Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00099962/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Leżajsk w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Leżajsk w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35c3c5cd-d991-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001209/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów z terenu Gminy Leżajsk do szkół w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099962/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143986,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część numer 1 – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Biedaczowie”Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków):
I Giedlarowa II – (9 uczniów)
II Gwizdów (przy drodze) – (14 uczniów)
III Gwizdów Podlas (cmentarz) – (3 uczniów)
IV Gwizdów Podlas (na polach) – (14 uczniów)
V Gwizdów Podlas (krzyżówka) – (2 uczniów)
VI Gwizdów Podlas (na górce) – (2 uczniów)
VII Gwizdów Podlas (pod Zakąciem) – (3 uczniów)
VIII Biedaczów Olszyny – (8 uczniów)
IX Biedaczów Podkudłacz (stadion) – (5 uczniów)
X Biedaczów Podkudłacz (stara szkoła) – (6 uczniów)
XI Biedaczów – szkoła
Dowóz do szkoły: dowóz będzie się odbywał na jedną godzinę – jeden dowóz dziennie na godzinę 8:00 dwoma pojazdami przystosowanymi do przewozu łącznie co najmniej 68 osób (tj. 66 uczniów i 2 opiekunów).
Odwóz ze szkoły: dwa odwozy w ciągu dnia o dwóch różnych godzinach zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2021/2022.
Biedaczów (szkoła), Biedaczów Podkudłacz (stara szkoła), Biedaczów Podkudłacz (stadion), Biedaczów Olszyny, Gwizdów Podlas (pod Zakąciem), Gwizdów Podlas (na górce), Gwizdów Podlas (krzyżówka), Gwizdów Podlas (na polach), Gwizdów Podlas (cmentarz), Gwizdów (przy drodze), Giedlarowa II
Przewidywana liczba dowożonych uczniów do Szkoły Podstawowej w Biedaczowie wyniesie około 66.
Łączna ilość kilometrów dla usługi dziennej wyniesie około 69 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 22684,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część numer 2 – „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Giedlarowej”Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków):
I Giedlarowa III – (14 uczniów)
II Giedlarowa II – (37 uczniów)
III Giedlarowa – Dworczyna – (11 uczniów)
IV Giedlarowa – szkoła
Dowóz do szkoły: dowóz będzie się odbywał na różne godziny – dwa dowozy dziennie zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 40 osób (tj. 39 uczniów i 1 opiekun). Łączna przewidywana liczba dowożonych uczniów na tej trasie wyniesie około 62.
Odwóz ze szkoły: trzy odwozy w ciągu dnia o trzech różnych godzinach zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2021/2022.
Giedlarowa (szkoła), Giedlarowa – Dworczyna, Giedlarowa II, Giedlarowa III
Przewidywana liczba dowożonych uczniów do Zespołu Szkół w Giedlarowej wyniesie około 62.
Łączna ilość kilometrów dla usługi dziennej wyniesie około 60 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 26784,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część numer 3 – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Starym Mieście”Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków w miejscowości Przychojec):
I Przychojec – szkoła – (2 uczniów)
II Przychojec – Górka – (4 uczniów)
III Stare Miasto – szkoła
Dowóz do szkoły: dowóz będzie się odbywał na jedną godzinę – jeden dowóz dziennie na godzinę 8:00 jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 7 osób (tj. 6 uczniów i 1 opiekun).
Odwóz ze szkoły: jeden odwóz w ciągu dnia zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2021/2022.
Stare Miasto – szkoła, Przychojec – Górka, Przychojec – szkoła
Przewidywana liczba dowożonych uczniów do Szkoły Podstawowej w Starym Mieście wyniesie około 6.
Łączna ilość kilometrów dla usługi dziennej wyniesie około 10 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 4243,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część numer 4 – „Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Piskorowicach”Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków):
I Rzuchów Osiedle – (5 uczniów)
II Rzuchów – przystanek – (15 uczniów)
III Piskorowice – szkoła – (wysiadają uczniowie z przystanku I i II)
IV Paluchy – (3 uczniów)
V Piskorowice Igloopol – (14 uczniów)
VI Piskorowice – Chałupki – Pastwisko – (12 uczniów)
VII Piskorowice Chałupki – (11 uczniów)
III Piskorowice – szkoła
Dowóz do szkoły: dowóz będzie się odbywał na jedną godzinę – jeden dowóz dziennie na godzinę 8:00 jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 41 osób (tj. 40 uczniów i 1 opiekun). Łączna przewidywana liczba dowożonych uczniów na tej trasie wyniesie około 60 (tj. 20 uczniów – przystanek I - II i 40 uczniów – przystanek IV,V,VI,VII).
Odwóz ze szkoły: trzy odwozy w ciągu dnia o trzech różnych godzinach zgodnie
z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2021/2022.
