eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Międzyrzeckiego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01 września 2021 r. do 31 sierpnia 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Międzyrzeckiego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01 września 2021 r. do 31 sierpnia 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957428410

1.5.8.) Numer faksu: 957428411

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/starostwo/org/starostwo/postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Międzyrzeckiego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01 września 2021 r. do 31 sierpnia 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a085bf9-ef8b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006458/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa bankowa budżetu Powiatu Międzyrzeckiego i Jednostek Organizacyjnych Powiatu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129751/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ES.272.14.2021.PL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Międzyrzeckiego oraz jednostek organizacyjnych (istniejących w dniu podpisania umowy oraz tworzonych, przejmowanych lub przekształcanych w czasie trwania umowy).
2. Zakres przedmiotowy zamówienia dla Powiatu Międzyrzeckiego jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostek organizacyjnych obejmuje niżej wymieniony katalog usług podstawowych i dodatkowych:

A. Usługi podstawowe:
a) otwarcie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych, rachunków funduszy specjalnych i celowych, sum depozytowych bez prowizji i opłat,
b) prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych, rachunków funduszy specjalnych i celowych, sum depozytowych bez prowizji i opłat,
c) likwidacja rachunków bankowych bieżących i pomocniczych, rachunków funduszy specjalnych i celowych, sum depozytowych bez prowizji i opłat,
d) otwarcie, prowadzenie nieoprocentowanych rachunków w PLN i EUR dotyczących obsługi projektów realizowanych przez Powiat finansowanych z funduszy europejskich, funduszy celowych i innych środków zewnętrznych, bez opłat i prowizji,
e) realizacja zleceń płatniczych – przelewów na konto w banku obsługującym, bez prowizji i opłat,
f) realizacja zleceń płatniczych – przelewów na konto do innego banku,
g) przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez posiadacza rachunków jak i osób trzecich bez prowizji i opłat,
h) wydawanie książeczek czekowych lub czeków elektronicznych bez pobierania opłat i prowizji,
i) dokonywanie wypłat gotówkowych bez prowizji i opłat,
j) potwierdzenie stanów na rachunkach bankowych (wyciąg bankowy) bez prowizji i opłat,
k) kasowa obsługa wypłat zasiłków i innych świadczeń (wypłat gotówkowych) dla osób bezrobotnych w ramach obsługi bankowej Powiatowego Urzędu Pracy, w tym również filii Powiatowego Urzędu Pracy w Skwierzynie. Wypłaty gotówkowe świadczeń ze środków Funduszu Pracy dokonywane będą w okresie od 1 do 14 dnia kalendarzowego każdego miesiąca i jednego dnia po tym terminie w godzinach od 8 do 14 w miejscach wyznaczonych przez Wykonawcę.
l) uruchomienie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym (kredy przeznaczony na finansowanie przejściowego deficytu, którego limit określany jest corocznie w uchwale budżetowej).

B. Usługi dodatkowe:
a) oprocentowanie środków bieżących na rachunkach objętych kompleksową obsługą bankową budżetu powiatu i jego jednostek organizacyjnych,
b) oprocentowanie lokaty nocnej (jednodniowej) – lokata dotyczy rachunku budżetu powiatu, oraz innych wskazanych przez jednostki za zgodą Zamawiającego,
c) oprocentowanie lokaty weekendowej – lokata dotyczy rachunku budżetu powiatu, oraz innych wskazanych przez jednostki za zgodą Zamawiającego,
d) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek objętych umową kompleksowej obsługi budżetu powiatu, przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy, zapewnienie pomocy technicznej również w okresie powdrożeniowym oraz świadczenie serwisu oprogramowania, udostępnianie Zamawiającemu elektronicznego podglądu operacji na rachunkach bankowych jednostek wymienionych w punkcie 4.2 ust. 3 b bez opłat i prowizji
e) udzielanie „na hasło” osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, w przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, bez opłat i prowizji
f) wydawanie historii prowadzenia rachunków, zaświadczeń i opinii bankowych bez pobierania opłat i prowizji.

3.Bankowa obsługa budżetu Powiatu obejmuje:
a) jednostkę samorządu terytorialnego (jst) – Powiat Międzyrzecki – około 109.310.000,00 zł,
b) jednostki organizacyjne (w tym inspekcje i straże) wchodzące w skład struktury organizacyjnej Powiatu Międzyrzeckiego:
1) Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu – około 26.800.000,00 zł,
2) Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu – około 24.400.000,00 zł,
3) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Międzyrzeczu – około 3.900.000,00 zł,
4) Liceum Ogólnokształcące w Międzyrzeczu – około 2.500.000,00 zł,
5) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego – około 6.200.000,00 zł,
6) Poradnia Psychologiczno –Pedagogiczna w Międzyrzeczu – około 1.000.000,00 zł,
7) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Międzyrzeczu - około 5.600.000,00 zł,
8) Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu – około 4.200.000,00 zł oraz poza budżetem Powiatu – 12.550.000,00 zł,
9) Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu – około 2.600.000,00 zł,
10) Dom Pomocy Społecznej w Jasieńcu – około 3.600.000,00 zł,
11) Dom Pomocy Społecznej w Rokitnie 38 – około 6.000.000,00 zł,
12) Dom Pomocy Społecznej w Rokitnie 58 – około 5.900.000,00 zł,
13) Dom Dziecka w Skwierzynie – około 6.900.000,00 zł,
14) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Skwierzynie – około 700.000,00 zł,
15) Dom Pomocy Społecznej w Skwierzynie – około 2.500.000,00 zł,
16) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu –około 450.000,00 zł,
17) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej – około 4.800.000,00 zł,
18) Powiatowy Ośrodek Wsparcia w Skwierzynie- około 1.000.000,00 zł,
19) ORGAN – 260.000,00 zł.
Umowa na bankową obsługę budżetu Powiatu Międzyrzeckiego zawarta zostanie na okres od dnia 1 września 2021r do dnia 31 sierpnia 2023 r.(24 miesięcy)
Szacunkowe miesięczne ilości operacji bankowych, kwot w złotych związanych ze świadczeniem usług podstawowych zawiera formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348043,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348043,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348043,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubuski Bank Spółdzielczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961004160

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348043,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.