eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz"Poprawa jakości usług społecznych poprzez budowę siedziby PCPR i Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Łowiczu z infrastrukturą interwencji kryzysowej"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Poprawa jakości usług społecznych poprzez budowę siedziby PCPR i Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Łowiczu z infrastrukturą interwencji kryzysowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁOWICKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147768

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Stanisława Stanisławskiego 30

1.4.2.) Miejscowość: Łowicz

1.4.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.4.7.) Numer telefonu: 46 811 53 68

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatlowicki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168672

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00134114/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00068139/01/P

Po zmianie:
2022/BZP 00068139/02/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj prac projektowych oraz robót budowlanych związanych z budową siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łowiczu i Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Łowiczu w ramach projektu pn.: „Poprawa jakości usług społecznych poprzez budowę siedziby PCPR i Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Łowiczu z infrastrukturą interwencji kryzysowej”. Budynek o dwóch kondygnacjach naziemnych bez podpiwniczenia wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zagospodarowaniem terenu (komunikacja wewnętrzna, miejsca postojowe, zieleń) będzie zlokalizowany w Łowiczu przy ul. Armii Krajowej 6, na działce nr ewidencyjnej nr 1460. Jego planowana powierzchnia użytkowa będzie wynosić około 1347,98 m2.
2. Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych, które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w motywie 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu ww. dyrektywy. Zamówienie jest niepodzielne i jego zakres uzasadnia udzielenie go jednemu Wykonawcy. Zamawiający będzie realizować inwestycję stanowiącą przedmiot zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj, tzn. Wykonawca opracowuje dokumentację projektową a następnie na jej podstawie wykonuje roboty budowlane. Podział na części czyniłby zastosowanie tej formuły bezzasadnym. Ponadto przy tego typu robotach obejmujących różne branże nie ma możliwości jednoznacznego określenia zasad odpowiedzialności za jeden plac budowy (przekazany byłby równolegle wielu Wykonawcom). Nie jest także możliwe rozgraniczenie odpowiedzialności wielu kierowników budowy. Nie możliwe byłoby jednoznaczne określenie zasad odpowiedzialności OC (np. w razie jednoczesnego wykonywania robót przez wielu Wykonawców utrudnione byłoby ustalenie podmiotu odpowiedzialnego za szkody objęte polisą OC). Każdy z Wykonawców w cenę wliczyłby odrębne koszty polisy OC, co zwiększyłoby poziom wydatków Zamawiającego. Opóźnienie jednego z Wykonawców wpłynęłoby negatywnie na terminowość wykonania innych elementów inwestycji - zależnych od terminowego wykonania prac przez tegoż Wykonawcę. Wykonywanie poszczególnych elementów budynku przez różnych Wykonawców uniemożliwiłoby ustalenie reguł odpowiedzialności gwaranta z tytułu gwarancji. Podział zamówienia powodowałby ryzyko, w którym unieważnienie jednej z części postępowania i brak możliwości wszczęcia kolejnego postępowania w terminie nie przekraczającym 17.05.2022 r. spowodowałoby utratę przez Zamawiającego dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw - zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty Wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. W postępowaniu dopuszcza się również udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
3. Na realizację Umowy Zamawiający otrzymał wstępną promesę dotyczącą dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów Nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie utworzenia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4. Wykonawca wykona przedmiot całość zamówienia wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie w terminie 900 dni od zawarcia umowy. Wykonawca wykona dokumentację projektową oraz uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie decyzje, uzgodnienia pozwolenia i zgody niezbędne do rozpoczęcia robót budowlanych, w szczególności ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę w terminie 180 dni od zawarcia umowy.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj prac projektowych oraz robót budowlanych związanych z budową siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łowiczu i Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Łowiczu w ramach projektu pn.: „Poprawa jakości usług społecznych poprzez budowę siedziby PCPR i Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Łowiczu z infrastrukturą interwencji kryzysowej”. Budynek o dwóch kondygnacjach naziemnych bez podpiwniczenia wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zagospodarowaniem terenu (komunikacja wewnętrzna, miejsca postojowe, zieleń) będzie zlokalizowany w Łowiczu przy ul. Armii Krajowej 6, na działce nr ewidencyjnej nr 1460. Jego planowana powierzchnia użytkowa będzie wynosić około 1347,98 m2.
2. Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych, które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w motywie 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu ww. dyrektywy. Zamówienie jest niepodzielne i jego zakres uzasadnia udzielenie go jednemu Wykonawcy. Zamawiający będzie realizować inwestycję stanowiącą przedmiot zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj, tzn. Wykonawca opracowuje dokumentację projektową a następnie na jej podstawie wykonuje roboty budowlane. Podział na części czyniłby zastosowanie tej formuły bezzasadnym. Ponadto przy tego typu robotach obejmujących różne branże nie ma możliwości jednoznacznego określenia zasad odpowiedzialności za jeden plac budowy (przekazany byłby równolegle wielu Wykonawcom). Nie jest także możliwe rozgraniczenie odpowiedzialności wielu kierowników budowy. Nie możliwe byłoby jednoznaczne określenie zasad odpowiedzialności OC (np. w razie jednoczesnego wykonywania robót przez wielu Wykonawców utrudnione byłoby ustalenie podmiotu odpowiedzialnego za szkody objęte polisą OC). Każdy z Wykonawców w cenę wliczyłby odrębne koszty polisy OC, co zwiększyłoby poziom wydatków Zamawiającego. Opóźnienie jednego z Wykonawców wpłynęłoby negatywnie na terminowość wykonania innych elementów inwestycji - zależnych od terminowego wykonania prac przez tegoż Wykonawcę. Wykonywanie poszczególnych elementów budynku przez różnych Wykonawców uniemożliwiłoby ustalenie reguł odpowiedzialności gwaranta z tytułu gwarancji. Podział zamówienia powodowałby ryzyko, w którym unieważnienie jednej z części postępowania i brak możliwości wszczęcia kolejnego postępowania w terminie nie przekraczającym 17.05.2022 r. spowodowałoby utratę przez Zamawiającego dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw - zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty Wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. W postępowaniu dopuszcza się również udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
3. Na realizację Umowy Zamawiający otrzymał wstępną promesę dotyczącą dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów Nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie utworzenia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
4. Wykonawca wykona przedmiot całość zamówienia wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie w terminie 900 dni od zawarcia umowy. Wykonawca wykona dokumentację projektową oraz uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie decyzje, uzgodnienia pozwolenia i zgody niezbędne do rozpoczęcia robót budowlanych, w szczególności ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę w terminie 180 dni od zawarcia umowy.
5. Łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu zamówienia wynosił będzie co najmniej 10%.”

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-05-20 10:00

Po zmianie:
2022-05-31 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-05-20 12:00

Po zmianie:
2022-05-31 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-06-18

Po zmianie:
2022-06-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.