Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00048073/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
- 2023/BZP 00052684/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-24
- 2023/BZP 00075688/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00089400/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Czarnym Borze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarny Bór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 18
1.5.2.) Miejscowość: Czarny Bór
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-379
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748450139
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@czarny-bor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarny-bor.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7158501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Czarnym Borze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9d2a776-9586-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024326/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Rozbudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Czarnym Borze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048073
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKR.272.2.2023.OK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Przebudowa i rozbudowa budynku zaplecza sanitarnego przy stadionie sportowym w Czarnym Borze. Przedmiotem Części I zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających przebudowie i rozbudowie budynku zaplecza sanitarnego przy stadionie sportowym w Czarnym Borze. Zakres prac obejmuje m.in. przebudowę części istniejącego budynku zlokalizowanego przy stadionie sportowym w Czarnym Borze na pomieszczenia dla sędziów i kotłownię wraz z rozbiórką dachu nad istniejącym budynkiem oraz rozbudową budynku o kawiarnię (wraz z jej wyposażeniem). Poddasze pełni funkcje techniczne i zapleczowe. Budynek istniejący nie zmieni swojej funkcji. Dodatkowo część zadaszenia będzie pełniła funkcję wiaty dla ratraka obsługującego teren. Budynek istniejący pełni funkcję zaplecza sanitarno-szatniowego dla kompleksu sportowego. Budynek nowo projektowany będzie stanowił przestrzeń wspierającą działanie kompleksu – częścią gastronomiczno-sanitarną oraz miejscem spotkań. Charakterystyczne parametry obiektu: powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 157 m²; powierzchnia użytkowa projektowanego budynku parter + antresola 202.29 m²; kubatura brutto cz. projektowana 1512 m³; wysokość projektowanego budynku (do okapu) 3.26 m; wysokość projektowanego budynku(do kalenicy) 9.82m; spadek dachu projektowanego 45%; wymiary projektowanego budynku w rzucie 22,05x 7,5 m; wymiary istniejącego budynku w rzucie 19,30x 7,5 m; wymiary zadaszenia 55.5x12,30; liczba kondygnacji 1 kondygnacja; powierzchnia zabudowy istniejącego budynku 142 m²; powierzchnia użytkowa części przebudowywanej: 19 m². Szczegółowy zakres robót wynika z dokumentacji projektowej, która stanowi integralna część SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262520-2 - Roboty murowe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
39100000-3 - Meble
39151000-5 - Meble różne
42511110-5 - Pompy grzewcze
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09330000-1 - Energia słoneczna
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
39711130-9 - Chłodziarki
30213200-7 - Komputer tablet
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 4000000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II Budowa parkingu przy ul. Wesołej w Czarnym Borze. Przedmiotem Części II zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie parkingu przy ul. Wesołej w Czarnym Borze (zgodnie z dokumentacją projektową) oraz utwardzeniu terenu boiska (zgodnie z projektem zgłoszenia robót budowlanych). Zakres prac przewiduje wykonanie parkingu dla pojazdów osobowych oraz pojazdów osobowych turystycznych wraz z odwodnieniem, oświetleniem i przyłączem wodnym i przyłączem sanitarnym. W ramach inwestycji zaplanowano wykonanie następujących czynności i elementów: budowa miejsc postojowych dla pojazdów osobowych i pojazdów osobowych turystycznych; budowa oświetlenia drogowego; budowa kanału technologicznego-odcinkowo; budowa kanału technologicznego – odcinkowo; budowa odwodnienia drogowego w postaci kanalizacji deszczowej; budowa zjazdu publicznego w ul. Wesołej; wycinka istniejących drzew kolidujących z inwestycją wg. odrębnej decyzji administracyjnej; odtworzenie zieleni; rozbiórka kolidujących elementów zagospodarowania (np. gazociąg, nawierzchnie); roboty porządkowe. W ramach utwardzenia części powierzchni działki na 271/3 obręb Czarny Bór stanowiącej teren stadionu sportowego należy wykonać m.in.: rozebranie istniejącego utwardzenia terenu; wykonanie korytowania placu; wykonanie nowych podsypek tłuczniowych; wykonanie podbudowy placów i schodów z betonu; obłożenie betonu płytkami granitowymi. Szczegółowy zakres robót wynika z dokumentacji projektowej oraz projektem zgłoszenia robót budowlanych, które stanowią integralną część SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233140-2 - Roboty drogowe
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.5.) Wartość części: 2500000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4797000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5751656,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4797000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKW Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961503717
7.3.3) Ulica: Akacjowa
7.3.4) Miejscowość: Święta Katarzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 55-010
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierzy powierzyć wykonanie robót sieciowych i instalacyjnych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4797000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1575193,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2364265,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1575193,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Mateusz Kapuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862680043
7.3.4) Miejscowość: Jaczków
7.3.5) Kod pocztowy: 58-379
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE KAPUŁA MATEUSZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE KAPUŁA MATEUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1575193,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-128.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZARNY BÓR
więcej: przetargi CZARNY BÓR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 - 55."
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań: PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP II oraz PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH- ETAP III
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.