Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00141970/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874254700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.pisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_piski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe5ec993-f91b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003113/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Efektywność energetyczna, Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Schemat A.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141970/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu (pod adresem: ul. Gizewiusza 3, 12-200 Pisz).
Zamówienie obejmuje termomodernizację budynku Zespół Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu pod adresem: ul. Gizewiusza 3, 12-200 Pisz, w tym:
- docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową z zastosowaniem płyt styropianowych gr. 14 cm o powierzchni 832,00m2, gr. 2 cm na ościeżach o powierzchni 69,00m2 oraz gr. 5 cm na elewacji attyki o powierzchni 169,00m2. Łączna powierzchnia docieplenia wynosi około 1070 m2;
- wymiana okien i drzwi;
- docieplenie okien stalowych jednoszybowych w hali oraz luksfer poprzez ich demontaż, zamknięcie otworów od wewnątrz i docieplenie;
- docieplenie stropodachu części niskiej budynku poprzez likwidację istniejącej izolacji z papy; wykonanie nowej izolacji termicznej PIR gr. 15cm oraz 5 cm wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej z membrany PCV. Łączna powierzchnia dachu do docieplenia wynosi około 2795,00m2;
- wymiana istniejących świetlików dachowych, trójkątnych stalowych ze szkleniem jednoszybowym zbrojonym, na świetliki łukowe poliwęglanowe o wym. 3,00x6,00m (18 sztuk) oraz 3,00x4,50m (7 sztuk). Powierzchnia świetlików do wymiany wynosi około 418,50 m2;
- docieplenie stropodachu części wysokiej budynku poprzez montaż sufitu podwieszanego z warstwą ocieplenia z mat z wełny mineralnej gr 15cm. Łączna powierzchnia do docieplenia wynosi 540,90 m2.
- montaż indywidualnego węzła cieplnego wymiennikowego dla całego obiektu o mocy 210 kW;
- kompleksowa wymiana instalacji c.o.;
- montaż systemu telemetrycznego do zdalnego nadzoru i zarządzania pracą węzła i systemu grzewczego;
- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 41,40 kW;
- wymiana wewnętrznej instalacji oświetleniowej na oświetlenie typu LED.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej.
3. W celu dokonania oceny terenu realizacji inwestycji Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu dokonania oceny.
4. Do zadań Wykonawcy należy:
1) odpowiedzialność za całokształt realizacji zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2) zachowanie wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa,
3) realizacja robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, z zachowaniem bezpiecznych warunków realizacji robót, w tym przepisów bhp oraz p.poż. oraz zaleceniami inspektora nadzoru,
4) realizacja robót zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia, przedmiarami robót, STWiOR oraz wymogami SWZ,
5) realizacja robót z zachowaniem należytej staranności rozumianej jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
6) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
7) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy,
8) utrzymywania obszaru robót w stanie uporządkowanym, niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i niezakłócających funkcjonowania pozostałych obiektów szkolnych,
9) wywożenia na bieżąco materiałów zbędnych i odpadów we własnym zakresie i na własny koszt.
10) zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały, zgodnie z wymaganiami Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
11) dostarczenie Zamawiającemu zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, w tym niezbędnych instrukcji obsługi.
12) do realizacji zamówienia- używanie materiałów i urządzeń w I gatunku jakościowym i wymiarowym, zapewniających sprawność eksploatacyjną,
13) do realizacji zamówienia- używanie materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213),
14) do wypełnienia zobowiązań w ramach zamówienia- zapewnienie doświadczonych i wykwalifikowanych osób zdolnych do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie szkoły, w obiekcie, w którym będzie prowadzona działalność dydaktyczna. Wykonawca będzie zobowiązany do takiej organizacji wykonywanych prac, by nie zakłócić prawidłowego funkcjonowania obiektu.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje znajdują się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 2 240 693,00zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 4 oferty, których ceny znacznie przewyższały ww. kwotę.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2977287,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3573973,88 PLN
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Zakup i dostawa kaniul - elektrod do termolezji
- Modernizacja stropodachu nad prac. CT oraz modernizacja prac. i pomieszczeń pomocniczych w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pt: "Doposażenie i adaptacja pomieszczeń SOR"
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Rozbiórka napowietrznych sieci elektroenergetycznych wraz z oświetleniem ulicznym w Łękińsku
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.