Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00111272/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "KOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: KOMAX
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071007834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Kęty
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komax@komax.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komax.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76563a49-a562-445a-b576-8b42086009a41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76563a49-a562-445a-b576-8b42086009a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PK/02/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 270600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych”.
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego i budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych” 32-650 Kęty, ul. Szpitalna 6, dz. nr 4734/1 Jednostka ewidencyjna: 121304_4 Kęty miasto, Obręb: 0007 Kęty Stare Miasto
2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Roboty ziemne i przygotowawcze, w tym ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami – 19,40 m3,
b) Roboty betonowe i żelbetowe, w tym ściany żelbetowe – 78,852 m2, schody żelbetowe – 57,03 m2,
c) montaż konstrukcji stalowych; balustrady – 35,74 m,
d) układanie płytek ceramicznych na podłogach i ścianach oraz wykonanie posadzek z żywic i wykładzin z tworzyw
sztucznych: okładziny kamienne – stopnie granitowe 28,083 m2, Posadzka podestów z płyt granitowych – 31,435 m2,
Posadzka podjazdu z płyt granitowych – 12,750 m2,
e) roboty izolacyjne; cokół budynku 8,645 m2,
f) roboty drogowe, chodnik – 35 m2,
g) rekultywacja terenu i zieleni, obsianie skarp na 50 m2.
h) Zaprojektowano posadowienie podjazdu dla osób niepełnosprawnych w sposób bezpośredni za pomocą ław
fundamentowych na głębokości min 1,0 m poniżej przyległego terenu na warstwie chudego betonu o gr. 10 cm. Zwierciadło
wód gruntowych stwierdzono poniżej poziomu posadowienia. Połączenie z istniejącymi schodami zewnętrznymi za pomocą
poduszki dylatacyjnej.
3) Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia opisano w dokumentacji projektowej oraz n/w dokumentach:
a) Projekt techniczny: projekt architektoniczno-budowlany - część opisowa, projekt budowlany – część rysunkowa,
b) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiOR),
c) Przedmiary robót,
d) Potwierdzenie złożenia przez Zamawiającego wniosku PB-2 – zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych z 14.01.2025r.,
Z uwagi na charakter inwestycji (obiekt administracyjny Cmentarza Komunalnego) i prowadzenie prac na czynnym obiekcie Zamawiający wymaga bezwzględnego zachowania wszelkich zasad bhp i ppoż., ochrony środowiska oraz prowadzenia prac w sposób odpowiednio zabezpieczony przed dostępem osób niepowołanych. Wszelkie prace związane z realizacją
przedmiotu umowy muszą być zorganizowane w taki sposób, aby nie zagrażały bezpieczeństwu personelu cmentarza oraz osób odwiedzających Cmentarz Komunalny i nie powodowały nadmiernych utrudnień w jego funkcjonowaniu. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia obiektu z użytkowania na czas prowadzenia robót. Obiekt Cmentarza Komunalnego czynny jest przez okres całego roku.
Wykonawca winien zaakceptować szereg wyłączeń związanych z realizacją robót na czynnym obiekcie. Wyłączenia (przerwy skutkujące brakiem możliwości realizacji robót) mogą wynosić nawet / co najmniej do 2 dni w każdym tygodniu kalendarzowym. Przerwy związane z koniecznością zapewnienia dotychczasowego funkcjonowania Cmentarza Komunalnego w szczególności wymagać będą od Wykonawcy:
a) Bezwzględnego zabezpieczenia całości wykonywanych robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, przepisami BHP i ppoż. oraz ich odgrodzeniu i oznakowaniu z uwzględnieniem obsługi Cmentarza komunalnego oraz całego wachlarza Klientów odwiedzających Cmentarz komunalny, w tym: osób niepełnosprawnych, osób starszych, małoletnich dzieci itp.,
którym należy zapewnić bezkolizyjne i bezpieczne poruszanie się na terenie Cmentarza Komunalnego,
b) Całkowite usunięcie z terenu Cmentarza Komunalnego sprzętu Wykonawcy oraz ewentualnych zmagazynowanych materiałów budowlanych, kruszyw itp.,
c) Odpowiednie uzgodnienie z Zamawiającym bieżących potrzeb Wykonawcy związanych z umiejscowieniem jego potencjałów technicznych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
d) Wcześniejsze uzgodnienie z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru inwestorskiego planowanych do realizacji prac – z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym,
e) Wcześniejszą sygnalizację ewentualnych problemów skutkujących koniecznością wyłączenia danego fragmentu z uwagi na planowane prowadzenie prac – wyłączenie możliwe będzie po uzyskaniu zgody Zamawiającego,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w złącznikach nr 8 - 11 do swz.
Uwaga: Przedmiary robót – uaktualniono w stosunku do postępowania nr PK/01/2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269982,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269982,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATYSZKOWICZ MAREK - P.P.H.U. "Mat-Marko"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491694261
7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 30
7.3.4) Miejscowość: Bulowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-652
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MATYSZKOWICZ MAREK - P.P.H.U. "Mat-Marko"
jakie przetargi wygrała firma
MATYSZKOWICZ MAREK - P.P.H.U. "Mat-Marko"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269982,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
MATYSZKOWICZ MAREK - P.P.H.U. "Mat-Marko"
ul. Świerkowa 30 32-652 Bulowice
Cena ofertowa brutto: 269 982,40 zł brutto
Cena ofertowa netto: 219 497,89 zł netto
Okres gwarancji jakości i rękojmi – 91 miesięcy
INNE PRZETARGI Z KĘT
- Zakup samochodu podzespołu poszukiwawczo - ratowniczego
- Przywrócenie właściwego funkcjonowania rowu przy ul. Kęckie Góry Południowe - etap II
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim" - II
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Dostosowanie budynku Przychodni w Lwówku Śląskim do potrzeb osób z niepełnosprawnościami obejmujące: remont ko. (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.