eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzy¿ów › Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1938 R Po³omia - Glinik Charzewski w m. Po³omia".



Og³oszenie z dnia 2021-08-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1938 R Po³omia - Glinik Charzewski w m. Po³omia”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY ZARZ¡D DRÓG W STRZY¯OWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370488207

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. £ukasiewicza 33

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Strzy¿ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 2761932

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@strzyzow.un.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.pzd.strzyzowski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

wykonywanie obowi±zków zarz±dcy dróg powiatowych w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1938 R Po³omia - Glinik Charzewski w m. Po³omia”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6049c99a-063e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00160630

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00012086/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1938 R Po³omia - Glinik Charzewski w m. Po³omia”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.pzd.strzyzowski.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków w komunikacji elektronicznej
https://epuap.gov.pl/wps/portal
https://miniportal.uzp.gov.pl/
pzd@strzyzow.un.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków
w komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami, za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ .
3. Wszelka korespondencja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, w tym sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz dokumentów innych ni¿ w Rozdziale VIII pkt 1, odbywa siê przy u¿yciu poczty elektronicznej, na adres zamawiaj±cego: pzd@strzyzow.un.pl
4. Wykonawca musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja UzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf oraz Instrukcjach ePUAP dostêpnych na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal .
6. Maksymalny rozmiar plików w przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
7. Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na ePUAP.
8. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, inne ni¿ okre¶lone w Rozdziale VIII pkt 1 sk³adane s± przez Wykonawcê e-mailem na adres zamawiaj±cego pzd@strzyzow.un.pl . W tytule wiadomo¶ci zamawiaj±cy zaleca wskazanie znaku postêpowania: PZD.261.11.2021. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452
z pó¼n. zm.) oraz z rozporz±dzeniu Ministra Przedsiêbiorczo¶ci i Technologii z dnia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z pó¼n. zm.).
9. Za datê przekazania dokumentów, o których mowa w pkt 8 przyjmuje siê datê ich wp³ywu na adres poczty elektronicznej zamawiaj±cego: pzd@strzyzow.un.pl .
10. W przypadku wniesienia odwo³ania, odwo³uj±cy przesy³a kopiê odwo³ania zamawiaj±cemu poczt± elektroniczn± – na adres: pzd@strzyzow.un.pl .

