eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Kompleksowa usługa zarządzania projektem pn. "Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - III etap"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa zarządzania projektem pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim – perły architektury gotyckiej w Polsce – III etap”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +4889 527 95 96

1.5.8.) Numer faksu: +4889 527 95 96 w. 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa zarządzania projektem pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim – perły architektury gotyckiej w Polsce – III etap”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3067d218-c2ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003608/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie funkcji inspek. nadzoru i zarządzanie projektem dla zadania pn. Konserwacja i reastauracja XIV wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce III etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072923/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164166,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa zarządzania projektem pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim – perły architektury gotyckiej w Polsce – III etap ” (Inwestor zastępczy w zakresie zarządzania projektem) współfinansowanym ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 w ramach Działania 1, Poddziałania 1.1., Programu „Kultura” realizowanym przez Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie, obejmująca w szczególności: koordynację, monitoring, doradztwo, rozliczanie, sprawozdawczość zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, Wytycznymi dotyczącymi Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021 i wymogami Ministerstwa Kultury Dziedzictwa Narodowego i Sportu pełniącego funkcję Operatora Programu. Wytyczne dostępne na stronach:
https://eogkultura.mkidn.gov.pl/pages/pl/o-programie/dokumenty.php https://eogkultura.mkidn.gov.pl/pages/dzialania/dzialanie-i/beneficjenci.php
https://eogkultura.mkidn.gov.pl/pages/dzialania/dzialanie-i/zalaczniki-do-ogloszenia-o-naborze.php
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi w zakresie zarządzania projektem, w szczególności:
1) w zakresie koordynacji i monitoringu:
a) opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym oraz wdrożenie procedur w zakresie realizacji projektu;
b) zorganizowanie i prowadzenie biura projektu oraz pełnienie dyżurów w siedzibie Zamawiającego minimum dwa dni w tygodniu w godzinach pracy Zamawiającego (7.30-15.30): w poniedziałki oraz w dowolnie wybranym dniu od wtorku do piątku w wymiarze czasu pracy min. 3 h dziennie. W przypadku, gdy poniedziałek będzie dniem ustawowo wolnym od pracy wówczas wykonawca zobowiązany będzie pełnić dyżur w dniach ustalonych z Zamawiającym. Zamawiający na potrzeby dyżurów udostępni pomieszczenie. Wyposażenie w sprzęt komputerowy i biurowy oraz materiały eksploatacyjne na potrzeby zarządzania projektem w całym okresie jego realizacji zapewnia Wykonawca, co należy uwzględnić w cenie oferty;
c) systematyczna organizacja i prowadzenie spotkań zespołu projektowego;
d) nadzór nad projektem w zakresie zgodności z zapisami umowy o dofinansowanie oraz wytycznymi programowymi;
e) nadzór i kontrola stanu realizacji projektu, w szczególności systematyczne monitorowanie postępu realizacji działań projektowych oraz nadzór nad przestrzeganiem harmonogramu wydatkowania środków, wskazania do jego modyfikacji w odniesieniu do uwarunkowań wynikających z bieżącego rozwoju realizacji rzeczowej projektu;
f) nadzór nad sposobem zawierania i wykonaniem umów/zleceń z wykonawcami/dostawcami/usługodawcami poszczególnych działań projektowych;
g) nadzór nad wypełnianiem obowiązków informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu;
h) monitorowanie wskaźników realizacji projektu oraz założonych celów;
i) monitorowanie wystąpienia różnic kursowych i podejmowanie działań zaradczych z odpowiednim wyprzedzeniem;
j) bieżące konsultowanie, uzgadnianie spraw projektu z instytucjami właściwymi dla danej sprawy;
k) prowadzenie i przechowywanie korespondencji w sprawie projektu;
l) stałe informowanie Zamawiającego o zmianach w wytycznych mających wpływ na realizację projektu;
m) współdziałanie z Inwestorem zastępczym w zakresie nadzorów, udział w radach budowy lub naradach koordynacyjnych na wniosek Zamawiającego;
n) sprawdzanie i przygotowanie dokumentacji na potrzeby kontroli dotyczących projektu;
o) zapewnienie uczestnictwa odpowiedniego personelu Wykonawcy podczas kontroli projektu, w przypadku kontroli na zakończenie projektu po złożeniu raportu końcowego bez dodatkowego wynagrodzenia;
p) współdziałanie z Zamawiającym w sprawach przed sądami powszechnymi, administracyjnymi lub innymi organami orzekającymi, we wszystkich instancjach, w sprawach związanych z realizacją projektu;
q) współdziałanie z Zamawiającym w sprawach przed sądami powszechnymi, administracyjnymi lub innymi organami orzekającymi, we wszystkich instancjach, w sprawach związanych z realizacją projektu po zakończeniu projektu bez dodatkowego wynagrodzenia;
r) szacowanie i weryfikowanie działań wnioskowanych jako dodatkowe;
s) opiniowanie dokumentów dotyczących projektu pod względem formalno-prawnym, sporządzanie opinii prawnych dotyczących spornych kwestii z podmiotami zewnętrznymi zaangażowanymi w realizację projektu;
t) informowanie Zamawiającego o warunkach koniecznych do zachowania trwałości projektu wg obowiązującego prawa;
u) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji wytworzonej w wyniku zarządzania projektem po zakończeniu;
