Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00148727/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Aktywizacja i wsparcie lokalnych wytwórców żywności oraz przedstawicieli drobnego handlu poprzez podniesienie standardu Targowiska Miejskiego w Międzyrzeczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzyrzecz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miedzyrzecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.miedzyrzecz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktywizacja i wsparcie lokalnych wytwórców żywności oraz przedstawicieli drobnego handlu poprzez podniesienie standardu Targowiska Miejskiego w Międzyrzeczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25c431b8-c973-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026021/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa targowiska miejskiego w Międzyrzeczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa targowiska miejskiego w Międzyrzeczu wraz z elementami małej architektury i oświetleniem, położonego na działkach nr ewid. 412/2, 413 obr. 080302.4.0002 Międzyrzecz – 2, ul. Garncarska, 66-300 Międzyrzecz.
2. Przedmiotowa inwestycja realizowana jest przy współfinansowaniu ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja trzecia – PGR.
3. Zadaniem Wykonawcy będzie opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, projektu budowlanego, projektów wykonawczych wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, ewentualnych warunków technicznych i decyzji administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych.
4. Zamawiający wymaga, aby w toku projektowania oraz realizacji inwestycji Wykonawca realizował założenia Programu Funkcjonalno - Użytkowego.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej na zakres wskazany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym
b) Wykonanie robót budowlanych
c) Wykonanie geodezyjnego operatu powykonawczego wraz z geodezyjnymi pomiarami wykonanych elementów robót
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać według zatwierdzonego przez zamawiającego harmonogramu rzeczowo – finansowego inwestycji sporządzonego przez Wykonawcę.
7. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć łączną cenę prac projektowych (osobna pozycja), robót budowlanych i innych świadczeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym i Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ).
8. W cenie ryczałtowej należy ująć koszt wykonania i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej. Tablica informacyjno-pamiątkowa winna zostać wykonana zgodnie z wymogami określonymi w Rządowym Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, po uprzedniej akceptacji jej wzoru przez Zamawiającego. Tablicę należy zamontować w momencie rozpoczęcia robót budowlanych. Wzór tablicy została określony na stronie https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-trzecia-pgr/#c21655 Tablica musi być wykonana z materiału odpornego na warunki atmosferyczne, promieniowanie UV i być pokryta powłoką antygrafitti oraz zamontowana na ocynkowanych słupkach.
9. Zamawiający zapewni nadzór archeologiczny nad realizowaną inwestycją po uzyskaniu przez Wykonawcę i przekazaniu Zamawiającemu pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
10. UWAGA!
• Dokumentacja projektowa zostanie wykonana na zakres zawarty w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, opisie przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
• Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową za wyjątkiem wykonania robót budowlanych dotyczących: miejsc postojowych na terenie działki nr 409/2 obręb Międzyrzecz – 2 ścieżki rowerowej prowadzącej od zejścia z drewnianego mostu pieszego przez rzekę Paklicę, wzdłuż rzeki do granicy z działka nr ewid. 423/2, montażu ławek na terenie działki nr ewid. 412/2.
• Wykonawca zorganizuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tymczasowe miejsce dla obecnych przedsiębiorców, korzystających z targowiska, tj. zapewni kontenery o powierzchni min. 13 m2 w ilości 26 szt. każdy. Tereny przeznaczone pod tymczasowy handel zlokalizowane są bezpośrednio przy targowisku miejskim. Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek uzyskania odpowiednich zezwoleń oraz uzgodnień związanych z utworzeniem tymczasowego miejsca handlu. W zakresie istniejących kiosków handlowych, Wykonawca winien ująć jako osobne pozycje w kosztorysie ofertowym, w sposób przejrzysty:
1) koszt demontażu istniejących kiosków handlowych – 37 szt.
2) koszt utylizacji kiosków handlowych – 37 szt.
aby w przypadku wystąpienia konieczności odstąpienia przez Zamawiającego od demontażu lub od utylizacji kiosków handlowych, była możliwość pomniejszenia Wykonawcy wynagrodzenia.
• Wykonawca ma obowiązek ująć w kosztorysie ofertowym, wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno - Użytkowego oraz SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14514325,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22265971,68 PLN
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz siłowni zewnętrznej STREET WORKOUT przy LO w Międzyrzeczu wraz z towarzyszącym zagospodarowaniem ternu
- Świadczenie usług asystencji osobistej i opieki wytchnieniowej, o których mowa w Programach: "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" - edycja 2024 i "Opieka Wytchnieniowa" - edycja 2024
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE PROGRAMU KONSERWATORSKIEGO I DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ TOWARZYSZĄCYCH MODERNIZACJI WYSTAW STAŁYCH ORAZ STREFY WEJŚCIOWEJ NA PARTERZE I W PIWNICY RATUSZA STAROMIEJSKIEGO
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- WYKONANIE PROJEKTU PLASTYCZNEGO ORAZ DOKUMENTACJI WYKONAWCZEJ DLA ZADANIA: WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ W MUZEUM HISTORII TORUNIA
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.