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Powiatowy Zarz±d Dróg w Strzy¿owie reprezentowany przez Dyrektora Powiatowego Zarz±d Dróg w Strzy¿owie z siedzib± ul. £ukasiewicza 33, 38-100 Strzy¿ów , tel./ fax. 17 27 61 932, e-mail: pzd@strzyzow.un.pl
b) Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Zarz±dzie Dróg w Strzy¿owie, ul. £ukasiewicza 33,
38-100 Strzy¿ów jest. adw. Jakub Curzytek, tel. 692 616 480, e-mail: kancelaria@adwokatcurzytek.pl.
c) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia klasycznego prowadzonym w trybie podstawowym.
d) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z pó¼n. zm.) dalej „ustawa „pzp”.
e) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakoñczania postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
f) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
g) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) Posiadaj± Pañstwo:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych *
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) Nie przys³uguje Pañstwu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.261.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu pn.: „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1938 R Po³omia - Glinik Charzewski w m. Po³omia” na d³ugo¶ci 677 mb. Zakres prac obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne i rozbiórkowe, przebudowê przepustów pod koron± drogi
z zabezpieczeniem wlotów i wylotów brukiem kamiennym na betonie, frezowanie istniej±cej nawierzchni z pozostawieniem destruktu, wykonanie dolnej podbudowy metod± remiksingu g³êbokiego na zimno, wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa ³amanego 0-31,5, wykonanie warstwy wi±¿±cej i ¶cieralnej z MMA, uzupe³nienie zjazdów i poboczy, odmulanie rowów. Szczegó³owy zakres robót okre¶la przedmiar robót, wzór kosztorysu ofertowego oraz STWiORB, które stanowi± za³±czniki do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane bêd± wy³±cznie oferty nie odrzucone oraz gdy wykonawca nie bêdzie podlega³ wykluczeniu
z postêpowania.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê ni¿ej opisanymi kryteriami oceny ofert:
cena – 60%,
gwarancja i rêkojmia – 40 %.
OFEROWANA CENA – waga kryterium = 60%
Maksymalna ilo¶æ mo¿liwych do uzyskania punktów w kryterium cena :
PC = 60% x 100 = 60 pkt,
1.Oferta z najni¿sz± oferowan± cen± „Cmin ” otrzymuje: n = 100 pkt
2.Ka¿da inna oferta „Cbadana ” otrzymuje ilo¶æ punktów wynikaj±c± z wyliczenia wg wzoru:
n badana = [Cmin : Cbadana] x 100 = ..... pkt
Ilo¶æ punktów w kryterium wyliczyæ wg wzoru: PC = 0,60 x n badana
gdzie:
PC – punktacja w kryterium ceny
n – ilo¶æ punktów w ramach kryterium ceny
100 – wspó³czynnik sta³y,
cmin – oferta z najni¿sz± cen± spo¶ród ofert nieodrzuconych
cbadana – cena oferty badanej,
OFEROWANA GWARANCJA I RÊKOJMIA - waga kryterium = 40 %
Uwaga!
1. Minimalny okres gwarancji i rêkojmi nie podlegaj±cy punktacji wynosi 60 miesiêcy czyli oferta
z 60 miesiêcznym okresem gwarancji i rêkojmi uzyskuje 0 pkt.
2. Maksymalna d³ugo¶æ okresu gwarancji i rêkojmi podlegaj±ca punktacji wynosi 12 miesi±ce przy czym ³±czny okres gwarancji i rêkojmi wynosi 72 miesi±ce.
3. Oferta z najd³u¿szym okresem gwarancji i rêkojmi / 60 miesiêcy wymagane przez Zamawiaj±cego
i 12 miesi±ce podlegaj±ce ocenie otrzymuje maksymalnie 40 pkt./
4. Oferta z proponowanym okresem gwarancji i rêkojmi ponad 72 miesiêcy bêdzie oceniana jako oferta
z 72 miesiêcznym okresem gwarancji i rêkojmi.

Maksymalna ilo¶æ mo¿liwych do uzyskania punktów w kryterium gwarancja i rêkojmia :
PGR = 40 % x 100 = 40 pkt
1.Oferta z najd³u¿szym okresem gwarancji i rêkojmi „GR max ” otrzymuje: n = 100 pkt
2.Ka¿da inna oferta „GR badana ” otrzymuje ilo¶æ punktów wynikaj±c± z wyliczenia wg wzoru:
n badana = [GRbadana-60miesiecy: GRmax-60 miesiêcy] x 100 = ..... pkt
Ilo¶æ punktów w kryterium wyliczyæ wg wzoru: PGR = 0,40 x n badana
gdzie
PGR – punktacja w kryterium gwarancja i rêkojmia
n – ilo¶æ punktów w ramach kryterium
100 – wspó³czynnik sta³y,
GR max – oferta z najd³u¿szym okresem gwarancji i rêkojmi
GR badana –d³ugo¶æ okresu gwarancji i rêkojmi oferty badanej,
£±czna ilo¶æ punktów P = PC + PGR
gdzie:
P – punkty przyznane ³±cznie badanej ofercie w kryterium ceny oraz gwarancji i rêkojmi,
PC – punkty przyznane w kryterium ceny,
PGR – punkty przyznane w kryterium gwarancji i rêkojmi.
3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki udzia³u w postêpowaniu oraz otrzyma najwiêksz± liczbê punktów wyliczon± jako suma punktów, zgodnie z w/w kryteriami oceny.

