Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136860/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego przeznaczonego na remont dróg na terenie Gminy Annopol
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANNOPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Annopol
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-235
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 15 861 30 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@annopol.eurzad.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.annopol.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.annopol.info1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego przeznaczonego na remont dróg na terenie Gminy Annopol2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c18df8ac-c320-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036053/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136860
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn. „Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego przeznaczonego na remont dróg na terenie Gminy Annopol” w 2023 roku.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Dostawa kruszywa naturalnego, drogowego przeznaczonego do remontu dróg:
− mieszanka sortowana frakcji 0-63 mm w ilości 225 ton;
− mieszanka sortowana frakcji 0-31,5 mm w ilości 2.975 ton.
2) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Annopol, po złożeniu przez Zamawiającego e-mailem zapotrzebowania okresowego na dostawę, z określeniem ilości materiału i miejsca dostawy.
3) Minimalna miesięczna ilość ton przyjęta do dostarczenia - 150 ton
4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Annopol.
5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać oraz rozładować przedmiot zamówienia w godzinach od 8:00 do 15:00.
6) Transport przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczać samochodami samowyładowczymi mogącymi przewieźć jednorazowo około 30 ton kruszywa (tzw. patelnie).
4.5. Kruszywo musi spełniać wymagania normy PN-EN 13242, UWAGA: dostarczana docelowo mieszanka kruszyw danej frakcji nie może być nadmiernie zagliniona - musi charakteryzować się właściwym udziałem frakcji pylastej. Każda mieszanka powinna odpowiadać właściwym wymaganiom WWiORB nr D-04.04.02 określonym dla podbudowy zasadniczej (Załącznik nr 9 do SWZ). Wymagania dla mieszanki kruszywa powinny być potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez podmiot uprawniony do kontroli jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165075,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204672,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165075,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Robert Bajor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 661 113 89 08
7.3.3) Ulica: ul. Kopaniny 15A
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe Robert Bajor
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe Robert Bajor
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165075,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszyw na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bytów w roku 2024
- Dostawa kruszyw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim w 2024r.
- Dostawa kruszyw do naprawy dróg na terenie Gminy Zabłudów
- Zakup i dostawa kruszywa do remontu dróg gminnych .
- Dostawa drobnych materiałów budowlanych, kruszywa oraz materiałów stolarskich - zamówienie z podziałem na 3 części
- Zakup oraz dostawa kruszywa samochodami samowyładowczymi w celu naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Prostki w 2024 roku
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.