eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuczno › Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Tuczno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Tuczno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 6

1.5.2.) Miejscowość: Tuczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-640

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tuczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Tuczno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0e619f7-c271-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055565/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa i modernizacja dróg wewnętrznych na osiedlu w miejscowości Tuczno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132217/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PDE.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 1 – Zaprojektowanie i budowa ulicy Tulipanowej wraz z włączeniem do ulicy Wolności.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu budowy i modernizacji czterech dróg gminnych na terenie miejscowości Tuczno w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”.
1) Przedmiotem zamówienia jest :
 opracowanie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego – w oparciu o obowiązujące przepisy,
 wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez wybranego wykonawcę robót.
Podstawą opracowania dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych są Programy funkcjonalno–użytkowe będące załącznikami do niniejszej SWZ.
Dla każdej części zamówienia i każdego zadania został opracowany odrębny Program Funkcjonalno – Użytkowy.
Wykonawca przy opracowaniu dokumentacji projektowej uwzględni wymagania wynikające z niżej wyszczególnionych dokumentów stosowanych w następującej kolejności:
- programu funkcjonalno-użytkowego,
- decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego ( w załączeniu ),
- pozyskanych przez wykonawcę decyzji i uzgodnień.
Wykonawca w ramach opracowania dokumentacji projektowej winien opracować dla każdego zadania :
 projekt budowlany,
 opinię geotechniczną,
 projekty wykonawcze branżowe uwzględniające konieczność przebudowy i zabezpieczenia infrastruktury technicznej kolidującej z przedmiotową inwestycją,
 projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót - zgodnie z obowiązującymi przepisami i uzyskanie jej zatwierdzenia przez Zarządcę Ruchu,
 projekt stałej organizacji ruchu - zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzeniem projektu przez Zarządcę Ruchu,
 przedmiar robót,
 specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ( dalej STWiORB ),
 operat wodnoprawny,
 informacje dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
oraz uzyskać decyzje zezwalające na wykonanie wszystkich robót objętych projektem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1561128 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 2 – Zaprojektowanie i budowa ulic Wrzosowej, Makowej i Fiołkowej wraz z włączeniem do ulicy Wolności.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu budowy i modernizacji czterech dróg gminnych na terenie miejscowości Tuczno w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”.
1) Przedmiotem zamówienia jest :
 opracowanie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego – w oparciu o obowiązujące przepisy,
 wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez wybranego wykonawcę robót.
Podstawą opracowania dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych są Programy funkcjonalno–użytkowe będące załącznikami do niniejszej SWZ.
Dla każdej części zamówienia i każdego zadania został opracowany odrębny Program Funkcjonalno – Użytkowy.
Wykonawca przy opracowaniu dokumentacji projektowej uwzględni wymagania wynikające z niżej wyszczególnionych dokumentów stosowanych w następującej kolejności:
- programu funkcjonalno-użytkowego,
- decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego ( w załączeniu ),
- pozyskanych przez wykonawcę decyzji i uzgodnień.
Wykonawca w ramach opracowania dokumentacji projektowej winien opracować dla każdego zadania :
 projekt budowlany,
 opinię geotechniczną,
 projekty wykonawcze branżowe uwzględniające konieczność przebudowy i zabezpieczenia infrastruktury technicznej kolidującej z przedmiotową inwestycją,
 projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót - zgodnie z obowiązującymi przepisami i uzyskanie jej zatwierdzenia przez Zarządcę Ruchu,
 projekt stałej organizacji ruchu - zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzeniem projektu przez Zarządcę Ruchu,
 przedmiar robót,
 specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ( dalej STWiORB ),
 operat wodnoprawny,
 informacje dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
oraz uzyskać decyzje zezwalające na wykonanie wszystkich robót objętych projektem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1561128 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 16.05.2022r do godziny 11:00 złożono jedną ofertę, której cena znacznie przekracza wielkość środków finansowych, jakie może Zamawiający na realizację tego zamówienia przeznaczyć.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5021116,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5021116,54 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do dnia 16.05.2022r do godziny 11:00 złożono jedną ofertę, której cena znacznie przekracza wielkość środków finansowych, jakie może Zamawiający na realizację tego zamówienia przeznaczyć.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5013898,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5013898,59 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.