eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › sprzedaż i dostawy: produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
sprzedaż i dostawy: produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO RABKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491971074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Orkana 49

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko-rabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rabka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-771f6bcc-c4c6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

sprzedaż i dostawy: produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze roślinne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-771f6bcc-c4c6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048806/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawy art. mleczarskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141349

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.08.TP.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zad. nr 1: Mleko 2% luz. op. Max 10 L/ : 6500 L, Mleko 2% op. 0,9 - 1,0 L/ : 2300 L, Śmietana 18% op. 380g-450g : kg 1480,Kefir kubki op. 380g-450g : 390 kg ,Masło 200g, ( zawartość tłuszczu min. 82% )12950 szt ,Twaróg tłusty (niezmielony) 860 kg ,Twaróg półtłusty (niezmielony) 2680 kg ,Jogurt naturalny 2% op.380g-450g : 590 kg,Jogurt naturalny 2% 150g : 4200 szt,Ser Edamski 45% :665 kg ,Ser "Gouda" 45% : 195 kG, Ser "Salami" 40% : 875 kg .Szczegóły zamówienia w zał.nr 3.1. do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 281168,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zad. nr 2: Jogurt "Jogobella" 150g: 4131 szt ,Serek homogenizowany"Miechów" /150 g:380 szt, Ser topiony "Hochland" zegar/ 150-250 g: 470 kg ,Ser topiony w plasterkach"Hochland" /150-250g: 415 kg ,Ser "Hochland-Fetikos" do sałatek /200-400 g: 32 kg, Mleko w proszku pełne : 760 kg ,Margaryna bielska "Palma" 250g: 3880 szt ,Margaryna "Śniadaniowa" 400-600 g: 16 kg ,Oliwa z oliwek 0,9-1L: 47 L, M,leko słodz.puszkowe / masa krówkowa/ 0,5-1,0 L: 265 L , Olej spożywczy 0,9- 1 L, słonecznikowy: 112 L. Szczegóły zamówienia w zał.nr 3.2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 207016,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył oświadczenia
o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył oświadczenia
o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.