Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122793/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii
Województwa Łódzkiego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380827452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 122
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-145
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 6319848
1.5.8.) Numer faksu: 42 6319848
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych TechnologiiWojewództwa Łódzkiego w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-723726e8-ea12-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067726/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Akademia Programowania i Multumediów oraz Akademia Kulinarna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122793/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP/XI.3.1/02
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 437317 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli oraz szkoleń dla innych uczestników projektu - słuchaczy w ramach realizacji projektu „Akademia Programowania i Multimediów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- zgodnie ze szczegółowym opisem określonym w pkt I OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego) odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez Wykonawcę.
5.4. Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
5.5. Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń
5.6. Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.
5.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 176133,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli w ramach realizacji projektu „Akademia Programowania i Multimediów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- zgodnie z pkt II OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego) odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez Wykonawcę.
5.4. Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
5.5. Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń
5.6. Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.
5.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 16433,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli oraz szkoleń dla innych uczestników projektu - słuchaczy w ramach realizacji projektu „Akademia Kulinarna” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- zgodnie z pkt III OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego) odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez Wykonawcę.
5.4. Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
5.5. Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń
5.6. Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.
5.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 165250 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń SEP dla słuchaczy kierunków technik programista, technik fotografii i multimediów oraz kucharz oraz 20 nauczycieli zatrudnionych w Zespole w ramach realizacji projektów: „Akademia Programowania i Multimediów” i „Akademia kulinarna” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 zgodnie z pkt IV OPZ( Załącznik nr 1 do SWZ)
Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego) odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez Wykonawcę.
5.4. Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
5.5. Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń
5.6. Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.
5.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 79300 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KM Studio Marcin Ślifirski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721563286
7.3.3) Ulica: Piotrkowska 125
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-430
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część 2 zamówienia nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla jednostek garnizonu łódzkiego
- "Wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi"
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2024 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z prawem opcji
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia casco jachtów i OC użytkownika oraz ubezpieczenie pojazdów Uniwersytetu Łódzkiego
- Umowa ramowa na sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali i budynków stanowiących zasób Gminy Miasta Łódź.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z egzaminem UDT
- Wyk. usł. poleg. na usł. szkol.-szkol. cert. "Belbin Cert. Coach Młodz. (BCCM)" wraz z zakup. licen. narzędzi diagn. dla naucz./specj. ds. doradz. zawod. w szk. prac. z młodz. i doros. (rodz./ opiek)
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 13 części z zakresu: Microsoft oraz PostgreSQL dla pracowników Centrum Informatyki w Opolu.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń kursowych dla osadzonych przebywających w Areszcie Śledczym w Lublinie
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.