eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo Iławeckie › Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowościach Pieszkowo, Wągniki i Wągródka.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowościach Pieszkowo, Wągniki i Wągródka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓROWO IŁAWECKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897611322

1.5.8.) Numer faksu: 897611530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uggorowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowościach Pieszkowo, Wągniki i Wągródka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9379946-d6a1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016564/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowościach Pieszkowo, Wągniki i Wągródka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gorowoilaweckie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorowoilaweckie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa regulamin Platformy (dostępny pod adresem: https://platformazakupowa.pl strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców (dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy,określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Górowo Iławeckie, ul. Tadeusza Kościuszki 17, 11-220 Górowo Iławeckie, tel. 89 761 13 22, e-mail: sekretariat@uggorowo.pl.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@uggorowo.pl. Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie procedur związanych z udzielaniem niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą PZP”.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie
wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.271.1.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Kanalizacja sanitarna oraz oczyszczalnia ścieków w m. Pieszkowo gm. Górowo Iławeckie:

Ogólna charakterystyka oczyszczalni ścieków
1. Krata i zbiornik wyrównawczy (obiekt nr 2)
1.1 Charakterystyka obiektu.
Zbiornik wyrównawczy jest zbiornikiem radialnym zamkniętym o średnicy wewnętrznej Dw = 7,00 m i średnicy zewnętrznej Dz = 7,60m. Głębokość projektowanego osadnika wynosi hs = 3,00m z miejscowym zagłębieniem hl=0,80m
Grubość ścian - 30cm, powierzchnia zabudowy zbiornika wynosi Fz = 45,34m2. Pojemność osadnika wynosi Vp = 117,96 m3
Kubatura Vk = 168.96 m3.
2. Zbiornik SBR (obiekt nr 3)
2.1 Charakterystyka obiektu.
Zbiornik SBR jest zbiornikiem zamkniętym owalnym o kształcie w rzucie opartym na prostokącie z krótszymi bokami w kształcie półokręgów o średnicy 3,0m.
Zewnętrzna długość zbiornika wynosi: 3,0+6,5+3,0 = 12,50m
Zewnętrzna szerokość zbiornika wynosi 6,0m
Głębokość projektowanego osadnika wynosi hs = 3,60m z miejscowym zagłębieniem w kształcie prostokątnej studzienki o wymiarach 1,3x0,70 m i głębokości 0,40m.
Powierzchnia zabudowy osadnika wynosi Fz = 79,02 m2.
Pojemność osadnika wynosi Vp = 243,22 m3
Kubatura Vk = 337.92 m3.
Grubość ścian - 35cm.
Grubość płyty dennej - 40cm
Grubość płyty stropowej - 25cm

3. Zbiornik osadu nadmiernego (obiekt nr 6)

3.1 Charakterystyka obiektu.
Zbiornik wyrównawczy jest zbiornikiem radialnym zamkniętym o średnicy wewnętrznej Dw = 3,00 m i średnicy zewnętrznej Dz = 3,60m.
Głębokość projektowanego osadnika wynosi hs = 4,00m z miejscowym zagłębieniem hl=0,40m
Grubość ścian - 30cm
Powierzchnia zabudowy zbiornika wynosi Fz = 10,17m2.
Pojemność osadnika wynosi Vp = 29,26 m3
Kubatura Vk = 51.07 m3.

4. Budynek techniczno-socjalny ze składem osadu (Ob. 8 i 9)
4.1. Ogólna charakterystyka budynku
Budynek techniczno-socjalny (obiekt nr 8) wraz ze składem osadu (obiekt nr 9), będzie jednym z obiektów technologicznych zaprojektowanych na terenie oczyszczalni ścieków w m. Pieszkowo.
Budynek jednokondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony ze stromym dachem o dwóch wysokościach.
Dach dwuspadowy o spadku 170 pokryty blachą dachówkową powlekaną na pełnym deskowaniu.
W budynku zaprojektowano pomieszczenia techniczno-socjalno oraz technologiczne (zgodnie z zestawieniem przedstawionym w dalszej części opracowania).
Konstrukcja budynku tradycyjna murowana z elementami żelbetowymi (płyta stropowa, wieńce, podciągi, ławy fundamentowe itp.). Na część budynku o funkcji techniczno-socjalnej wraz ze stacją odwadniania i magazynem PIX-u przewidziano termoizolację przegród zewnętrznych.
Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem ekstrudowanym gr. 20cm, ścian fundamentowych styrodurem lub styropianem ekstradowanym gr. 12cm oraz ocieplenie stropu żelbetowego wełną mineralną gr. 30 cm. Przegrody budowlane budynku spełniają Wymagania izolacyjności cieplnej i inne wymagania związane z oszczędnością energii od 1.01.2017 r.
Zaprojektowano dwa wejścia. Jedno wejście prowadzi przez przedsionek do części biurowej, dyspozytorni oraz szatni odzieży czystej, drugie wejście prowadzi poprzez skład osadu i stację odwadniania do szatni odzieży brudnej. Zewnętrzne schody są osłonięte przed opadami atmosferycznymi daszkiem z poliwęglanu nad jednym wejściem i wydłużonych dachem przedsionka zewnętrznego nad drugim wejściem.
4.2. Dane dotyczące obiektu.
ilość kondygnacji: 1
Powierzchnia zabudowy i kubatura:
Powierzchnia użytkowa 142,43m2
Powierzchnia zabudowy 171,14m2
Kubatura: 801,50 m3
Długość budynku 22,09 m
Szerokość budynku 7,90 i 7,50 m