4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê
z najni¿sz± cen±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagañ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy w prowadzonym postêpowaniu nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego . Ocena wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych wstêpnych o¶wiadczeñ do oferty.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy w prowadzonym postêpowaniu nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu. Ocena wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych wstêpnych o¶wiadczeñ do oferty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy okre¶la kwotê wadium w wysoko¶ci: 6 000,00 z³ ( s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych)
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
2.1 pieni±dzu,
2.2 porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej,
z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
2.3 gwarancjach bankowych,
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310)
3 Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy oprocentowany wskazany przez Zamawiaj±cego: BGK O/Rzeszów nr 22 1130 1105 0005 2488 1420 0002. Zamawiaj±cy nie dopuszcza z³o¿enia wadium w walucie innej ni¿ z³oty polski.
4 Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium
w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne, w przypadku uznania rachunku zamawiaj±cego (wp³yw na konto Zamawiaj±cego).
5 W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczeñ, powinny byæ one bezwarunkowe, nieodwo³alne i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem. W zwi±zku ze stanem zagro¿enia epidemicznego COVID – 19 Zamawiaj±cy uzna wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w postaci dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym Gwaranta lub podpisem zaufanym. Dokument wadium wniesionego w takiej postaci nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu sk³adania ofert na adres poczty elektronicznej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1.
4. Je¿eli oferta Wykonawców, o których mowa w ust. 1, zosta³a wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia.
6. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub wiêcej Wykonawców ka¿dy z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108-111 ustawy. Wykonawcy powinni wspólnie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112. Ka¿dy z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie musi z³o¿yæ dokumenty wymagane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa art.108 ust.1 i art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy pzp.
7. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z ustanowionym pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmiany postanowieñ zawartej umowy w zakresie:
2. Zmiany w umowie mog± dotyczyæ:
- zmiany terminu wykonania zamówienia,
- zmiany ilo¶ci robót budowlanych,
- zmiany wynagrodzenia Wykonawcy,
- zmiana w zakresie podwykonawstwa,
- zmian rozwi±zañ technicznych lub technologicznych,
- zmian sposobu wykonania zamówienia,
- zmiany producenta materia³ów budowlanych, urz±dzeñ,
- zmiany wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych,
- zmiany kierownika robót.
3. Zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy jest mo¿liwa poprzez przed³u¿enie terminów w przypadku:
- przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego
- dzia³añ si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owej, strajki generalne lub lokalne), wyst±pienia nieprzewidzianych okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych realizacjê kontraktu poprzez specyfikê sytuacji spo³eczno-gospodarczej wywo³anej np. pandemi± COVID-19 na obszarze Polski, maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ,
- wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych a w szczególno¶ci z powodu niskich temperatur w dzieñ lub w nocy z powodu wyst±pienia zmarzliny gruntu lub z powodu intensywnych opadów deszczu– fakty te musz± mieæ charakter ci±g³y i byæ potwierdzone przez inspektora nadzoru.
- wyst±pienia wad dokumentacji projektowej skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonania zmian
w dokumentacji projektowej,
- wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, udzielenie zamówieñ dodatkowych. które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy,
4. W przedstawionych w ust. 3 przypadkach wyst±pienie opó¼nieñ lub wstrzymania realizacji, strony mog± ustaliæ nowe terminy realizacji robót i rozliczenia koñcowego, z tym, ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia równy bêdzie okresowi przerwy, postoju lub okresowi niezbêdnemu do wykonania robót nieprzewidzianych w przedmiarze robót.
5. W przypadku konieczno¶ci zmiany terminu realizacji umowy Wykonawca zobowi±zany jest wyst±piæ
z wnioskiem do Zamawiaj±cego. Wniosek powinien zawieraæ szczegó³owe uzasadnienie zmiany terminu.
6. Zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty poprzez przed³u¿enie terminu zakoñczenia robót w przypadku:
- zamian technologicznych – o ile s± korzystne dla Zamawiaj±cego i spowodowane s± w szczególno¶ci:
a) pojawianiem siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót;
b) pojawienie siê nowszej technologii wykonania i zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
- odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy,
- odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy,
w szczególno¶ci napotkania nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji,
7. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± uprzedniej pisemnej akceptacji stron przez umocowanych do tego przedstawicieli obu stron i je¿eli dotycz± one istotnych zmian umowy musz± byæ sporz±dzone w formie pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami skompresowana do jednego pliku archiwum . zip za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.