Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00114714/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
- 2021/BZP 00133084/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-30
- 2021/BZP 00133442/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-02
- 2021/BZP 00134907/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-03
- 2021/BZP 00137450/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci wodociągowo – kanalizacyjnych wraz z budową przyłącza wodociągowego i instalacji elektrycznej ze studni S4 do budynku SUWZ Surochów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jarosław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piekarska 5
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 624 86 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ug.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaroslaw.samorzad.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa sieci wodociągowo – kanalizacyjnych wraz z budową przyłącza wodociągowego i instalacji elektrycznej ze studni S4 do budynku SUWZ Surochów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca8ac8eb-e4f7-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010571/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa sieci wodociągowo – kanalizacyjnych wraz z budową przyłącza wodociagowego i instalacji elektrycznej ze studni S4 do budynku SUWZ Surochów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja typu “Gospodarka wodno-ściekowa”, dofinasowane w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich” na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114714/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1540195,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa sieci wodociągowo – kanalizacyjnych wraz z budową przyłącza wodociągowego i instalacji elektrycznej ze studni S4 do budynku SUWZ Surochów, gmina Jarosław w tym:CZĘŚĆ 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w Pełkiniach
Zadanie pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w Pełkiniach na operację typu “Gospodarka wodno-ściekowa”, dofinasowane w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich” na lata 2014-2020
12.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 dla części 1,2,3,4, do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały
w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 dla części 1,2,3,4 do SWZ.
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących -załącznik nr 7 dla części 1,2,3,4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 832921,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa sieci wodociągowo – kanalizacyjnych wraz z budową przyłącza wodociągowego i instalacji elektrycznej ze studni S4 do budynku SUWZ Surochów, gmina Jarosław w tym:CZĘŚĆ 2: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z pompownią ścieków m. Koniaczów,.gm. Jarosław
12.1. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 dla części 1,2,3,4, do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały
w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 dla części 1,2,3,4 do SWZ.
12.2. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących -załącznik nr 7 dla części 1,2,3,4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 543772,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa sieci wodociągowo – kanalizacyjnych wraz z budową przyłącza wodociągowego i instalacji elektrycznej ze studni S4 do budynku SUWZ Surochów, gmina Jarosław w tym:CZĘŚĆ 3: Budowa przyłącza wodociągowego do budynku SUW Surochów
12.1. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 dla części 1,2,3,4, do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały
w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 dla części 1,2,3,4 do SWZ.
12.2. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących -załącznik nr 7 dla części 1,2,3,4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 111440,43 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa sieci wodociągowo – kanalizacyjnych wraz z budową przyłącza wodociągowego i instalacji elektrycznej ze studni S4 do budynku SUWZ Surochów, gmina Jarosław w tym: CZĘŚĆ 4: Rozbudowy odcinka sieci wodociągowej Wólka Pełkińska, dz. nr 516, 517, 518, 520, 521, 522, 523.12.1. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 dla części 1,2,3,4, do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały
w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 dla części 1,2,3,4 do SWZ.
12.2. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących -załącznik nr 7 dla części 1,2,3,4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 52060,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 806142,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1012230,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 806142,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANITEX Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941738658
7.3.3) Ulica: Tryńcza 120
7.3.4) Miejscowość: Tryńcza
7.3.5) Kod pocztowy: 37-204
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 806142,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANITEX Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941738658
7.3.3) Ulica: Tryńcza 120
7.3.4) Miejscowość: Tryńcza
7.3.5) Kod pocztowy: 37-204
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156472,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293940,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156472,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPP-INŻ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7922275967
7.3.3) Ulica: ul. Podzamcze 41
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156472,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANITEX Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941738658
7.3.3) Ulica: Tryńcza 120
7.3.4) Miejscowość: Tryńcza 120
7.3.5) Kod pocztowy: 37-204
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1580R Gorliczyna - Wólka Pełkińska w km 7+965 - 8+305
- Termomodernizacja Krytej pływalni w Jarosławiu. Zadanie inwestycyjne dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych". Zakres: Pełnienie nadzoru inwestorskiego.
- Nadbudowa i przebudowa hali sportowo-widowiskowej MOSiR w Jarosławiu - dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych. Pełnienie nadzoru inwestorskiego.
- Modernizacja i rozbudowa budynku nr 1 - I piętro, laboratorium
- Wykonanie dokumentacji technicznej na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1705R Surmaczówka - Zapałów w km 9+712 do 10+169
- Przeprowadzenie szkoleń w zakresie rozwoju instytucjonalnego dla pracowników Urzędu Miasta Jarosławia - 3 części
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja kolektorów miejskich na terenie miasta Tychy
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach (1)
- "Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2273R Bóbrka - Łobozew polegającej na budowie chodnika
- Remont pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych wraz z wymianą oświetlenia w Delegaturze NIK w Szczecinie
- Budowa odcinka kanalizacji deszczowej dla PSZOK w Szczyrku - ETAP I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.