Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00119369/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr G131154P na odcinku Leżenica-Leżenica Kolonia-Jaraczewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672115511
1.5.8.) Numer faksu: 672161236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr G131154P na odcinku Leżenica-Leżenica Kolonia-Jaraczewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e84094d1-e87b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002764/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa drogi gminnej nr G131154P na odcinku Leżenica - Leżenica Kolonia - Jaraczewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119369/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.47.2021-II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej nr G131154P na odcinku Leżenica – Leżenica Kolonia – Jaraczewo. Projektowana droga zlokalizowana jest w miejscowości Leżenica Kolonia w ciągu drogi gminnej G131154P Leżenica - Jaraczewo na działkach ewidencyjnych 330, 171, 206. Istniejący pas drogowy o szerokości zmiennej od 9,7m do 17,8m.
Droga obsługuje zlokalizowane przy drodze budynki jednorodzinne, gospodarstwa rolne ( dojazd do pól uprawnych). Teren jest płaski o spadku od 0% do 7,5% . Początek remontowanego odcinka drogi został wskazany przez inwestora (km 0+000,00 na etapie projektu skorygowano początek na km 0+018,42) i od punktu wskazanego projektuje się remont nawierzchni drogi na odcinku do km 0+642,66. Przy przebudowywanej drodze istnieją zjazdy do istniejących zabudowań oraz zjazdy na pola uprawne. Istniejące zjazdy mają nawierzchnię gruntową w części ulepszoną gruzem, żużlem. W km 0+180,40 istnieje zjazd o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Istniejąca droga jest drogą jedno jezdniową. W drodze istnieje jezdnia o szerokości 4,00m o nawierzchni bitumicznej. Istniejąca nawierzchnia jest w bardzo złym stanie jest popękana - widoczne jest osiadanie nawierzchni na skutek niewystarczającej nośności.
Charakterystyczne parametry obiektu - stan projektowany
Projektuje się remont drogi na odcinku o długości 624,24m w granicach istniejącego pasa drogowego. Zrealizowana inwestycja polepszy warunki jezdne oraz bezpieczeństwo ruchu. W związku z bardzo złym stanem nawierzchni na odcinku od km 0+018,42 do km 0+028,09 i od km 0+663,47 do km 0+672,51 projektuje się wykonanie nowej nawierzchni z podbudową a pomiędzy wymienionymi odcinkami projektuje się wykonanie dywanika bitumicznego na uprzednio wyrównanej istniejącej podbudowie bitumicznej ( drogę wyrównuje się w profilu podłużnym i poprzecznym, na łukach poziomych koryguje się spadki poprzeczne). Szerokość jezdni 4,0m z obustronnymi poboczami o szerokości 2*1,0m (nie projektuje się poszerzenia na łukach). W związku z podniesieniem krawędzi jezdni o min. 8cm na istniejących zjazdach projektuje się wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego w celu zniwelowania różnicy wysokości. Istniejący zjazd w km 0+180,40 przebudowuje się - nawierzchnia na zjeździe z kostki brukowej betonowej. W miejscy zniszczonych krawędzi jezdni projektuje się ich rozebranie i wykonanie nowej nawierzchni z podbudową ( szerokość średnia naprawy to 30cm).
2. Wykonawca winien dysponować znakami pionowymi i innymi urządzeniami zabezpieczającymi na czas realizacji robót w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych robót objętych zamówieniem. Koszt zabezpieczenia znaków i urządzeń, a także ich demontażu wliczony winien być w cenę oferty.
3. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną.
4. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez zamawiającego recepty koszty badań obciążą wykonawcę.
5. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
45000000-7 Roboty budowlane,
45100000-8 Roboty w zakresie naprawy dróg.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446676,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467014,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446676,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Drogowo - Budowlane Jacek Karpinski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671037413
7.3.3) Ulica: ul. Norwida 9/7
7.3.4) Miejscowość: Złotów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446676,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JARACZEWO
- Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Brzostów
- Rewitalizacja zabytkowego pieca wypałowego systemu Hoffmana w Górze wraz z adaptacją na Galerię "Stara Cegielnia" z wystawą "Historia produkcji ceramiki" - etap I
więcej: przetargi JARACZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy PLO nr 9 w Opolu
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.