Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00116491/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYKONANIE USŁUG KOMUNALNYCH POLEGAJĄCYCH NA ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG I UTRZYMANIU CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA I GMINY MUROWANA GOŚLINA, DO DNIA 31 GRUDNIA 2021 R., WEDŁUG DWÓCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 61 8923 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 61 8122 140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.murowana-goslina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.murowana-goslina.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE USŁUG KOMUNALNYCH POLEGAJĄCYCH NA ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG I UTRZYMANIU CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA I GMINY MUROWANA GOŚLINA, DO DNIA 31 GRUDNIA 2021 R., WEDŁUG DWÓCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-726a124f-e49b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001362/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 WYKONANIE USŁUG KOMUNALNYCH POLEGAJĄCYCH NA ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG I UTRZYMANIU CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA I GMINY MUROWANA GOŚLINA, DO DN. 31.12.2021 WEDŁÓG 2 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116491/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 732938,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w zakresie obejmującym Część I – „wykonywanie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta i gminy Murowana Goślina od dnia 01 listopada do dnia 31 grudnia 2021 roku” obejmuje wykonanie nw. zakresu:a) całkowite odśnieżanie dróg - zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg gminnych - 1 kilometra jezdni, , szacowana ilość jednostek - 172,83 km, szacowana krotność – 5,
b) posypywanie drogi - zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg gminnych - na odcinku 1. kilometra jezdni, szacowana ilość jednostek - 172,83 km, szacowana krotność – 5,
c) całkowite odśnieżanie chodników - zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg gminnych – 1. kilometra chodnika, szacowana ilość jednostek - 26,85 km, szacowana krotność – 5,
d) całkowite usuwania skutków gołoledzi na chodnikach - zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg gminnych - na odcinku 1. kilometra, szacowana ilość jednostek - 26,85 km, szacowana krotność – 5,
e) dyżurowania w niedzielę i święta w ramach „Akcji Zima”, szacowana ilość jednostek - 4 godz., szacowana krotność – 15,
f) całkowite usunięcie i wywóz śniegu, szacowana ilość jednostek 300 m3 śniegu, szacowana krotność – 1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14211000-3 - Piasek
34927100-2 - Sól drogowa
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 314814,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym części II – „utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2021 roku” obejmuje wykonanie nw. zakresu:a) miesięczne utrzymanie dróg i utrzymanie czystości na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina, szacowana ilość jednostek -1 miesiąc, szacowana krotność – 5,
b) miesięczne ręczne sprzątanie terenu wokół wiat przystankowych, placów, parkingów, chodników, ścieżek rowerowych, ciągów pieszych, wraz z wywozem śmieci pochodzących ze sprzątania (61.018,78 m2), szacowana ilość jednostek -1 miesiąc, szacowana krotność – 5,
c) miesięczne mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie Murowanej Gośliny (157,85 tys. m2), szacowana ilość jednostek - 1 raz w miesiącu, szacowana krotność – 1,
d) likwidacji skutków zdarzenia losowego (opis przedmiotu zamówienia) w pasie drogowym, szacowana ilość jednostek – 1, szacowana krotność – 5,
e) rozwieszenie i zdjęcie flag narodowych, gminnych, papieskich i solidarności oraz ich utrzymanie w okresach pomiędzy uroczystościami, szacowana ilość jednostek –1.święto, szacowana krotność – 4,
f) miesięczne oczyszczanie Parku Hemmingen i Placu Powstańców Wielkopolskich na terenie miasta i gminy Murowana Goślina, szacowana ilość jednostek – 1 raz w miesiącu, szacowana krotność – 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 418123,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327673,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327673,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327673,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT-DROG SP. Z O.O. SP. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-326-86-65
7.3.3) Ulica: GNIEŹNIEŃSKA 40
7.3.4) Miejscowość: MUROWANA GOŚLINA
7.3.5) Kod pocztowy: 62-095
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412488,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412488,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412488,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AT-DROG SP. Z O.O. SP. K.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ORDO POZNAŃ SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-326-86-65
7.3.3) Ulica: GNIEŹNIEŃSKA 40
7.3.4) Miejscowość: MUROWANA GOŚLINA
7.3.5) Kod pocztowy: 62-095
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-01 do 2021-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanej przez Zarząd Pałacu Kultury i Nauki sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz selektywnie zbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kęsowo
- Zimowe utrzymanie dróg, chodników i gminnych terenów komunalnych w Gminie Mieroszów w sezonie zimowym 2025/2026
- Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2025/2026, w podziale na 8 części (8 odrębnych rejonów obszarowych)
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026"
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych - w sezonie 2025/2026"
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.