eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPECJALISTYCZNEGO PRANIA ODZIEŻY, BIELIZNY SZPITALNEJ i POZOSTAŁEGO ASORTYMENTU



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA
KOMPLEKSOWEGO SPECJALISTYCZNEGO PRANIA ODZIEŻY, BIELIZNY SZPITALNEJ
i POZOSTAŁEGO ASORTYMENTU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sądowa

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 08305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA
KOMPLEKSOWEGO SPECJALISTYCZNEGO PRANIA ODZIEŻY, BIELIZNY SZPITALNEJ
i POZOSTAŁEGO ASORTYMENTU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99599b61-d74e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018516/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 kompleksowa usługa specjalistycznego prania odzieży, bielizny szpitalnej i pozostałego asortymentu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/szpital-psychiatryczny.swiecie.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/szpital-psychiatryczny.swiecie.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Patrz SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Patrz swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: V.271.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego specjalistycznego prania odzieży, bielizny szpitalnej i pozostałego asortymentu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 2 do SWZ.
3.2. Wykonawca będzie realizował usługę w czasie nie dłuższym niż:
1) 72 godzin dla asortymentu wymienionego w pkt. 5. ppkt. 1 – załącznika nr 2 do SWZ,
2) 96 godzina dla asortymentu wymienionego w pkt. 5. ppkt. 2 – załącznika nr 2 do SWZ.
Za zaoferowanie krótszego czasu realizacji usługi zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty (zob. pkt 14. SWZ) .
3.3. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie 30 dni. Za zaoferowanie dłuższego terminu płatności zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty (zob. pkt 14. SWZ) .
3.4. Kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 98300000-6 Różne usługi, 98310000-9 usługi prania i czyszczenia na sucho, 98311000-6 Usługi odbierania prania, 98315000-4 Usługi prasowania.
3.5 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje, również zawarcia umowy ramowej.
3.6 Zamawiający wskazuje, że w wymaganiach, o których mowa w art. 95 Ustawy pzp. – Zamawiający określa zgodnie z postanowieniami umowy wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Są to czynności związane z wykonywaniem bezpośredniej usługi pralniczej w Pralni Wykonawcy przez osoby, które czynności te wykonywać będą pod kontrolą
w określonych ramach czasowych i w sposób ciągły.
3.7 Podane w formularzu ofertowym ilości mają charakter orientacyjny i mogą się zmieniać w zależności od potrzeb Szpitala. Strony dopuszczają możliwość ograniczenia lub zwiększenia wartości brutto umowy do 15% (plus - minus). O zmianie jednostronnie decyduje ZAMAWIAJĄCY. Z tego tytułu nie będą przysługiwały WYKONAWCY żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za wykonaną usługę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98300000-6 - Różne usługi

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena oferty -Ranga 60 %
Odległość pralni Wykonawcy od siedziby Zamawiającego (km)- Ranga 20 %
Czas realizacji usługi -Ranga 10 %
Termin płatności faktur -Ranga 10 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość pralni Wykonawcy od siedziby Zamawiającego (km)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji usługi

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów;
– zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli:
a) posiada aktualną pozytywną decyzję administracyjną właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego o spełnianiu warunków sanitarno-higienicznych zgodnie
z obowiązującymi przepisami przy praniu odzieży i bielizny ogólnoszpitalnej;
b) posiada aktualną pozytywną decyzję administracyjną właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego o braku sprzeciwu na świadczenie usług transportowych dotyczących przewozu bielizny szpitalnej z zachowaniem wymaganej bariery higienicznej;
2. zdolności technicznej lub zawodowej.

– zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli :
a) wykaże należyte wykonanie 2 usług specjalistycznego prania odzieży i bielizny szpitalnej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o wartości minimum 250 tys. zł brutto ;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający w oparciu o art. 112 określa warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności, o których mowa w ust. 2.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów;
– zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli:
a) posiada aktualną pozytywną decyzję administracyjną właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego o spełnianiu warunków sanitarno-higienicznych zgodnie
z obowiązującymi przepisami przy praniu odzieży i bielizny ogólnoszpitalnej;
b) posiada aktualną pozytywną decyzję administracyjną właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego o braku sprzeciwu na świadczenie usług transportowych dotyczących przewozu bielizny szpitalnej z zachowaniem wymaganej bariery higienicznej;

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

4) zdolności technicznej lub zawodowej.

– zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli :
a) wykaże należyte wykonanie 2 usług specjalistycznego prania odzieży i bielizny szpitalnej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o wartości minimum 250 tys. zł brutto ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE
1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ, zamawiający zażąda następujących dokumentów :
1) aktualnego certyfikatu wdrożenia Systemu zarządzania PN-EN ISO 9001:2015 lub równoważny;
2) aktualnego certyfikatu wdrożenia Systemu zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015 lub równoważny ;
3) aktualnego certyfikatu wdrożenia Systemu kontroli skażenia biologicznego PN-EN 14065:2005 lub równoważny ;
4) wykazu środków chemicznych - dezynfekujących, piorących i wybielających przewidywanych do wykorzystania przy świadczeniu usługi prania, zawierający nr i datę zgłoszenia (rejestracji) środka do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – jeżeli dotyczy ;
5) karty charakterystyk środków chemicznych - dezynfekujących, piorących i wybielających przedstawionych na wykazie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE
1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ, zamawiający zażąda następujących dokumentów :
1) aktualnego certyfikatu wdrożenia Systemu zarządzania PN-EN ISO 9001:2015 lub równoważny;
2) aktualnego certyfikatu wdrożenia Systemu zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015 lub równoważny ;
3) aktualnego certyfikatu wdrożenia Systemu kontroli skażenia biologicznego PN-EN 14065:2005 lub równoważny ;
4) wykazu środków chemicznych - dezynfekujących, piorących i wybielających przewidywanych do wykorzystania przy świadczeniu usługi prania, zawierający nr i datę zgłoszenia (rejestracji) środka do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – jeżeli dotyczy ;
5) karty charakterystyk środków chemicznych - dezynfekujących, piorących i wybielających przedstawionych na wykazie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Art.455 ustawy pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-27 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/szpital-psychiatryczny.swiecie.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-27 08:40

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.