eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Zmiana sposobu użytkowania budynku byłej Komendy Powiatowej Policji w Rykach na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej i podmiotów ekonomii społecznej - dokończenie robót budowlanych



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania budynku byłej Komendy Powiatowej Policji
w Rykach na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej i podmiotów ekonomii społecznej – dokończenie robót budowlanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Burmistrz Ryk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 29

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8657 110

1.5.8.) Numer faksu: 81 8657 111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umryki.bip.lubelskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania budynku byłej Komendy Powiatowej Policji
w Rykach na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej i podmiotów ekonomii społecznej – dokończenie robót budowlanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b70611a1-8d9e-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001883/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Zmiana sposobu użytkowania budynku byłej Komendy Powiatowej Policji w Rykach na Ośrodek Pomocy Społecznej i podmiotów ekonomii społecznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, konkurs nr RPLU.13.03.00-IZ.00-06-001/17

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057618/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. Zmiana sposobu użytkowania budynku byłej Komendy Powiatowej Policji w Rykach na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej i podmiotów ekonomii społecznej – dokończenie robót budowlanych.

4.2. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym obejmującym zmianę sposobu użytkowania budynku byłej Komendy Powiatowej Policji w Rykach na potrzeby OPS i podmiotów ekonomii społecznej, realizowaną w ramach zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja centrum miasta Ryki”.

Adres inwestycji: ul. Poniatowskiego 12, 08-500 Ryki;

Dane charakterystyczne obiektu, będącego przedmiotem inwestycji:
powierzchnia użytkowa - 997,59 m2,
powierzchnia zabudowy – 1 492,33 m2,
kubatura budynku – 11 662 m3,
wysokość maks. - 11,68 m, 3 kondygnacje nadziemne (cz. frontowa budynku),
kąt nachylenia połaci dach. - 18 stopni;

Roboty budowlane zlecone w wyniku postępowania nr WIR.271.30.2019 obejmowały prace związane z przystosowaniem budynku byłej Komendy Powiatowej Policji w Rykach na potrzeby OPS i podmiotów ekonomii społecznej. W ramach zadania zaplanowano roboty budowlane w zakresie branż: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej – pełen ich zakres został przedstawiony w pierwotnej dokumentacji projektowej z 2017 r. wraz z uzupełnieniem z 2019 r., które to opracowania stanowiły załącznik do SIWZ w poprzednim postępowaniu (nr WIR.271.30.2019) i teraz także wchodzą w skład dokumentacji projektowej (odp. ozn. nr 01 i 02), zawartej w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Roboty zostały rozpoczęte w styczniu 2020 r. i były wykonywane (przez wykonawcę wyłonionego w ww. postępowaniu przetargowym) do sierpnia 2020 r. W dniu 22.09.2020 r. Zamawiający odstąpił od umowy z Wykonawcą.

Stan zaawansowania – wykonania ww. robót został przedstawiony w szczegółowym protokole inwentaryzacji robót w toku (wg stanu na dzień odstąpienia od umowy przez Zamawiającego) – zawartej w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.

Zakres prac zaplanowanych w ramach niniejszego zamówienia (polegającego na dokończeniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu inwestycyjnym) obejmuje realizację:

- niewykonanych dotychczas robót budowlanych, których dotyczyło postępowanie przetargowe WIR.271.30.2019 (i które zostały opisane w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr do SIWZ w tymże postępowaniu – pierwotna dokumentacja projektowa z 2017 r. /dokumentacja projektowa 01/ wraz z uzupełnieniem z 2019 r. /dokumentacja projektowa 02/),

- robót wynikających z korekt do ww. dokumentacji, wprowadzanych przez projektanta sprawującego nadzór autorski (w zw. z okolicznościami wynikłymi już podczas realizacji inwestycji) w 2020 r. /dokumentacja projektowa 03/,

- prac związanych z koniecznością wzmocnienia bądź wymiany części stropów w budynku frontowym (zbyt duże ugięcia stropów Kleina), a także zakresu robót, których wykonanie stanowiłoby istotne odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego (w tym: miejscowego podniesienia stropodachu nad łącznikiem pomiędzy częścią wysoką budynku a częścią tylną, wykonania ocieplenia ściany szczytowej budynku głównego w obrębie elewacji północnej na zewnątrz ściany zamiast od strony wewnętrznej, rezygnacji z zastosowania kurtyn przeciwpożarowych na oknach w obrębie elewacji wschodniej oraz z drzwi wejściowych o odporności ogniowej EI60 na elewacji wschodniej, rozbiórki komina murowanego przylegającego do ściany w elewacji południowej) - projekt budowlany zamienny opracowany w lipcu i sierpniu 2020 r. (opracowania w stadium proj. budowlano-wykonawczych: dot. wzmocnienia stropów /dokumentacja projektowa 04/ oraz pozostałych ww. robót /dokumentacja projektowa 05/ - na podstawie tych opracowań uzyskano zmianę decyzji o pozwoleniu na budowę nr 264.2020, wydaną przez Starostwo Powiatowe w Rykach w dn. 06.08.2020, ostateczną w dn. 07.08.2020),

- robót poprawkowych, wynikających z niewłaściwego wykonania części robót będących przedmiotem umowy nr WIR.271.30.2019, wykazanych w szczegółowym protokole inwentaryzacji robót w toku, zawartym w dokumentacji technicznej – stanowiącej Zał. nr 1 do SWZ.

Teren opracowania podlega ochronie konserwatorskiej - znajduje się w obrębie układu urbanistycznego objętego ochroną konserwatorską na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ryki, uchwalonego uchwałą nr XIX/122/2004 Rady Miejskiej w Rykach z dnia 27.02.2004 roku. Zgodnie z prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę nr 378/2017 z dn. 30.11.2017 r. podczas realizacji robót ziemnych związanych z inwestycją należy prowadzić badania archeologiczne w formie nadzoru, który należy powierzyć uprawnionemu specjaliście archeologowi. Zamawiający informuje, że badania archeologiczne w formie nadzoru zostały przeprowadzone podczas wykonywania robót ziemnych zw. z realizacją przedmiotowego zadania w 2020 r. (co zostało udokumentowane w sprawozdaniu, przekazanym 10.11.2020 do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków). Na prowadzenie badań archeologicznych zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami konieczne było uzyskanie odrębnego zezwolenia Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – zostało ono uzyskane przed rozpoczęciem robót ziemnych przez poprzedniego Wykonawcę (pozwolenie LWKZ nr 1/2020 z 02.01.2020 r., znak: IA.5161.2.1.2020 – ważne do 31.12.2020). W konsekwencji prace / czynności te nie podlegają wycenie w ramach niniejszego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262680-1 - Spawanie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3597750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3597750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3597750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane INS-BUD Kamil Przybyś

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Budowlane Karol Chojnacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 796-296-44-89

7.3.3) Ulica: Kiedrzyn 56

7.3.4) Miejscowość: Kiedrzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-634

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3597750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.