eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfb4f08a-ead4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001209/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej - część numer 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124019/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 601266,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 1 – Brzóza Królewska GOK, Biedaczów SP, Giedlarowa SP, Giedlarowa GOK, Wierzawice SP, Wierzawice GOK

Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach:
1) Gminny Ośrodek Kultury w Brzózie Królewskiej o mocy 8,96 kWp, zakres dostawy obejmuje:
- budowę rozdzielnicy RPV,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV,
- montaż falowników DC/AC,
- montaż rozdzielnic RDC wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku
2) Szkoła Podstawowa w Biedaczowie o mocy 7,68 kWp, zakres dostawy obejmuje:
- budowę rozdzielnicy RPV,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV,
- montaż falowników DC/AC,
- montaż rozdzielnic RDC, wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku.
3) Szkoła Podstawowa w Giedlarowej o mocy 29,44 kWp, zakres dostawy obejmuje:
- rozbudowę istniejącej rozdzielnicy RG,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV1, PV2
- montaż falownika DC/AC,
- montaż rozdzielnicy RDC1, RDC2 wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku.
4) Gminny Ośrodek Kultury w Giedlarowej o mocy 14,72 kWp, zakres dostawy obejmuje:
- rozbudowę istniejącej rozdzielnicy RG,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV,
- montaż falownika DC/AC,
- montaż rozdzielnicy RDC, wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku.
5) Szkoła Podstawowa w Wierzawicach o mocy 17,60 kWp, zakres dostawy obejmuje:
- rozbudowę istniejącej rozdzielnicy RG,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV,
- montaż falownika DC/AC,
- montaż rozdzielnicy RDC, wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku.
6) Gminny Ośrodek Kultury w Wierzawicach o mocy 13,12 kWp, zakres dostawy obejmuje:
- rozbudowę istniejącej rozdzielnicy RG,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV,
- montaż falownika DC/AC,
- montaż rozdzielnicy RDC, wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku.

Pozostałe wymagania:
• Dopuszcza się zastosowanie modułów fotowoltaicznych o większej mocy niż przyjęto w dokumentacji projektowej, Wykonawca oferujący zwiększenie mocy instalacji zobligowany jest do dostosowania mocy falownika z zachowaniem warunków: moc falownika nie mniejsza niż określona w dokumentacji projektowej oraz łączna moc modułów poszczególnych instalacji nie więcej niż 120% mocy falownika,
• Dopuszcza się zastosowanie modułów z gwarancją zachowania 80% mocy po 25 latach eksploatacji
• Dopuszcza się zastosowanie modułów z gwarancją na produkt 12 - lat
• Minimalne wymagania jakie musi spełnić moduł fotowoltaiczny to:
a) współczynnik temperaturowy Pmax mniejszy lub równy w wartości bezwzględnej 0,4 %/°C,
b) współczynnik wypełnienia FF większy lub równy 77,5%,
c) wytrzymałość mechaniczna na obciążenie śniegiem min. 5400 Pa,
d) rama aluminiowa,
e) szyba hartowana grubości min 3,2mm,
f) masa modułów nie większa niż 12 kg/m2
• Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykonania zadania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Wraz z dokumentacją powykonawczą Wykonawca złoży wszystkie wymagane certyfikaty i atesty. Dokumenty - należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
• Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie inwestycji zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac montażowych, za ich zgodność z dokumentacją przetargową.
• Następstwa jakiegokolwiek błędu w pracach, spowodowanego przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia.
• W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP i odpowiednio zabezpieczyć wykonywanie prac. Wszelkie prace instalacyjne należy wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną.
• Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich prób i sprawdzeń a także pierwszego rozruchu tak aby oddać w pełni gotową instalację do użytkowania.
• Wykonawca w okresie gwarancji na montowane instalacje, wykona wszelkie przeglądy, naprawy objęte gwarancją, przeglądy gwarancyjne, koszty dojazdu itp. bezpłatnie na rzecz Zamawiającego. Obsługa gwarancyjna będzie pełniona w miejscu użytkowania instalacji.
• Wykonanie odpowiednich badań i pomiarów oraz sporządzenie protokołów niezbędnych do odbioru instalacji przez OSD - PGE Dystrybucja S.A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 315552,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część nr 2 – Chałupki Dębniańskie GOK, Piskorowice SP, Piskorowice GOK, Stare Miasto SP, Stare Miasto Biblioteka, Leżajsk Urząd Gminy

Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach:
1) Gminny Ośrodek Kultury w Chałupkach Dębniańskich o mocy 6,40 kWp
- rozbudowę istniejącej rozdzielnicy RG,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV,
- montaż falownika DC/AC,
- montaż rozdzielnicy RDC, wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku.
2) Szkoła Podstawowa w Piskorowicach o mocy 21,76 kWp
- rozbudowę istniejącej rozdzielnicy RG,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV,
- montaż falownika DC/AC,
- montaż rozdzielnicy RDC, wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku.
3) Gminny Ośrodek Kultury w Piskorowicach o mocy 8,32 kWp
- rozbudowę istniejącej rozdzielnicy RG,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV,
- montaż falownika DC/AC,
- montaż rozdzielnicy RDC, wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku.
4) Szkoła Podstawowa w Starym Mieście o mocy 29,44 kWp
- rozbudowę istniejącej rozdzielnicy RG,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV1, PV2
- montaż falownika DC/AC,
- montaż rozdzielnicy RDC1, RDC2 wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku.
5) Biblioteka w Starym Mieście o mocy 2,56 kWp
- rozbudowę istniejącej rozdzielnicy RG,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV,
- montaż falownika DC/AC,
- montaż rozdzielnicy RDC, wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku.
6) Budynek Urzędu Gminy w Leżajsku o mocy 12,80 kWp
- rozbudowę istniejącej rozdzielnicy RG,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV,
- montaż falownika DC/AC,
- montaż rozdzielnicy RDC, wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku.



Pozostałe wymagania:
• Dopuszcza się zastosowanie modułów fotowoltaicznych o większej mocy niż przyjęto w dokumentacji projektowej, Wykonawca oferujący zwiększenie mocy instalacji zobligowany jest do dostosowania mocy falownika z zachowaniem warunków: moc falownika nie mniejsza niż określona w dokumentacji projektowej oraz łączna moc modułów poszczególnych instalacji nie więcej niż 120% mocy falownika,
• Dopuszcza się zastosowanie modułów z gwarancją zachowania 80% mocy po 25 latach eksploatacji
• Dopuszcza się zastosowanie modułów z gwarancją na produkt 12 - lat
• Minimalne wymagania jakie musi spełnić moduł fotowoltaiczny to:
g) współczynnik temperaturowy Pmax mniejszy lub równy w wartości bezwzględnej 0,4 %/°C,
h) współczynnik wypełnienia FF większy lub równy 77,5%,
i) wytrzymałość mechaniczna na obciążenie śniegiem min. 5400 Pa,
j) rama aluminiowa,
k) szyba hartowana grubości min 3,2mm,
l) masa modułów nie większa niż 12 kg/m2
• Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykonania zadania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Wraz z dokumentacją powykonawczą Wykonawca złoży wszystkie wymagane certyfikaty i atesty. Dokumenty - należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
• Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie inwestycji zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac montażowych, za ich zgodność z dokumentacją przetargową.
• Następstwa jakiegokolwiek błędu w pracach, spowodowanego przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia.
• W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP i odpowiednio zabezpieczyć wykonywanie prac. Wszelkie prace instalacyjne należy wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną.
• Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich prób i sprawdzeń a także pierwszego rozruchu tak aby oddać w pełni gotową instalację do użytkowania.
• Wykonawca w okresie gwarancji na montowane instalacje, wykona wszelkie przeglądy, naprawy objęte gwarancją, przeglądy gwarancyjne, koszty dojazdu itp. bezpłatnie na rzecz Zamawiającego. Obsługa gwarancyjna będzie pełniona w miejscu użytkowania instalacji.
• Wykonanie odpowiednich badań i pomiarów oraz sporządzenie protokołów niezbędnych do odbioru instalacji przez OSD - PGE Dystrybucja S.A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 285713,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298274,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438626,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298274,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5871706119

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-874

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298274,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277708,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277708,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5871706119

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-874

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277708,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.