eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łososina Dolna › Przebudowa drogi gminnej nr 292411 K Bilsko -Znamirowice w km od 0+008,00 do 0+579,10 (skrzyżowanie z drogą krajową nr 75 w km od 49+712,30 do 49+729,70) w miejscowości Bilsko, Gmina Łososina Dolna."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 292411 K Bilsko –Znamirowice w km od 0+008,00 do 0+579,10 (skrzyżowanie z drogą krajową nr 75 w km od 49+712,30 do 49+729,70) w miejscowości Bilsko, Gmina Łososina Dolna.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁOSOSINA DOLNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 300

1.5.2.) Miejscowość: Łososina Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-314

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184448002

1.5.8.) Numer faksu: 18 541 21 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: astudzinska@lososina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lososina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 292411 K Bilsko –Znamirowice w km od 0+008,00 do 0+579,10 (skrzyżowanie z drogą krajową nr 75 w km od 49+712,30 do 49+729,70) w miejscowości Bilsko, Gmina Łososina Dolna.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55fffee4-db66-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006770/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 292411 K Bilsko - Znamirowice w km 0+008,00 - 0+579,10 (skrzyżowanie z drogą krajową nr 75 w km 49+712,30 - 49+729,70) w miejscowości Bilsko, Gmina Łososina Dolna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy
MarketplanetOnePlacehttps://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać darmowe konto
naplatformie MarketplanetOnePlacehttps://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
3. Wykonawca posiadający konto naplatformie MarketplanetOnePlacehttps://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/madostęp do
formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuplatformy Marketplanet
OnePlacehttps://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania naplatformie
MarketplanetOnePlacehttps://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania na swojej stronie internetowej www.lososina.pl oraz ID postępowania.Dane
postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowańnaplatformie
MarketplanetOnePlacehttps://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/klikając wcześniej opcję „Strefa Wykonawcy” lub ze strony głównej
z zakładki postępowania.
7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):
7.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie
oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem odpowiedniego wzoru
formularza dostępnego na platformie Marketplanet OnePlacehttps://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/
7.2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia (ID postępowania).
7.3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy
MarketplanetOnePlacehttps://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/jako załączniki.
7.4.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.
U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W Rozdziale XXIV SWZ opisane zostały informacje dotyczące RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IFS.271.21.2022.SA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca: „Przebudowę drogi gminnej nr 292411 K Bilsko –
Znamirowice w km od 0+008,00 do 0+579,10 (skrzyżowanie z drogą krajową nr 75 w km od 49+712,30 do 49+729,70) w
miejscowości Bilsko, Gmina Łososina Dolna.”
2. Szczegółowy opis przedmiotuzamówienia (robót budowlanych) został określony w:
- ogólnej charakterystyce robót stanowiącejzałącznik nr 8 do SWZ,
- przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
- projekcie budowlanego stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ,
- projekcie stałej organizacji ruchu stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla branży drogowej oraz
elektrycznej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ,
oraz w dalszych postanowieniach SWZ.
Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykonania mapy powykonawczej oraz zgłoszenia w Nadzorze Budowlanym zakończenia
robót budowlanych i uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia współfinansowana jest w ramach programu Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4. Zakres prac obejmuje wykonanie przebudowy:
4.1. jezdni KR1 z BA,
4.2 istniejących zjazdów,
4.3. chodnika z kostki brukowej,
4.4. stanowisk postojowych z kostki brukowej,
4.5. pobocza z kruszywa łamanego,
4.6. kanału deszczowego z rur PP fi 300-800 wraz ze studniami z kręgów betonowych,
4.7. wpustów deszczowych fi 500 z przyłączami PP fi 200,
4.8. oświetlenia ulicznego i boiska sportowego,
4.9. kanału technologicznego,
4.10. murków ogrodzeniowych,
4.11. oznakowania pionowego,
4.12. humusowania i profilowania zieleńców,
4.13. linii energetycznej i teletechnicznej.
5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
5.1 wykonania szczegółowego harmonogramu rzeczowo – finansowego;
5.2 wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z wymogami ustawy z dnia 7 lipca1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.
U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.),
5.3 wykonania dodatkowych usług: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy,
zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, ogrodzenia tymczasowe, dozorowanie budowy itp.),
5.4 materiały z rozbiórki remontowanej drogi nadające się do ponownego wbudowania należy
posegregować, załadować i odwieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego do 30 km,
5.5 zasady organizacji ruchu w związku z prowadzonymi robotami należy prowadzić zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
31 lipca 2002r w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2310 z późn. zm.).
Zamawiającypolecaaby prace przy realizacji zamówienia trwały od świtu do zmierzchu. Wykonawca jest ponadto
zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres
realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
• (Kc) Cena (wartość oferty brutto) - waga 60%
• (Krg) Okres gwarancji jakości – waga 40%
2. Sposób wyliczenia punktów oferty:
1. cena wg zasady im mniej tym lepiej
2. okres gwarancji wg zasady im więcej tym lepiej
3.Sposób oceny ofert:
3.1 Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
P = PKc + PKrg
gdzie:
P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena”
PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres gwarancji jakości”,
3.2 Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena” (PKc) zostanie obliczona wg następującej formuły:
PKc = Cn / Cb x 60
gdzie:
PKc- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena”,
Cn - cena brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych),
Cb - cena brutto oferty badanej.
