eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przystajń › Dostawa i montaż instalacji z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w Gminach Przystajń i Miedźno



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostawa i montaż instalacji z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w Gminach Przystajń i Miedźno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przystajń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Częstochowska 5

1.5.2.) Miejscowość: Przystajń

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-141

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3191153

1.5.8.) Numer faksu: 34/3191732

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gminaprzystajn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaprzystajn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedźno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 57420555080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułańska

1.5.2.) Miejscowość: Miedźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3178010

1.5.8.) Numer faksu: 34/3178030

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miedzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzno.akcessnet.net

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Gmina Przystajń, Gmina Miedźno uczestniczy w pracach Komisji przetargowej.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w Gminach Przystajń i Miedźno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-706ffbc7-d752-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008428/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostawa i montaż instalacji z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w Gminach Przystajń i Miedźno w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

RPO WSL 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gminaprzystajn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminaprzystajn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą w formie elektronicznej
za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,tj.: a) stały
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej
konfiguracji:
pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os
x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja 10 0., d)
włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf, f)
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałe informacje dotyczące warunków komunikacji
zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa i montaż instalacji z
wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w Gminach Przystajń i Miedźno w formule "zaprojektuj i wybuduj"
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona
dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ.
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli
administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel
określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz
udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których
dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób
pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
zamawiającego.
h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby
trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu
przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI-KR.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kolektory słoneczne na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych w Gminie Przystajń
Dobrano indywidualne instalacje solarne na potrzeby budynków mieszkalnych o min. pow. apertury i min. pojemności
zasobnika c.w.u. (w zależności od liczy użytkowników
i zużycia c.w.u.):
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00089433/01 z dnia 2022-03-17
2022-03-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
- typ A (1-3 osoby): 4,90 m2 + 300 l – 45 szt.
- typ B (4-5 osób): 7,35 m2 + 400 l – 65 szt.
- typ C (od 6 osób): 9,80 m2 + 500 l – 21 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Cena ofertowa - oznacza łączną cenę brutto za zrealizowanie przedmiotu zamówienia. Jest to suma cen poszczególnych
składowych zamówienia. Wielkość ta występuje na formularzu ofertowym – znaczenie 60 %.
K1=(C_N )/(C_"OB" )×60 (max liczba punktów w ocenianym kryterium)
Gdzie:
K1 - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Okres udzielenia gwarancji i rękojmi – oznacza okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty
budowlane. Wielkość ta występuje na formularzu ofertowym i jest podana w miesiącach – znaczenie 40 %:
K2=(G_"OB" )/(G_N )×40 (max liczba punktów w ocenianym kryterium)
Gdzie:
K2 - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium gwarancja
GOB – okres gwarancji i rękojmi oferty badanej
GN – okres gwarancji i rękojmi oferty najkorzystniejszej
Zamawiający wyznaczył minimalny i maksymalny okres gwarancji na roboty budowlane i rękojmi, który wynosi 60 i 84 m-cy. Oferta
Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 84 m-cy lub krótszy niż 60 m-cy zostanie odrzucona na podst. Art.
89 ust. 1, jako oferta, której treść nie odpowiada treści SWZ . W przypadku nie wskazania w ofercie okresu gwarancji i rękojmi,
podczas oceny ofert będzie brany pod uwagę okres 60 m-cy.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Suma punktów będzie obliczona wg. poniższego wzoru:
Pi = K1+K2
Gdzie:
Pi – suma punktów przyznanych ofercie.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.
Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i Rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Instalacje fotowoltaiczne na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych w Gminie Przystajń oraz Instalacja
fotowoltaiczna na potrzeby budynku użyteczności publicznej w Gminie Przystajń
Dobrano indywidualne instalacje PV na potrzeby budynków mieszkalnych min. mocy (w zależności od zapotrzebowania na
energię elektryczną):
- typ A: 2,16 kW – 2 szt.
- typ B: 3,24 kW – 14 szt.
- typ C: 4,32 kW – 36 szt.
Dobrano indywidualną instalację PV na potrzeby budynku użyteczności publicznej (Szkoły w Borze Zajacińskim) o min.
mocy (w oparciu o zapotrzebowanie na energię elektryczną) - typ D: 13,5 kW – 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Cena ofertowa - oznacza łączną cenę brutto za zrealizowanie przedmiotu zamówienia. Jest to suma cen poszczególnych
składowych zamówienia. Wielkość ta występuje na formularzu ofertowym – znaczenie 60 %.
K1=(C_N )/(C_"OB" )×60 (max liczba punktów w ocenianym kryterium)
Gdzie:
K1 - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Okres udzielenia gwarancji i rękojmi – oznacza okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty
budowlane. Wielkość ta występuje na formularzu ofertowym i jest podana w miesiącach – znaczenie 40 %:
K2=(G_"OB" )/(G_N )×40 (max liczba punktów w ocenianym kryterium)
Gdzie:
K2 - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium gwarancja
GOB – okres gwarancji i rękojmi oferty badanej
GN – okres gwarancji i rękojmi oferty najkorzystniejszej
Zamawiający wyznaczył minimalny i maksymalny okres gwarancji na roboty budowlane i rękojmi, który wynosi 60 i 84 m-cy. Oferta
Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 84 m-cy lub krótszy niż 60 m-cy zostanie odrzucona na podst. Art.
89 ust. 1, jako oferta, której treść nie odpowiada treści SWZ . W przypadku nie wskazania w ofercie okresu gwarancji i rękojmi,
podczas oceny ofert będzie brany pod uwagę okres 60 m-cy.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Suma punktów będzie obliczona wg. poniższego wzoru:
Pi = K1+K2
Gdzie:
Pi – suma punktów przyznanych ofercie.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.
Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i Rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kotły na biomasę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych w Gminie Przystajń
Dobrano indywidualne piece na biomasę na potrzeby budynków mieszkalnych
(w zależności od zapotrzebowania budynku na ciepło):
- zestaw A o min. mocy: 15 kW – 6 szt.
- zestaw B o min. mocy: 20 kW – 20 szt.
- zestaw C o min. mocy: 25 kW – 24 szt.
PFU zawiera szerszy zakres (nieobjęty projektem): prace demontażowe istniejących źródeł ciepła zostaną przeprowadzone
indywidualnie przez uczestników projekcie (finansowane we własnym zakresie – bezpośrednio przez właścicieli
nieruchomości).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Cena ofertowa - oznacza łączną cenę brutto za zrealizowanie przedmiotu zamówienia. Jest to suma cen poszczególnych
składowych zamówienia. Wielkość ta występuje na formularzu ofertowym – znaczenie 60 %.
K1=(C_N )/(C_"OB" )×60 (max liczba punktów w ocenianym kryterium)
Gdzie:
K1 - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Okres udzielenia gwarancji i rękojmi – oznacza okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty
budowlane. Wielkość ta występuje na formularzu ofertowym i jest podana w miesiącach – znaczenie 40 %:
K2=(G_"OB" )/(G_N )×40 (max liczba punktów w ocenianym kryterium)
Gdzie:
K2 - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium gwarancja
GOB – okres gwarancji i rękojmi oferty badanej
GN – okres gwarancji i rękojmi oferty najkorzystniejszej
Zamawiający wyznaczył minimalny i maksymalny okres gwarancji na roboty budowlane i rękojmi, który wynosi 60 i 84 m-cy. Oferta
Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 84 m-cy lub krótszy niż 60 m-cy zostanie odrzucona na podst. Art.
89 ust. 1, jako oferta, której treść nie odpowiada treści SWZ . W przypadku nie wskazania w ofercie okresu gwarancji i rękojmi,
podczas oceny ofert będzie brany pod uwagę okres 60 m-cy.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Suma punktów będzie obliczona wg. poniższego wzoru:
Pi = K1+K2
