Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00147656/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00163664/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej pomiędzy miejscowościami Fałkowice – Świercowskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Pokój
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef146355-c954-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej pomiędzy miejscowościami Fałkowice – Świercowskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef146355-c954-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063778/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa drogi gminnej pomiędzy miejscowościami Fałkowice -Świercowskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147656
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn. Przebudowa drogi gminnej pomiędzy miejscowościami Fałkowice – Świercowskie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.
1.4 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
1.4.1 Wykonanie czynności i opracowań przygotowawczych do sporządzenia dokumentacji projektowej:
1) aktualna mapa do celów projektowych,
1.4.2 Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie:
1) dokumentacja hydrogeologiczna dla niniejszej inwestycji w niezbędnym zakresie,
2) projekt budowlany/projekty budowlane opracowany/opracowane w zakresie/zakresach zgodnym/zgodnych z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, a także uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód, uzgodnień, wytycznych, opinii,
3) operaty wodnoprawne w niezbędnym zakresie- jeśli będą wymagane
4) dokumentacja wykonawcza dla celów realizacji inwestycji (Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego.)
5) Dokumentacja projektowa będzie przygotowana z podziałem co najmniej na branże:
a) projekt/projekty zagospodarowania terenu,
b) projekt/projekty branży drogowej,
c) inne projekty, które podczas ustaleń z Zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania w tym projekty uwzględniające przebudowę pozostałych obiektów i sieci kolidujących.
d) specyfikacja/specyfikacje techniczna/techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych,
e) przedmiary robót
f) plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
g) projekt czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,
h) projekt docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,
1.4.3 Wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie:
a) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w tracie budowy
b) geodezyjny operat powykonawczy, przyjęty do zespołu przez PODGiK
c) protokoły sprawdzeń i badań,
d) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie
e) zakończenia robót przez Zamawiającego wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami zgodnie z obowiązującymi przepisami – jeśli będzie wymagane.
1.4.4 Wykonanie robót budowlano – montażowych i towarzyszących w zakresie:
1) roboty pomiarowe Odcinek I, II
2) roboty ziemne Odcinek I, II
3) korytowanie na gł. 25 cm odcinek II
4) regulacja urządzeń obcych Odcinek I i II
5) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 0-31,5mm o gr 10 cm, podbudowa z tłucznia łamanego stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa. Gr 15 cm
6) zagęszczenie wymagane do G1 (Odcinek II)
7) obustronna ścinka poboczy, profilowanie uzupełnienie ubytków, frezowanie skropienie istniejącej nawierzchni tłuczniowej przed ułożeniem warstwy wyrównującej z mieszanki bitumicznej i wiążącej AC 11S 5cm (Odcinek I)
8) profilowanie, skropienie podbudowy wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki bitumicznej AC 11S gr 4cm i ścieralnej 3cm (Odcinek II)
9) pobocza o szerokości ok. 0,5-0,75m od krawędzi nawierzchni bitumicznej zostaną utwardzone destruktem lub kruszywem łamanym o frakcji 0-31,5mm, przepuszczalnym dla wód opadowych o gr. 10Cm, wymagany wskaźnik zagęszczenia G-1
10) plantowanie i humusowanie poboczy i pasa zielni I i II etap
11) Uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów
naruszonych (odtworzenie dróg, skarp, rowów itp.).
12) Sprawowanie nadzoru autorskiego I i II etap
13) dokumentacja budowlana w tym mapa do celów projektowych do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę I i II etap
14) projekt czasowej i stałej organizacji ruchu z zatwierdzeniem i oznakowaniem
15) dokumentacja powykonawcza w tym operat geodezyjny I i II etap
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. Z 2022r. Poz 1710 ze. zm.) informuje o unieważnieniu postępowania pn. „Przebudowa drogi gminnej pomiędzy miejscowościami Fałkowice – Świercowskie”Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Zamawiający w dniu 11.04.2023 dokonał otwarcia ofert. W prowadzonym postępowaniu wpłynęły 3 oferta złożone przez następujących Wykonawców:
1. ABC- BUDOWA Rober Machnik
ul. Ludwika Solskiego 38/1
45-564 Opole
nip 9491843763
Łączna cena brutto: 639 600,00brutto
Proponowany termin gwarancji:84 miesiące
2. P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika
ul. Grabińska 8
42-283 Boronów
nip 5751383487
Łączna cena brutto: 907960,41brutto
Proponowany termin gwarancji:84 miesiące
3. VIANKO Sp. z o.o.
ul. Waryńskiego 3
47-120 Zawadzkie
nip 7561987119
Łączna cena brutto: 899506,87 zł brutto
Proponowany termin gwarancji: 84 miesięcy
Zamawiający na realizację prowadzonego postępowania zamierzał przeznaczyć kwotę 477655,72 zł brutto, w związku z czym oferta z najniższą ceną przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania, zachodzi więc przesłanka unieważnienia postępowania wskazana w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp tj. Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zadania w związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 907960,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI POKÓJ
więcej: przetargi POKÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Budowa sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.