eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarny Bór › Rozbudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Czarnym Borze



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Czarnym Borze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarny Bór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 18

1.5.2.) Miejscowość: Czarny Bór

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-379

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748450139

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@czarny-bor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarny-bor.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/715850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Czarnym Borze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9d2a776-9586-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024326/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Rozbudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Czarnym Borze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048073

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKR.272.2.2023.OK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Przebudowa i rozbudowa budynku zaplecza sanitarnego przy stadionie sportowym w Czarnym Borze. Przedmiotem Części I zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających przebudowie i rozbudowie budynku zaplecza sanitarnego przy stadionie sportowym w Czarnym Borze. Zakres prac obejmuje m.in. przebudowę części istniejącego budynku zlokalizowanego przy stadionie sportowym w Czarnym Borze na pomieszczenia dla sędziów i kotłownię wraz z rozbiórką dachu nad istniejącym budynkiem oraz rozbudową budynku o kawiarnię (wraz z jej wyposażeniem). Poddasze pełni funkcje techniczne i zapleczowe. Budynek istniejący nie zmieni swojej funkcji. Dodatkowo część zadaszenia będzie pełniła funkcję wiaty dla ratraka obsługującego teren. Budynek istniejący pełni funkcję zaplecza sanitarno-szatniowego dla kompleksu sportowego. Budynek nowo projektowany będzie stanowił przestrzeń wspierającą działanie kompleksu – częścią gastronomiczno-sanitarną oraz miejscem spotkań. Charakterystyczne parametry obiektu: powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 157 m²; powierzchnia użytkowa projektowanego budynku parter + antresola 202.29 m²; kubatura brutto cz. projektowana 1512 m³; wysokość projektowanego budynku (do okapu) 3.26 m; wysokość projektowanego budynku(do kalenicy) 9.82m; spadek dachu projektowanego 45%; wymiary projektowanego budynku w rzucie 22,05x 7,5 m; wymiary istniejącego budynku w rzucie 19,30x 7,5 m; wymiary zadaszenia 55.5x12,30; liczba kondygnacji 1 kondygnacja; powierzchnia zabudowy istniejącego budynku 142 m²; powierzchnia użytkowa części przebudowywanej: 19 m². Szczegółowy zakres robót wynika z dokumentacji projektowej, która stanowi integralna część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262520-2 - Roboty murowe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

39100000-3 - Meble

39151000-5 - Meble różne

42511110-5 - Pompy grzewcze

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09330000-1 - Energia słoneczna

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

39711130-9 - Chłodziarki

30213200-7 - Komputer tablet

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 4000000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Budowa parkingu przy ul. Wesołej w Czarnym Borze. Przedmiotem Części II zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie parkingu przy ul. Wesołej w Czarnym Borze (zgodnie z dokumentacją projektową) oraz utwardzeniu terenu boiska (zgodnie z projektem zgłoszenia robót budowlanych). Zakres prac przewiduje wykonanie parkingu dla pojazdów osobowych oraz pojazdów osobowych turystycznych wraz z odwodnieniem, oświetleniem i przyłączem wodnym i przyłączem sanitarnym. W ramach inwestycji zaplanowano wykonanie następujących czynności i elementów: budowa miejsc postojowych dla pojazdów osobowych i pojazdów osobowych turystycznych; budowa oświetlenia drogowego; budowa kanału technologicznego-odcinkowo; budowa kanału technologicznego – odcinkowo; budowa odwodnienia drogowego w postaci kanalizacji deszczowej; budowa zjazdu publicznego w ul. Wesołej; wycinka istniejących drzew kolidujących z inwestycją wg. odrębnej decyzji administracyjnej; odtworzenie zieleni; rozbiórka kolidujących elementów zagospodarowania (np. gazociąg, nawierzchnie); roboty porządkowe. W ramach utwardzenia części powierzchni działki na 271/3 obręb Czarny Bór stanowiącej teren stadionu sportowego należy wykonać m.in.: rozebranie istniejącego utwardzenia terenu; wykonanie korytowania placu; wykonanie nowych podsypek tłuczniowych; wykonanie podbudowy placów i schodów z betonu; obłożenie betonu płytkami granitowymi. Szczegółowy zakres robót wynika z dokumentacji projektowej oraz projektem zgłoszenia robót budowlanych, które stanowią integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233140-2 - Roboty drogowe

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 2500000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4797000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5751656,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4797000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKW Budownictwo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961503717

7.3.3) Ulica: Akacjowa

7.3.4) Miejscowość: Święta Katarzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 55-010

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierzy powierzyć wykonanie robót sieciowych i instalacyjnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4797000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1575193,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2364265,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1575193,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Mateusz Kapuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862680043

7.3.4) Miejscowość: Jaczków

7.3.5) Kod pocztowy: 58-379

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1575193,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.