eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874254700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.pisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_piski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe5ec993-f91b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003113/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Efektywność energetyczna, Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Schemat A.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141970/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu (pod adresem: ul. Gizewiusza 3, 12-200 Pisz).
Zamówienie obejmuje termomodernizację budynku Zespół Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu pod adresem: ul. Gizewiusza 3, 12-200 Pisz, w tym:
- docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową z zastosowaniem płyt styropianowych gr. 14 cm o powierzchni 832,00m2, gr. 2 cm na ościeżach o powierzchni 69,00m2 oraz gr. 5 cm na elewacji attyki o powierzchni 169,00m2. Łączna powierzchnia docieplenia wynosi około 1070 m2;
- wymiana okien i drzwi;
- docieplenie okien stalowych jednoszybowych w hali oraz luksfer poprzez ich demontaż, zamknięcie otworów od wewnątrz i docieplenie;
- docieplenie stropodachu części niskiej budynku poprzez likwidację istniejącej izolacji z papy; wykonanie nowej izolacji termicznej PIR gr. 15cm oraz 5 cm wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej z membrany PCV. Łączna powierzchnia dachu do docieplenia wynosi około 2795,00m2;
- wymiana istniejących świetlików dachowych, trójkątnych stalowych ze szkleniem jednoszybowym zbrojonym, na świetliki łukowe poliwęglanowe o wym. 3,00x6,00m (18 sztuk) oraz 3,00x4,50m (7 sztuk). Powierzchnia świetlików do wymiany wynosi około 418,50 m2;
- docieplenie stropodachu części wysokiej budynku poprzez montaż sufitu podwieszanego z warstwą ocieplenia z mat z wełny mineralnej gr 15cm. Łączna powierzchnia do docieplenia wynosi 540,90 m2.
- montaż indywidualnego węzła cieplnego wymiennikowego dla całego obiektu o mocy 210 kW;
- kompleksowa wymiana instalacji c.o.;
- montaż systemu telemetrycznego do zdalnego nadzoru i zarządzania pracą węzła i systemu grzewczego;
- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 41,40 kW;
- wymiana wewnętrznej instalacji oświetleniowej na oświetlenie typu LED.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej.
3. W celu dokonania oceny terenu realizacji inwestycji Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu dokonania oceny.
4. Do zadań Wykonawcy należy:
1) odpowiedzialność za całokształt realizacji zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2) zachowanie wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa,
3) realizacja robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, z zachowaniem bezpiecznych warunków realizacji robót, w tym przepisów bhp oraz p.poż. oraz zaleceniami inspektora nadzoru,
4) realizacja robót zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia, przedmiarami robót, STWiOR oraz wymogami SWZ,
5) realizacja robót z zachowaniem należytej staranności rozumianej jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
6) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
7) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy,
8) utrzymywania obszaru robót w stanie uporządkowanym, niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i niezakłócających funkcjonowania pozostałych obiektów szkolnych,
9) wywożenia na bieżąco materiałów zbędnych i odpadów we własnym zakresie i na własny koszt.
10) zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały, zgodnie z wymaganiami Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
11) dostarczenie Zamawiającemu zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, w tym niezbędnych instrukcji obsługi.
12) do realizacji zamówienia- używanie materiałów i urządzeń w I gatunku jakościowym i wymiarowym, zapewniających sprawność eksploatacyjną,
13) do realizacji zamówienia- używanie materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213),
14) do wypełnienia zobowiązań w ramach zamówienia- zapewnienie doświadczonych i wykwalifikowanych osób zdolnych do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie szkoły, w obiekcie, w którym będzie prowadzona działalność dydaktyczna. Wykonawca będzie zobowiązany do takiej organizacji wykonywanych prac, by nie zakłócić prawidłowego funkcjonowania obiektu.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje znajdują się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 2 240 693,00zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 4 oferty, których ceny znacznie przewyższały ww. kwotę.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2977287,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3573973,88 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.