowiedzi na ogłoszenie Zamawiającego o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie nr ref. ZPI.271.52.2021.PS prowadzonego w dwóch częściach: Część I: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty wewnętrzne oraz Część II: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty zewnętrzne do dnia 6 września 2021 r do godziny 1000 została złożona jedna oferta na obydwie części postępowania to jest na: Część I: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty wewnętrzne oraz Część II: Modernizacja świetlicy wiejskiej w budynku po Szkole Podstawowej w Ruskim Brodzie – roboty zewnętrzne przez wykonawcę prowadzącego działalność pod firmą: Z.U.B TERMO-BUD ŁUKASZ KŁAK mającego siedzibę: Ruszkowice, ul. Wesoła 45, 26-422 Borkowice.
W przedmiotowym postępowaniu zamawiający wymagał wniesienia wadium odpowiednio w wysokościach: 1600,00 PLN dla części pierwszej postępowania oraz 2000.00 PLN dla części drugiej postępowania. Zgodnie z art. 97 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia„ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą”. Wadia w obu częściach powinny być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed godziną 1000.
W niniejszym postępowaniu dla części I wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy to jest o godzinie 1152 w dniu otwarcia ofert, natomiast dla części drugiej wadium nie zostało wniesione w ogóle. W związku z powyższym zamawiający zobowiązany był odrzucić ofertę wykonawcy w obu częściach przedmiotowego postępowania i unieważnić przedmiotowe postępowanie w całości.
Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: pkt 14) wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy” oraz art. 255 ustawy tej ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: pkt 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na dzienny dom seniora w miejscowości Wydrzyn
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach (1)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
- Restauracja zabytkowej "Burmistrzówki" w Trzciance
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.