Ogólna charakterystyka kanalizacji sanitarnej

1. Sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur:
" PP, SN8, śr. 160mm, L= 1014,10 m
" PP, SN10, śr. 160mm, L= 69,60 m
" PP, SN8, śr. 200mm, L= 1393,80 m
" PP, SN10, śr. 200mm, L= 485.80 m
2. Przyłącza kanalizacji grawitacyjnej z rur /koszty niekwalifikowalne/ :
" PP, SN8, śr. 160mm, L= 929,20 m
" PP, SN8, śr. 200mm, L= 114,20 m
3. Kanalizacja sanitarna tłoczna z rur:
" PE100RC+, SDR 17, PN10, śr. 110mm, L=1523,80 m
" PE100RC+, SDR 17, PN10, śr. 125mm, L= 600,60 m
" PE100RC+, SDR 17, PN10, śr. 160mm, L= 1,70 m
4. Pompownia ścieków P-1 w zbiorniku z polimerobetonu o śr. 1.5m i H=4.97m wyposażonej w 2 pompy zatapialne o zakresie pracy każdej pompy:
Q=7.17 - 69.7 m3/h; H=3.23 - 25.3 m z pełnym wyposażeniem technologicznym i orurowaniem ze stali nierdzewnej
Dn 80 mm i automatyką - 1 kpl.
5. Pompownia ścieków P-2 w zbiorniku z polimerobetonu o śr. 2.0m i H=4.00m wyposażonej w 2 pompy zatapialne o zakresie pracy każdej pompy:
Q=7.17 - 69.7 m3/h; H=3.23 - 25.3 m z pełnym wyposażeniem technologicznym i orurowaniem ze stali nierdzewnej
Dn 80 mm i automatyką -1 kpl.
6. Pompownia ścieków P-3 w zbiorniku z polimerobetonu o śr. 1.5m i H=4.64m wyposażona w 2 pompy zatapialne o zakresie pracy każdej pompy:
Q=7.17 - 69.7 m3/h; H=3.23 - 25.3 m z pełnym wyposażeniem technologicznym i orurowaniem ze stali nierdzewnej Dn 80 mm i automatyką -1 kpl.

Wykopy ręczne i mechaniczne w gruncie kat. III.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45262300-4 - Betonowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Oczyszczalnia i kanalizacja Wągniki

LOKALIZACJA INWESTYCJI
obręb 0049 Wągniki, jedn. ewid. 280105_2 Górowo Iławeckie - gmina

SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ
Rury PVC-U typ SN8 o śr. 200 mm - 536,6m
Studnia kanalizacyjna żelbetowa o śr. 1200 mm - 28 kpl
Wykopy w gruncie kat. I-III - 100 % ; wykonywane mechanicznie 100%; o ścianach szalowanych. W cenie robót ziemnych należy uwzględnić ewentualne odwodnienie wykopów. W cenie robót należy uwzględnić uporządkowanie terenu posesji po wykonaniu robót budowlanych.
Odtworzenie nawierzchni dróg żwirowych, asfaltowych oraz betonowych. W cenie robót należy ująć koszty zajęcia pasa drogowego oraz nadzoru gestorów sieci, jak i nadzoru geologicznego.

SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ CIŚNIENIOWEJ
Rury PE100 SDR17 PN10 dn90mm - 20,0m
Przepompownia sieciowa ścieków z kratą koszową i żurawikiem- 1kpl.
Studnia rozprężna - 1kpl.
Wykopy w gruncie kat. I-III - 100 % ; wykonywane mechanicznie 100%; o ścianach szalowanych. W cenie robót ziemnych należy uwzględnić odwodnienie wykopów.
Przy przepompowni Ps1 szalunki w postaci grodzic stalowych i odwodnienie wykopów igłofiltrami.
OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW
Zintegrowany zbiornik oczyszczalni ścieków - 1 kpl.
Wylot ścieków oczyszczonych - 1 kpl.
Wykopy w gruncie kat. I-III - 100 % ; wykonywane mechanicznie 100%; o ścianach szalowanych. W cenie robót ziemnych należy uwzględnić odwodnienie wykopów.
Przy oczyszczalni ścieków szalunki w postaci grodzic stalowych i odwodnienie wykopów igłofiltrami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45262300-4 - Betonowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Kanalizacja sanitarna Wągródka

LOKALIZACJA INWESTYCJI
obręb nr 0050-Wągródka, obręb nr 0049-Wągniki, gmina Górowo Iławeckie.
KANALIZACJA SANITARNA GRAWITACYJNA
Rury PVC-U typ SN8 o śr. 200 mm - 674,2m
Rury PVC-U typ SN8 o śr. 160 mm - 213 m
Studnia kanalizacyjna żelbetowa o śr. 1200 mm - 37 kpl
Studnia kanalizacyjna z tworzywa sztucznego z kaskadami o śr. 425 mm - 11 kpl
Wykopy w gruncie kat. IV - 100 % ; wykonywane mechanicznie (90%) i ręcznie (10%) o ścianach szalowanych. W cenie robót ziemnych należy uwzględnić ewentualne odwodnienie wykopów. W cenie robót należy uwzględnić uporządkowanie terenu posesji po wykonaniu robót budowlanych. Rzędne gór studni oraz posadowienia odcinków od budynku do najbliższej studni dostosować do rzędnych rzeczywistych w terenie.
Odtworzenie nawierzchni dróg gruntowych, asfaltowych oraz betonowych. W cenie robót należy ująć koszty zajęcia pasa drogowego oraz nadzoru gestorów sieci, jak i nadzoru geologicznego.

KANALIZACJA SANITARNA CIŚNIENIOWA
Rury PE100 RC SDR17 PN10 dn 90 mm - 1685,5 m, w tym: 1516,3 m przewiertem sterowanym
Przepompownia sieciowa ścieków z żurawikiem- 1kpl.
Studnia rozprężna - 1 kpl.
Studnia odpowietrzająca - 1 kpl.
Studnia odwadniająca - 1 kpl.
Wykopy w gruncie kat. I-III - 100 % ; wykonywane mechanicznie (90%) i ręcznie (10%) o ścianach szalowanych. W cenie robót ziemnych należy uwzględnić odwodnienie wykopów. Komory przewiertów co 90-100m.
Teren przepompowni ogrodzić i zagospodarować kostką betonową wraz z nasadzeniami. W ogrodzeniu wykonać bramę i furtkę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45262300-4 - Betonowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Część I - Kanalizacja sanitarna oraz oczyszczalnia ścieków w m. Pieszkowo
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Określenie warunku:
Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż – 2.000.000,00 zł,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Określenie warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a) wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o wartości min. 2.000.000,00 zł brutto.
c) posiada kadrę zdolną do realizacji zamówienia tj. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi: w niżej wymienionych specjalnościach:
- konstrukcyjno – budowlanej;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- elektrycznej i elektroenergetycznej;
- drogowej,

2.2. Część II - Oczyszczalnia i kanalizacja Wągniki
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Określenie warunku:
Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż – 500.000,00 zł,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Określenie warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a) wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o wartości min. 500.000,00 zł brutto.
c) posiada kadrę zdolną do realizacji zamówienia tj. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi: w niżej wymienionych specjalnościach:
- konstrukcyjno – budowlanej;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- elektrycznej i elektroenergetycznej;

2.3. Część III - Kanalizacja sanitarna – Wągródka

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Określenie warunku:
Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Określenie warunku:
Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż – 500.000,00 zł,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Określenie warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a) wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie kanalizacji sanitarnej o wartości min. 500.000,00 zł brutto.
c) posiada kadrę zdolną do realizacji zamówienia tj. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi: w niżej wymienionych specjalnościach:
- konstrukcyjno – budowlanej;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- elektrycznej i elektroenergetycznej;

3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 7 do SWZ;
4) Wykaz osób skierowanych do realizacji zadania oraz dokumentów potwierdzających odpowiednie przygotowanie zawodowe kierownika budowy i kierowników odpowiednich branż wraz z zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 8) t.j. w specjalnościach:
- konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- elektrycznej i elektroenergetycznej;
- drogowej. (jeśli dotyczy)
5) Kopia polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł, dotyczy części I lub 500.000 zł dotyczy części II i III

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych) za każdą część zamówienia;
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Bartoszycach  nr rachunku 18 8855 0004 2003 0013 0015 0005 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania RIZ.271.1.7.2022 – część ……….”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem Nr 5 - projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-08 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorowoilaweckie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-08 13:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.