eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łączki › Budowa budynku biurowo-kancelaryjnego Leśnictwa Szczawne - przetarg III



Ogłoszenie z dnia 2021-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku biurowo-kancelaryjnego Leśnictwa Szczawne – przetarg III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LESKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 8

1.5.2.) Miejscowość: Łączki

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lesko@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku biurowo-kancelaryjnego Leśnictwa Szczawne – przetarg III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a8b8641-da61-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00071556/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku biurowo-kancelaryjnego w Leśnictwie Szczawne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101532/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 345988,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Budowa budynku biurowo-kancelaryjnego Leśnictwa
Szczawne – przetarg III”
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został dodatkowo opisany w dokumentacji
projektowej tj.: projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz STWiORB (załącznik nr 12 do
SWZ).
Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia: 425 566,08 zł brutto
3. Lokalizacja:
Gmina Obręb Działka ewidencyjna nr
Komańcza Kulaszne 309/1
4. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień
CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000 – 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych
lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000 – 0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45420000-7 – Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zmówienia przy użyciu materiałów własnych.
6. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowalne, związane zrealizacją przedmiotu zamówienia:
a) Roboty budowlane w zakresie budynków - Stan zerowy
b) Roboty budowlane w zakresie budynków - Konstrukcja przyziemia
c) Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty - Konstrukcja dachu i
pokrycie
d) Roboty murarskie i murowe - Kanały wentylacyjne
e) Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie - Stolarka okienna i
drzwiowa
f) Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - Okładziny ścian wewnętrznych,
sufitów i posadzek, malowanie
g) Roboty budowlane w zakresie budynków - Elewacja
h) Roboty w zakresie kształtowania terenu - Płytka odbojowa, pochylnia
i) Roboty na placu budowy - Kanalizacja deszczowa zewnętrzna oraz studnia chłonna
j) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne - Zbiornik wybieralny na nieczystości
ciekłe
k) roboty instalacyjne - instalacja elektryczna i sanitarna
Zamawiający nie wymaga, by na podstawie umowy o pracę zatrudniony był Wykonawca lub
podwykonawca(y), będący osobą fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, także w
formie spółki cywilnej. Wymóg zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w dalszej części
niniejszej SWZ oraz w pozostałych dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia
publicznego jest określany także jako: „obowiązek zatrudnienia”.
Wymóg ten nie dotyczy również osób wykonujących, zgodnie z art. 12 ustawy Prawo
budowlane, czynności obejmujące kierowanie budową lub robotami budowlanymi w różnych
branżach, które mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające uprawnienia budowlane, czyli
pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Kierowanie budową lub robotami
budowlanymi wymaga samodzielności i nie może być wykonywane pod niczyim kierownictwem,
nie ma zatem charakteru pracy w rozumieniu powołanych powyżej przepisów. Osoby
wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie są odpowiedzialne za
wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz za należytą
staranność w wykonywaniu pracy, jej właściwą organizację, bezpieczeństwo i jakość.
7. Zamawiający informuje, że każdorazowo na jego żądanie, w terminie wskazanym przez
Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu kopii umów o
pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami realizującymi przedmiot
zamówienia, których dotyczy ust. 6, zanonimizowanych w sposób zapewniający ochronę danych
osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (w szczególności
bez wynagrodzenia, numerów PESEL, numerów dokumentów tożsamości oraz adresów ich
zamieszkania). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data
zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do
zidentyfikowania.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub
podwykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 6, w terminie wskazanym przez
Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób na
podstawie umowy o pracę.
8. Szczegółowe zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art.
95 ustawy Pzp i w ust. 7 niniejszej SWZ oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań,
zawierają projektowane postanowienia umowy (projektowane postanowienia umowy stanowią
załącznik nr 10 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
oferty podlegały odrzuceniu. Do upływu terminu składania ofert do zamawiającego wpłynęły dwie oferty. W
toku badania i oceny ofert zamawiający stwierdził, że ich treść jest niezgodna z
warunkami zamówienia i odrzucił je na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dodatkowo oferta nr 2 została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób
zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub
przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi
przez zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.