eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie przeglądu i konserwacji dwóch masztów antenowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądu i konserwacji dwóch masztów antenowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 006459621

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polskieradio.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


podmiot prawa publicznego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


produkcja programów wraz z ich nadawaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądu i konserwacji dwóch masztów antenowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fd51fe4-d4cf-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00093100/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.B5.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 260000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu i konserwacji dwóch masztów antenowych wraz z pokryciem lin odciągowych nową warstwą środka antykorozyjnego oraz przeglądu i konserwacji wieży obserwacyjnej terenów leśnych w Radiowym Centrum Nadawczym w Solcu Kujawskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317340 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317340 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317340 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perfekt Werner Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 782-26-19-433

7.3.3) Ulica: Św. Rocha 19L/4

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-142

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie przeglądu i konserwacji masztów oraz przeglądu i konserwacji wieży obserwacyjnej terenów leśnych w zakresie wykonania przeglądu wizualizacyjnego i prac konserwacyjnych.
Podwykonawcy:
1) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Krystian Muszalski, NIP 827-209-11-10, Lipicze 39, 98-215 Goszczanów
2) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Damian Muszalski, NIP: 827-209-10-09, Lipicze 39, 98-215 Lipicze
3) ZBIMAR Zbigniew Marek, NIP: 668-145-13-55, Dziadowice Folwark 30, 62-709 Malanów
4) Robert Kaszyński, NIP: 668-174-12-19, ul. Powstańców Wielkopolskich 9B, 62-720 Brudzew
5) Usługi wysokościowe, ogólnobudowlane Marcin Wszędybył, NIP: 668-108-33-02, ul. M. Kopernika 31, 62-700 Turek
6) Zakład Usług Wysokościowych LIKN Mirosław Połubok, NIP: 584-191-75-73, ul. Olsztyńska 5A/40, 80-395 Gdańsk
7) TOP-ALP Łukasz Zieliński, NIP: 581-180-46-57, ul. Kraszewskiego 2/8, 82-550 Prabuty
8) Prace Alpinistyczne Michał Hostman, NIP 713-303-92-23, al. Warszawska 22, 21-002 Jastków.
9) HighSet Paweł Grupa NIP 967 120 22 09, ul. Wiatraczna 4, 62-035 Kórnik

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317340 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.