Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00123688/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu medycznego dla Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o. o. oraz dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. dr nauk medycznych Radzimira Śmigielskiego Sp. z o. o. w Skwierzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 0957428410
1.5.8.) Numer faksu: 0957428411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-miedzyrzecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/starostwo/org/starostwo/postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu medycznego dla Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o. o. oraz dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. dr nauk medycznych Radzimira Śmigielskiego Sp. z o. o. w Skwierzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-552e15e0-ead1-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006458/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu medycznego dla Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o. o. oraz dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. dr nauk medycznych Radzimira Śmigielskiego Sp. z o. o. w Skwierzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123688/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy: ES.272.12.2021.PL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 460885,7 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednokopułowa lampa operacyjna bezcieniowa statywowa.4.5.3.) Główny kod CPV: 31524110-9 - Lampy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 22001,4 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Medyczny kompresor powietrza4.5.3.) Główny kod CPV: 42120000-6 - Pompy i sprężarki
4.5.5.) Wartość części: 15500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitor operacyjny laparoskopowy FULL HD - 1 zestaw4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 27777 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podnośnik transportowo – kąpielowy do codziennej pielęgnacji pacjentów4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 31888 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konsola do sterowania uchwytem wielofunkcyjnym do zastosowania w ortopedii- wiertarka ( 1 zestaw).4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 78596,3 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sterylizator parowy 6 STE4.5.3.) Główny kod CPV: 33191100-6 - Urządzenia sterylizujące
4.5.5.) Wartość części: 289000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stacja uzdatniania wody4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 23900 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Pracowni Endoskopii - 2024
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-11/24
- Modernizacja i poprawa funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia
- Zakup ambulansu transportowego - podniesienie jakości i dostępności do świadczeń medycznych Szpitala w Sieradzu w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS na 2024 rok"
- Zakup i dostawa materiałów do sterylizacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.