eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Budowa spopielarni oraz dostawa kompletnej technologii spalarni poprzez montaż i uruchomienie pieca kremacyjnego wraz z niezbędnymi urządzeniami



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa spopielarni oraz dostawa kompletnej technologii spalarni poprzez montaż i uruchomienie pieca kremacyjnego wraz z niezbędnymi urządzeniami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790007148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Suwalska 38

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 876102525

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dm@puk.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.puk.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pukelk.ezamawiajacy.pl/pn/pukelk/demand/105829/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa spopielarni oraz dostawa kompletnej technologii spalarni poprzez montaż i uruchomienie pieca kremacyjnego wraz z niezbędnymi urządzeniami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3821aa3a-c4ad-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037579/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa spopielarni z wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140623

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUK/EŁK/3/614/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1991869,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa spopielarni z dwoma podziemnymi zbiornikami na gaz o poj.6400 l, zewnętrzną i wewnętrzną instalacją gazową, zewnętrznymi instalacjami kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej i elektrycznej oraz dostawa kompletnej technologii spalarni poprzez montaż i uruchomienie pieca kremacyjnego wraz z niezbędnymi urządzeniami.

1. Budowa obiektu :
1.1. Parterowy budynek spopielarni wznoszony w tradycyjnej technologii murowanej ze stropem żelbetowym i drewnianą konstrukcją dachu kopertowego – stan wykończony, przystosowany i przygotowany do montażu pieców według decyzji inwestora.
1.2. Instalacja zbiornikowa gazu płynnego z dwoma podziemnymi zbiornikami o pojemności
łącznej 12.8 m3 (2x6.4m3) z parownikiem elektrycznym, reduktorem i innymi instalacjami i urządzeniami zewnętrznymi przewidzianymi w projekcie,
1.3. Przyłącza i instalacje zewnętrzne związane z budynkiem, w tym: wodociągowej, kanalizacji
sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektryczne.
1.4. Drogi, place manewrowe i urządzenie terenu inwestycji,
1.5. Instalacje wewnętrzne, w tym: wody zimnej, wody ciepłej, kanalizacji sanitarnej, gazu z
kotłem gazowym, instalacja grzewcza, klimatyzacja w dwóch pomieszczeniach, wspomaganie
wentylacji grawitacyjnej, elektryczne (w tym między innymi: przeciwporażeniowe,
odgromowe, teletechniczne, oświetlenia awaryjnego).
1.6. Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej
1.6. Przygotowanie dokumentacji i zgłoszenie obiektu do odbioru


- niezbędne próby techniczne i badania na etapie realizacji robót (wszelkie próby techniczne instalacji, badanie stopnia zagęszczenia gruntu pod nawierzchnie utwardzone itp.),
- przywróci do stanu sprzed realizacji wszelkie zniszczone lub naruszone w czasie budowy istniejące składniki majątkowe (drogi, chodniki, nawierzchnie trawiaste, urządzenia terenowe, budowle, itp.),


Lokalizacja inwestycji: obręb 0003 Bartosze, dz. ewid. nr: 134/1, 134/2, 134/3 (teren Cmentarza Komunalnego w Bartoszach gm. Ełk).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa sporządzona przez Pracownię Projektową PLANER s.c. z siedzibą w Ełku przy ul. Nadjeziornej 1C, na którą składają się:
- Projekt Zagospodarowania Terenu
- Projekt Architektoniczno-Budowlany
- Projekt Techniczny.

Projekt inwestycji został zatwierdzony i posiada ważne pozwolenie na budowę.

2. Dostarczenie kompletnej technologii spalarni poprzez montaż i uruchomienie pieca kremacyjnego wraz niezbędnymi urządzeniami.

Najważniejsze składniki zestawu:
2.1. .Piec kremacyjny.
2.2. Urządzenie załadowcze trumny.
2.3. Wózek do transportu trumny z karawanu do urządzenia załadowczego, - 3 szt
2.4. Narzędzia do wydobycia prochów z pieca,
2.5. Stół do chłodzenia prochów,
2.6. Urządzenie do rozdrabniania prochów,
2.7. Narzędzie do separacji magnetycznej elementów metalowych,
2.8. Urny techniczne do przenoszenia prochów między urządzeniami.

2.2.. Piec kremacyjny zasilany gazem LPG ze zbiorników zgodnie z projektem budowlanym. Piec powinien zmieścić się w budynku zaprojektowanym jako spopielarnia. Piec powinien umożliwić kremację 4 ciał o masie średnia 120 kg (brutto z trumną) w ciągu jednej 10 godzinnej zmiany. System powinien być wyposażony w układ podtrzymania zasilania pozwalający na dokończenie kremacji w przypadku przerwy w zasilaniu elektrycznym obiektu.

2.3..Urządzenie powinno być wyposażone w system pozwalający na załadunek trumny i zamknięcie drzwi do pieca nawet w przypadku awarii.

2.4. W skład dostawy oprócz pieca wchodzą niezbędne urządzenia służące do przeprowadzenia
kremacji od rozładunku trumny do wydania urny klientowi. Urządzenia powinny umożliwić
wykonanie kremacji jednemu pracownikowi.

2.5. Zadanie obejmuje również:
- uruchomienie linii kremacyjnej i oddanie do eksploatacji,
- przeszkolenie w zakresie obsługi załogi Zamawiającego,
- serwis producenta obecny podczas pierwszej kremacji, przeprowadzanej przez personel Zamawiającego,
- przekazanie czytelnej instrukcji obsługi i serwisu urządzeń w języku polskim
- przygotowanie dokumentacji zgłoszenie instalacji do odpowiedniego organu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2890500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3438465,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.