Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00084083/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
- 2022/BZP 00088901/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doświetlenie przejść dla pieszych ulic gminnych na terenie Dzielnicy Praga-Południe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doświetlenie przejść dla pieszych ulic gminnych na terenie Dzielnicy Praga-Południe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be41057b-9bb9-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019968/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Wykonanie doświatlenia przejść dla pieszych na terenie dzielnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084083/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/9/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Doświetlenie przejść dla pieszych ulic gminnych na terenie Dzielnicy Praga-Południe.
2. Zakres prac obejmuje:
wykonanie dokumentacji projektowej zgodnej z wytycznymi ZDM Warszawa,
montaż słupów oświetleniowych,
wykonanie odcinków kabla oświetleniowego,
montaż szaf sterowniczych doświetlenia,
każdorazowe uruchomienie i włączenie do czynnej instalacji,
odtworzenie nawierzchni po wykonanych pracach,
inne prace zlecone przez Zamawiającego na instalacji oświetlenia ulicznego,
wykonanie dokumentacji powykonawczej, zgodnej z wytycznymi ZDM Warszawa,
przekazanie wykonanej instalacji do eksploatacji ZDM Warszawa.
UWAGA!
Prace będą prowadzone pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego i firmy konserwującej oświetlenie uliczne, wyłonionej przez Zarząd Dróg Miejskich.
Prace projektowe oraz budowlane doświetlenia każdego z przejść dla pieszych muszą uzyskać wstępną akceptację przedstawiciela firmy konserwacyjnej ZDM, a następnie przedstawiciela Zamawiającego.
Wszystkie zdemontowane elementy instalacji będą utylizowane po uzgodnieniu z firmą konserwacyjną .
Wykonywane prace powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Wyroby stosowane do montażu powinny być nowe (nieużywane).
3. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają: dokumentacja projektowa załącznik nr 12 do SWZ – oraz program funkcjonalno-użytkowy oraz załącznik 10 do SWZ.
4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy to roboty związane m in: roboty demontażowe, wywóz i utylizacja instalacji oświetleniowych, montaż latarń oświetlenia ulicznego, podłączanie przewodów elektrycznych oraz roboty pomontażowe i wykonywanie pomiarów elektrycznych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regionalna Agencja Poszanowania Energii Warszawa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5252542625
7.3.3) Ulica: Modlińska 61 lok. 209
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-199
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REGIONALNA AGENCJA POSZANOWANIA ENERGII WARSZAWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REGIONALNA AGENCJA POSZANOWANIA ENERGII WARSZAWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188190,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-24INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa nowej hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie
- "Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie""
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Remont 2 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz 18 01 09 z Terenowej Stacji WCKiK w Szczecinie
- Roboty budowlano instalacyjne w pomieszczeniach biurowych Centrum Fizyki Teoretycznej PAN oraz wykonanie prac instalacyjnych (...)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Op dok proj wr z uzy dec ZRID d zad p: Rozb dr gm K580319-1 - ul. Nad Gróbką na od pom ul. Szk w Rze i ul. Kr w Krze wr z bud łądr gm K580319-1 - ul N Gró z dr gmK580320-1 - ul Kol- D Pr wr z u d ZRID
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Przebudowa drogi gminnej nr 040565C wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pieńki Królewskie"
- Przebudowa drogi gminnej nr 107003G w zakresie wykonania chodnika odcinek 76 m wraz z przejściem dla pieszych, ul. Marcowa w miejscowosci Rybno.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Huculskiej w Częstochowie na odcinku ul. Lwowskiej do ul. Koniecpolskiej
- Poprawa BRD na sugerowanych przejściach dla pieszych na terenie Rejonu Gniezno w woj. wielkopolskim
- Rozbudowa drogi gminnej "Pniaki" w km od 0+010,00 do 2+068,00 w miejscowości Klecza Dolna, Gmina Wadowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.