eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii
Województwa Łódzkiego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380827452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 122

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-145

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 6319848

1.5.8.) Numer faksu: 42 6319848

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.nowoczesnaszkola.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii
Województwa Łódzkiego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-723726e8-ea12-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067726/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi szkoleniowe dla nauczycieli i słuchaczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Akademia Programowania i Multumediów oraz Akademia Kulinarna

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122793/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP/XI.3.1/02

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 437317 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli oraz szkoleń dla innych uczestników projektu - słuchaczy w ramach realizacji projektu „Akademia Programowania i Multimediów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- zgodnie ze szczegółowym opisem określonym w pkt I OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego) odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez Wykonawcę.
5.4. Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
5.5. Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń
5.6. Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.
5.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 176133,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli w ramach realizacji projektu „Akademia Programowania i Multimediów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- zgodnie z pkt II OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego) odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez Wykonawcę.
5.4. Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
5.5. Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń
5.6. Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.
5.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 16433,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń dla nauczycieli oraz szkoleń dla innych uczestników projektu - słuchaczy w ramach realizacji projektu „Akademia Kulinarna” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- zgodnie z pkt III OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego) odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez Wykonawcę.
5.4. Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
5.5. Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń
5.6. Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.
5.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 165250 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń SEP dla słuchaczy kierunków technik programista, technik fotografii i multimediów oraz kucharz oraz 20 nauczycieli zatrudnionych w Zespole w ramach realizacji projektów: „Akademia Programowania i Multimediów” i „Akademia kulinarna” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 zgodnie z pkt IV OPZ
( Załącznik nr 1 do SWZ)
Szkolenia odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Łodzi stacjonarnie, z zastrzeżeniem, że na żądanie Zamawiającego (w pełni w gestii Zamawiającego) odbywać się będą zdalnie na bezpłatnej platformie szkoleniowej, zabezpieczonej przez Wykonawcę.
5.4. Szkolenia odbywać się będą w dniach tygodnia wskazanych w OPZ ( Załącznik nr 1 do SWZ)
5.5. Z odbytych szkoleń słuchacze otrzymują zaświadczenia i certyfikaty wystawiane przez Wykonawcę- zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych szkoleń
5.6. Przez 1 godzinę szkoleniową (1 h) rozumie się 60 min.
5.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320), tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymogów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 79300 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KM Studio Marcin Ślifirski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721563286

7.3.3) Ulica: Piotrkowska 125

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-430

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 2 zamówienia nie została złożona żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.