eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Podziały nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej przy ul. M. Reja, Cegielnianej, Królowej Jadwigi i Emilii Plater, Pawłowskiej, Szkolnej, Klary, Halembskiej, Wierzbowej, Wysokiej - Partyzantów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Podziały nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej przy ul. M. Reja, Cegielnianej, Królowej Jadwigi i Emilii Plater, Pawłowskiej, Szkolnej, Klary, Halembskiej, Wierzbowej, Wysokiej – Partyzantów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podziały nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej przy ul. M. Reja, Cegielnianej, Królowej Jadwigi i Emilii Plater, Pawłowskiej, Szkolnej, Klary, Halembskiej, Wierzbowej, Wysokiej – Partyzantów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73493a34-d81e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019726/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Wykonanie wznowień ze wskazaniem granic oraz sporządzanie podziałów nieruchomości (gmina, powiat, dotacja)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,85431,b30c5a7870fbc95c66810d556e92f625.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres e-mail: zamowienia@ruda-sl.pl
Platforma przetargowa: https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się pod rygorem
nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
lub
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- wyłącznie poprzez Platformę przetargową.
2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową, zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami
użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz
zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
3. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału
SWZ.
4. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy
przetargowej - pod adresem:
https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
5. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d,
lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w
godz. 800 - 1600.
6. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru
opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe
środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z
dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 z późn.
zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Pozostałe postanowienia zgodne z SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Ruda Śląska z siedzibą władz w Urzędzie Miasta Ruda Śląska, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:
• pod adresem poczty elektronicznej: iod@ruda-sl.pl;
• w postaci papierowej na adres siedziby Administratora;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa PZP” w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP;
• firma PZP24.pl Sp. z o.o. oraz Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 57D. lok. B/J, z którą administrator zawarł umowę na obsługę Platformy Przetargowej, na której prowadzone są postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• podmiot uprawniony do obsługi doręczeń (Poczta Polska S.A.);
• podmioty, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych w Urzędzie Miasta systemów informatycznych;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane, a następnie w celach archiwalnych przechowywane będą przez 5 lat, chyba, że przepisy szczególne będą stanowić inaczej;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
 posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem, iż skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AP.271.40.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podział nieruchomości przy ul. Mikołaja Reja.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podział nieruchomości przy ul. Cegielnianej.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podział nieruchomości przy zbiegu ulic Królowej Jadwigi i Emilii Plater.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podział nieruchomości ul. Pawłowskiej.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podział nieruchomości ul. Szkolna.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podział nieruchomości ul. Klary.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podział nieruchomości ul. Halembska.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podział nieruchomości ul. Wierzbowa.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podział nieruchomości ul. Wysoka i Partyzantów.
1.1. Przedmiotowe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zakres prac nie obejmuje opracowania wstępnego projektu podziału. Wykonawca po zgłoszeniu roboty geodezyjnej zobowiązany jest niezwłocznie do poinformowania zlecającego o oznaczeniu sprawy w Biurze Geodety Miasta (KERG) (odrębnie dla podziału i stabilizacji).
1.2. Informuje się, iż należy ustalić wszystkie granice działek objętych konkretnym podziałem i określić nowe powierzchnie dla wszystkich nowopowstałych działek - dotyczy to części 1 (ul. Mikołaja Reja), 2 (ul. Cegielniana), 3 (ul. Królowej Jadwigi i Emilii Plater), 4 (ul. Pawłowska), 6 (ul. Klary), 7 (ul. Halembska), 9 (ul. Wysoka i Partyzantów). Zamawiający dla ww. nieruchomości nie dopuszcza realizacji podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663).
1.3. Zamawiający dopuszcza realizację podziału w oparciu o art. 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. nr 268 poz. 2663) dla części 5 (ul. Szkolna), 8 (ul. Wierzbowa),
1.4. Po przyjęciu operatu geodezyjnego do zasobu Wykonawca winien niezwłocznie, maksymalnie w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia operatu przekazać Zamawiającemu dokumenty w formie papierowej zgodnie z art. 97 ust. 1a pkt 5, 6 i 8 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.). potrzebnych do złożenia wniosku o podział nieruchomości wraz z oświadczeniem w jaki sposób został wykonany podział (zgodnie z pkt II 1.2. czy II 1.3. opisu przedmiotu zamówienia).
Zamawiający informuje, iż może zaistnieć konieczność wykonania rozgraniczenia nieruchomości, zmiany powierzchni działki co Wykonawca powinien przewidzieć przy szacowaniu kosztów wykonywania usługi. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów za ich sporządzenie.
Obowiązkiem Wykonawcy jest złożenie dokumentów potrzebnych do wydania decyzji do zmiany powierzchni i numeru działki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres 1. prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 4 podziały nieruchomości (bez względu na liczbę części na jakie składa ofertę).

Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Uwaga: Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).

2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) przynajmniej 1 osobą (bez względu na ilość części na jakie składa ofertę) z uprawnieniami zawodowymi w zakresie rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych zgodnie przepisami ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U.2021 poz. 1990 z późn. zm.) lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1646), bądź na podstawie innych właściwych przepisów

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie , o którym wyżej mowa składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Uwaga: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.

Uwaga. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).

4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
4.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.

5. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.
2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-01 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonanie podziałów wraz ze stabilizacją granic nieruchomości – do 09.12.2022r. (dotyczy wszystkich części).
Termin wykonania podziału nie wydłuża się w przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia nieruchomości albo rozgraniczenia nieruchomości wraz ze zmianą powierzchni działek.

Mając na uwadze art. 436 pkt 1 ustawy Zamawiający informuje, iż wskazanie końcowej daty wykonania umowy wynika z faktu, iż przedmiotowe zadanie musi być wykonane i rozliczone w 2022 r.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu w tym zakresie stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
3. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej nie później niż do dnia 01.06.2022r. do godziny 10:30,00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.