Piskorowice szkoła, Rzuchów przystanek, Rzuchów Osiedle, Piskorowice szkoła, Piskorowice – Chałupki – Pastwisko, Piskorowice – Chałupki, Paluchy, Piskorowice – Igloopol
Przewidywana liczba dowożonych uczniów do Szkoły Podstawowej w Piskorowicach wyniesie około 60.
Łączna ilość kilometrów dla usługi dziennej wyniesie około 76 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 35364,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część numer 5 – „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Brzózie Królewskiej”Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków – cała trasa została podzielona na trasy A, B, C)
1) Trasa A
I Maleniska (szkoła) – (18 uczniów)
II Iglopol – (2 uczniów)
VI Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1145) – (15 uczniów)
VIII Brzóza Królewska (DPS ) – (10 uczniów)
IX Brzóza Królewska – szkoła
2) Trasa B
III Hucisko (Siuzdaki) – (4 uczniów)
IV Brzóza Królewska (Flisy) – (5 uczniów)
V Brzóza Królewska IV – (17 uczniów)
VI Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1145) – (11 uczniów)
VII Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1050) – (9 uczniów)
IX Brzóza Królewska – szkoła
3) Trasa C
I Maleniska (szkoła) – (10 uczniów)
VI Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1145) – (8 uczniów)
VII Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1050) – (4 uczniów)
VIII Brzóza Królewska (DPS) – (15 uczniów)
IX Brzóza Królewska – szkoła
Dowóz do szkoły: dowóz będzie się odbywał na różne godziny – trzy dowozy dziennie tj. na trasie A i trasie B dowóz będzie się odbywał na godzinę 7:30 a na trasie C na godzinę 8:25.
Na trasie A dowóz będzie się odbywał jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 46 osób (tj. 45 uczniów i 1 opiekun).
Na trasie B dowóz będzie się odbywał jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 47 osób (tj. 46 uczniów i 1 opiekun).
Dowóz na trasie C będzie się odbywał jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 38 osób (tj. 37 uczniów i 1 opiekun).
Odwóz ze szkoły: trzy odwozy w ciągu dnia o trzech różnych godzinach zgodnie
z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2021/2022.
Trasa A: Brzóza Królewska – szkoła, Brzóza Królewska (DPS), Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1145), Iglopol, Maleniska (szkoła)
Trasa B: Brzóza Królewska – szkoła, Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1050), Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1145), Brzóza Królewska IV, Brzóza Królewska (Flisy), Hucisko (Siuzdaki)
Trasa C: Brzóza Królewska – szkoła, Brzóza Królewska (DPS), Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1050), Brzóza Królewska (w rejonie domu nr 1145), Maleniska (szkoła)
Przewidywana liczba dowożonych uczniów do Zespołu Szkół w Brzózie Królewskiej wyniesie około 128.
Łączna ilość kilometrów dla usługi dziennej wyniesie około 68 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 47782,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Część numer 6 – „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Wierzawicach”Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków):
I Wierzawice (koło spichlerza) – (9 uczniów)
II Wierzawice – szkoła
Dowóz do szkoły: dowóz będzie się odbywał na jedną godzinę – jeden dowóz dziennie na godzinę 7:30 jednym pojazdem przystosowanym do przewozu co najmniej 10 osób (tj. 9 uczniów i 1 opiekun).
Odwóz ze szkoły: jeden odwóz w ciągu dnia zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2021/2022.
Wierzawice – szkoła, Wierzawice (koło spichlerza)
Przewidywana liczba dowożonych uczniów do Zespołu Szkół w Wierzawicach wyniesie około 9.
Łączna ilość kilometrów dla usługi dziennej wyniesie około 10 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 7128,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatny Przewóz Osób Maria Dyrda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8151062138
7.3.4) Miejscowość: Żołynia – Bikówka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-110
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatny Przewóz Osób Maria Dyrda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8151062138
7.3.4) Miejscowość: Żołynia – Bikówka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-110
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Leżajsku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161551608
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Leżajsku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161551608
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Leżajsku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161551608
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Leżajsku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161551608
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1246R Kuryłówka - Tarnogród (gr. pow.) w km 0+009,84 - 8+870 łączącej województwo podkarpackie i lubelskie"
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1259R Gniewczyna (gr. pow.) - Grodzisko - Giedlarowa
- Dostawa pasków, odczynników i materiałów zużywalnych z zakresu analityki ogólnej do oceny właściwości fizyko-chemicznych i osadów moczu do analizatora URISCAN SUPER+ ORAZ PLUSCOPE
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LEŻAJSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w Wierzawicach - żłobek oraz klub seniora
- Remont zabytkowej kapliczki w Brzózie Królewskiej
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA, ROZSYPANIE, WBUDOWANIE, WYRÓWNANIE I UWAŁOWANIE ŻWIRU, TŁUCZNIA,DESTRUKTU I KRUSZYWA BETONOWEGO DLA GMINY STANISŁAWÓW W 2024 ROKU
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
- Wycieczka do Krakowa
- Dostawa kamienia wapiennego
- Świadczenie usługi transportowej uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle V-XII 2024
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.