Gdzie:
Pi – suma punktów przyznanych ofercie.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.
Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i Rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kotłownia na biomasę na potrzeby budynku użyteczności publicznej
w Gminie Miedźno
Dobrano kotłownię na biomasę na potrzeby budynku użyteczności publicznej (zespołu szkolno-przedszkolnego w
Ostrowach nad Okszą (w oparciu o zapotrzebowanie budynku na energię cieplną do ogrzewania i c.w.u.) - o min. mocy: 2 x
249 kW wraz z zasobnikiem na c.w.u. o min. poj. 970 l.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262520-2 - Roboty murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Cena ofertowa - oznacza łączną cenę brutto za zrealizowanie przedmiotu zamówienia. Jest to suma cen poszczególnych
składowych zamówienia. Wielkość ta występuje na formularzu ofertowym – znaczenie 60 %.
K1=(C_N )/(C_"OB" )×60 (max liczba punktów w ocenianym kryterium)
Gdzie:
K1 - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Okres udzielenia gwarancji i rękojmi – oznacza okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty
budowlane. Wielkość ta występuje na formularzu ofertowym i jest podana w miesiącach – znaczenie 40 %:
K2=(G_"OB" )/(G_N )×40 (max liczba punktów w ocenianym kryterium)
Gdzie:
K2 - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium gwarancja
GOB – okres gwarancji i rękojmi oferty badanej
GN – okres gwarancji i rękojmi oferty najkorzystniejszej
Zamawiający wyznaczył minimalny i maksymalny okres gwarancji na roboty budowlane i rękojmi, który wynosi 60 i 84 m-cy. Oferta
Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 84 m-cy lub krótszy niż 60 m-cy zostanie odrzucona na podst. Art.
89 ust. 1, jako oferta, której treść nie odpowiada treści SWZ . W przypadku nie wskazania w ofercie okresu gwarancji i rękojmi,
podczas oceny ofert będzie brany pod uwagę okres 60 m-cy.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Suma punktów będzie obliczona wg. poniższego wzoru:
Pi = K1+K2
Gdzie:
Pi – suma punktów przyznanych ofercie.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać oferta wynosi – 100 pkt.
Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i Rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej
i finansowej, jeżeli posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę min.:
- W Części I: 1 100 000,00 zł;
- W Części II: 700 000,00 zł;
- W Części III: 600 000,00 zł;
- W Części IV: 800 000,00 zł;
Jeżeli Wykonawca składa ofertę w 2 lub więcej częściach, musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności
cywilnej w wysokości minimalnej równiej sumie kwot wymaganych w poszczególnych częściach, w których składa ofertę.
np. kiedy wykonawca składa ofertę w części I i II, wartość ubezpieczenia powinna wynosić 1 800 000,00 zł, a w przypadku
składania oferty we wszystkich częściach, kwota ubezpieczenia powinna wynosić 3 200 000,00 zł.
(W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie lub poleganiu na zasobach innych podmiotów w/w wymaganie
musi spełnić jeden z wykonawców)
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym
okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na:
- W Części I: montażu co najmniej 60 instalacji solarnych na potrzeby budynków mieszkalnych
- W Części II: montażu co najmniej 20 instalacji fotowoltaicznych na potrzeby budynków mieszkalnych
- W Części III: montażu co najmniej 20 kotłów na biomasę na potrzeby budynków mieszkalnych
- W Części IV: budowie, przebudowie/modernizacji kotłowni lub montażu/ wymianie kotła co, w ramach której zamontowano
kocioł na biomasę o mocy co najmniej 150 kW; Warunek zostanie spełniony również, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał
inną robotę budowlaną, o szerszym zakresie, w ramach której wykonano montaż kotła co na pellet o mocy min. 150 kW.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN),
w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał:
a) Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
2) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia
niepodlegania wykluczeni Zamawiający będzie żądał:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.1 składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie spełniania zgodności oferowanych robót budowlanych z wymaganiami SWZ należy do oferty dołączyć
następujące dokumenty dla poszczególnych części:
Część I
1. Symulacja wykonana w programie Tsol, Polysun, GetSolar lub równoważnym wskazującą uzyskanie parametrów nie
gorszych aniżeli przyjęte w założeniach. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia wyników załączonych symulacji
na etapie oceny oferty.
2. Sprawozdanie z pełnych badań na normę PN EN 12975-1, PN EN 12975-2 oraz certyfikat Solar Keymark
3. Dokumenty potwierdzające spełnienie minimalnych parametrów technicznych następujących elementów oferowanego