2) W zakresie doradztwa:
a) doradztwo w zakresie możliwości wprowadzania zmian w projekcie oraz eliminacji ewentualnych ryzyk;
b) doradztwo w zakresie obsługi księgowej projektu, identyfikacji i podziału kosztów kwalifikowanych
i niekwalifikowanych;
c) doradztwo w zakresie udzielenia zamówień publicznych;
d) doradztwo w zakresie umownych i pozaumownych wymagań dotyczących promocji i informacji o realizowanym projekcie zgodnie z wytycznymi właściwych instytucji;
3) W zakresie rozliczania i sprawozdawczości:
a) zapewnienie prawidłowego, terminowego raportowania oraz rozliczania kwalifikowanych i niekwalifikowanych kosztów projektu zgodnie z umową o dofinansowanie i wytycznymi programowymi oraz umowami dotacji celowych stanowiących wkład własny do projektu;
b) weryfikacja dokumentacji stanowiącej podstawę poniesienia wydatków oraz potwierdzającej i uzasadniającej prawidłową realizację projektu, sporządzanie opisu faktur lub dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej a w przypadku Partnerów projektu z Państw-Darczyńców – raportów niezależnego biegłego rewidenta i not obciążeniowych zgodnie z wytycznymi programowymi i potrzebami Zamawiającego w zakresie rozliczenia wkładu własnego do projektu;
c) przygotowanie raportów okresowych zgodnie z wzorem i instrukcją wypełniania opracowaną przez Operatora Programu oraz dokonywanie uzupełnień, wprowadzanie poprawek do raportów okresowych;
d) przygotowanie raportu końcowego zgodnie z wzorem Operatora Programu oraz w przypadku wniesienia uwag przez OP uzupełnienie/poprawa raportu końcowego bez dodatkowego wynagrodzenia;
e) systematycznie prowadzenie sprawozdawczości i rozliczeń działań realizowanych w ramach projektu terminowo i z należytą starannością;
f) sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań dotyczących postępu prac w projekcie oraz wydatkowanych środków;
g) przygotowywanie dodatkowych sprawozdań z realizacji Projektu, jeżeli zażąda ich Zamawiający;
h) określanie zapotrzebowania na środki pochodzące z dofinansowania w formie zaliczki w sposób zapewniający zachowanie płynności finansowej Zamawiającego;
i) współdziałanie z Zamawiającym w zakresie planowania i rozliczania wkładu własnego do projektu.
3. W ramach powierzonych zadań Wykonawca będzie upoważniony przez Zamawiającego do kontaktów i ustaleń z opiekunem projektu z ramienia MKDNiS.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu usługi określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych, 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy. 72224000-1 – Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem.
6. Klauzula środowiskowa - Wytworzone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dokumenty, Wykonawca będzie dostarczał głównie w formie elektronicznej. W przypadku konieczności sporządzania dokumentacji w formie papierowej, celem zminimalizowania negatywnego wpływu realizacji przedmiotu zamówienia na środowisko naturalne, Zamawiający wymaga, aby wszystkie wykonane przez Wykonawcę dokumenty, były wydrukowane dwustronnie na papierze ekologicznym, spełniającym warunki certyfikatu FSC (Forest Stewardship Council) lub innego równoważnego certyfikatu, tj. dokumentu wystawionego przez organizację niezależną od Wykonawcy, upoważnioną do wystawiania dokumentu w kraju pochodzenia surowca i potwierdzającego takie same warunki, jak określone w wymienionym certyfikacie FSC.
7. Klauzule społeczne - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia przestrzegał zasad godnej pracy, tj. równego traktowania, w szczególności bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną. W celu weryfikacji spełnienia warunku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, wykonawca zobowiązany będzie do składania, w każdym Zestawieniu wykonanych czynności , oświadczenia, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przestrzegane były zasady godnej pracy.
8. Informacje o projekcie:
1) cel projektu - celem projektu jest poprawa zarządzania dziedzictwem kulturowym i jego ochrona poprzez stworzenie odpowiednich warunków do prowadzenia działalności kulturalnej dzięki konserwacji i restauracji XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim – perły architektury gotyckiej w Polsce. Zamek w Lidzbarku Warmińskim to jedyna zachowana w tak kompletnej formie gotycka siedziba biskupów warmińskich, zabytek najwyższej klasy uhonorowany tytułem Pomnika Historii,
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków tej sekcji ogłoszenia szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ oraz wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155287,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246738,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158916,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MedyczniT.pl Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-354-56-02

7.3.3) Ulica: Konstruktorska 6 lok. 214

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-673

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158916,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

DOTYCZY sekcji 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 34 miesięcy od dnia podpisania umowy nie później niż do 30.04.2024 r. Jest to data zakończenia kwalifikowalności wydatków i zakończenia realizacji projektu.
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ
3. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest współfinasowane z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021w ramach Działania 1, Poddziałania 1.1., Programu „Kultura działania 1.1.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.