eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont sanitariatów dziewcząt w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65



Ogłoszenie z dnia 2021-09-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatów dziewcząt w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 4 W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121849842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Urzędnicza 65

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-074

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@sp34.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp34.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.mcoo.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zespół szkolno-przedszkolny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sanitariatów dziewcząt w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82af2007-fc20-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00047389/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4, ul. Urzędnicza 65

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148850/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla przeprowadzonego w 2021 r. w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podst. art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (ustawy PZP) postępowania o udzielenie zamówienia pn: „Remont sanitariatów dziewcząt w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65”, przewidział możliwość udzielenia zamówienia, o którym zgodnie z obecnie obowiązującą ustawą PZP, mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, określając przedmiot, zakres oraz warunki na jakich zostanie ono udzielone. Wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Spełnione zostały warunki dla udzielenia przedmiotowego zamówienia Wykonawcy, który zrealizował zamówienie podstawowe, tj. EXRIMO Sp. z o.o. Tym samym istnieje możliwość udzielenia temu samemu Wykonawcy zamówienia na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2df3f7ff-b3e8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP4/ZP/3/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 253926,14 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42969,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej robót budowlanych w zakresie remontu łazienek dziewcząt na II piętrze w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXRIMO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 123138476

7.3.3) Ulica: Halicka

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-036

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Dotyczy pkt "Adres strony internetowej prowadzonego postępowania": Uzupełnienie informacji: jest to adres strony internetowej, na której zostało zamieszczone ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy.
2. Dotyczy pkt "Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej": Uzupełnienie informacji: Termin wykonania całego przedmiotu zamówienia: do 20 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy terenu budowy. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.