3.3 Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres gwarancji jakości”(Krg)zostanie obliczona wg
następującego schematu:
PKrg= (RG oceniana/ RGmax) x 40
gdzie:
PKrg- liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres gwarancji”,
RG oceniana - wielkość okresu gwarancji ocenianej oferty
RG max - wielkość najdłuższego okresu gwarancji spośród złożonych ofert wykonawców.
Podstawą oceny ofert w ramach kryterium „okres gwarancji” będzie wyrażony w miesiącach okres gwarancji jakości na roboty
budowlane zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
UWAGA: w przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę terminu gwarancji dłuższego niż 84 m-ce, Zamawiający przyjmie do obliczeń
wartość 84 m-ce natomiast w przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę terminu gwarancji krótszego niż 60 m-cy - Zamawiający
ofertę odrzuci.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu:
Zgodnie z art. 57 pkt 2 oraz art. 112 ust. 2 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
3.1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową by był wpisany do jednego z
rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać
w sposób szczególny.
3.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty:
• potwierdzające, że posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia (polisa ubezpieczeniowa) o sumie gwarancyjnej
min.2.500.000,00 zł (słownie dwa miliony pięćset tysięcy złotych i 00/100),
• potwierdzające określoną zdolność kredytową lub środki finansowe – potwierdzone informacją z banku lub spółdzielczej
kasy oszczędnościowo – kredytowej , w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 2.500 000,00 zł (słownie: dwa miliony
pięćset złotych 00/100).
3.4. zdolności technicznej lub zawodowej :
W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby:
• Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty minimum 2roboty budowlane o wartości min.1.500.000,00 zł(słownie:
jeden milion pięćset tysięcy zł i 00/100)każdaw zakresiebudowy, przebudowy lub remontu drogi publicznej wraz z
oświetleniem ulicznym oraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy,
• Wykonawca dysponuje lub dysponował będzie co najmniej jedną osobąposiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi bez ograniczeń specjalności inżynieryjnej drogowej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W
celu potwierdzenia spełnianie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwania
Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej min. 2.500.000,00 zł
(słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100)wraz z dowodem wpłatyjeżeli taka adnotacja nie znajduje się na polisie,
b. zdolność kredytową lub środki finansowe – potwierdzone informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowej, że Wykonawca w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert posiada środki
finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 2.500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100).
c. wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy. Wymóg powyższy jestspełnionygdy Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty minimum 2 roboty budowlane o
wartości min. 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł i 00/100)każda w zakresie budowy, przebudowy lub remontu drogi publicznej wraz z oświetleniem ulicznym.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
d. wykaz osóbskierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie kierowania robotami budowlanymi w
charakterze kierownika budowy wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnego
do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez niego czynności. Wykaz musi potwierdzać spełnienie
warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdz. XIV ust. 3 pkt 3.4 tiret 2,tzn. że Wykonawca dysponuje lub
dysponował będzie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane dokierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń specjalności inżynieryjnej drogowej.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia Wykonawcy w
zakresie art.108 ust.1 pkt.5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 33.000,00
zł (słownie: trzydzieści trzy tysiącezłotych i 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania
ofertą.
3. Przedłużenie terminu związania z ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności
wadium, albo jeśli to nie jest możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
4.1. pieniądzu;
4.2. gwarancjach bankowych;
4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 40 8818 00099001
0000 0039 0003z podaniem tytułu: „Wadium – Nr zamówienia: IFS.271.21.2022. SA - Przebudowa drogi gminnej nr
292411K Bilsko-Znamirowice w km od 0+008,00 do 0+579,10 (skrzyżowanie z drogą krajową nr 75 w km od 49+712,30 do
49+729,70) w miejscowości Bilsko, Gmina Łososina Dolna”, do oferty należy załączyć potwierdzenie dokonania przelewu.Za
datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji
należy załączyć do oferty przetargowej. Ponadto wadium składane w innych formach niż pieniądz musi mieć datę
początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą
najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
8. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
9. Zamawiający zwraca wadium w trybie i na warunkach określonych w art. 98 ustawy PZP.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 ustawy PZP

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne).
5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
5.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
5.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5.4. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie
publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego
pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania
oświadczeń woli.
5.5. Wszelka korespondencja kierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik.
5.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5.6.1. żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa ust. 2 niniejszego
rozdziału.
5.6.2. warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 3 niniejszego rozdziału winien spełniać co najmniej jeden z tych
Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy występujący wspólnie.
6. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 2 oraz spełnienia warunków udziału w
postępowaniu o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału Wykonawcy składają oświadczania i dokumenty określone
rozdziale XV, w sposób i w trybie tam określonym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy został określony w paragrafie nr 19 załącznika nr 6 (wzoru umowy) do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: na platformie MarketplanetOnePlace https://lososina.ezamawiajacy.pl/app/login/,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-09 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.