systemu solarnego:
- zbiornik solarny
- grupa pompowa
- sterownik solarny
- naczynie przeponowe solarne
- izolacja i rurociągi solarne
4. Oświadczeniem producenta o udzielonej gwarancji na Kolektory słoneczne - min. 10 lat
Część II
1. Karta katalogowa modułu fotowoltaicznego
2. Karty katalogowe potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów optymalizatorów
3. Karty katalogowe potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów inwerterów
4. Oświadczenie producenta dot. gwarancji na inwertery – min 12 lat
5. Karty katalogowe systemów mocujących na dach płaski, skośny, grunt.
Część III
1. Karty katalogowe kotła , deklaracji zgodności oraz certyfikaty potwierdzających parametry techniczne kotła w celu
skontrolowania i potwierdzenia spełnienia wymaganych przez zamawiającego minimalnych warunków technicznych
urządzeń.
2. Sprawozdanie z badań wraz z certyfikatem
Część IV
1. Protokół z wyników badań kotłów przeprowadzony przez certyfikowany niezależny instytut badawczy z terenu UE.
Protokół potwierdzający sprawności
i zakładane emisje powinien być w języku polskim. Dopuszcza się protokół
w innym języku wraz z jego tłumaczeniem.
2. Karty katalogowe kotłów potwierdzające minimalne parametry opisane w PFU.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w
kwocie:
- W Części I: 25 000,00 zł;
- W Części II: 15 000,00 zł;
- W Części III: 10 000,00 zł;
- W Części IV: 18000,00 zł;
Określając we właściwym dokumencie dla której części wnoszone jest wadium.
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 02.07.2022 r.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
w Banku Spółdzielczym w Krzepicach Oddział Przystajń,
numer rachunku 95 8250 1039 2103 0000 0013 0002
5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania
ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu
elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać
następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie
ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Przystajń,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie
zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:- Wykonawcy występujący wspólnie
są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.-Wszelka korespondencja będzie
prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na
podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania
zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia
okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z
następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu wykonania zamówienia, w przypadkach:
a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót objętych umową, potwierdzonych danymi
publikowanymi przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej,
b) przerwy w prowadzeniu robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
c) decyzji służb, inspekcji i straży, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
d) wystąpienie przypadków siły wyższej, na które strony nie maja wpływu, a które utrudniają bądź uniemożliwiają całkowicie
lub częściowo realizację zadania albo zmieniają w istotny sposób warunki jego realizacji i których nie da się uniknąć nawet
przy zachowaniu należytej staranności.
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu
zamówienia lub świadczenia stron umowy,
3) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach
określonych w art. 118 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 118 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca
jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia
warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 118 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie
mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu
odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
4) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku ujawnienia podczas wykonywania robót stanowisk archeologicznych,
zabytków ruchomych i nieruchomych wymagających zabezpieczenia – o czas niezbędny na ich zabezpieczenie lub
przeniesienie, o ile przerwa ta będzie miała wpływ na dotrzymanie terminu końcowego realizacji umowy;
5) zmiany osoby pełniącej funkcję kierownika budowy/robót;
6) stawki podatku od towarów i usług VAT. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie
odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza
możliwość zmniejszenia i zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy wynikającej ze zmienionej stawki
podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;
Ze względu na ograniczona ilość znaków, szczegółowy opis warunków wprowadzania zmian do Umowy z Wykonawcą
określa Załącznik nr 10 do SWZ - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-03 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-03 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.