Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00147747/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja muzealiów należących do zbioru Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu – Zmiana sposobu prezentacji prac malarskich autorstwa Andrzeja Strumiłły
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.pisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_piski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja muzealiów należących do zbioru Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu – Zmiana sposobu prezentacji prac malarskich autorstwa Andrzeja Strumiłły2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b1c7928-fb78-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003113/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Konserwacja zbiorów muzealnych (Muzeum K.I. Gałczyńskiego w Praniu)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt LT-PL-5R-374 pn. „The cultural heritage says about us/Świadczy o nas dziedzictwo kulturowe”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147747/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29438,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację 30 prac malarskich autorstwa Andrzeja Strumiłły. W zakres konserwacji wchodzą:
1. Wykonanie dokumentacji fotograficznej przed przystąpieniem do prac konserwatorskich.
2. Dezynfekcja zbioru w komorze fumigacyjnej z tlenkiem etylenu.
3. Oczyszczenie obiektów z kurzu i zabrudzeń ruchomych.
4. Zmiana sposobu prezentacji, w tym:
- zaopatrzenie szyb w folie z filtrem UV i fachowe zawieszenie,
- profesjonalne konserwatorskie oprawienie prac z użyciem klejów naturalnych i materiałów bezkwasowych z rezerwą alkaliczną (przy ewentualnym wykorzystaniu istniejących ram drewnianych),
5. Poświadczenie wykonania konsultacji z dyplomowanym konserwatorem papieru w sprawie użytych materiałów i sposobu oprawy każdej z 30 prac,
6. Wykonanie i przekazanie dokumentacji konserwatorskiej w formie pisemnej (3 egzemplarze) i formie elektronicznej (2 egzemplarz na płycie CD/DVD),
7. Zwrot obiektów po konserwacji ,
8. Przeniesienie istniejących numerów inwentarzowych i innych na obiekty zabytkowe (jeśli to będzie możliwe) lub na opakowania, w których będą przechowywane.
Szczegółowy wykaz obiektów przeznaczonych do konserwacji znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79971000-1 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze
79971100-2 - Usługi introligatorskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28799,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28799,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28799,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rewars Adam Nóżka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222978861
7.3.3) Ulica: ul. Nowy Służewiec 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-699
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28799,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Zakup i dostawa kaniul - elektrod do termolezji
- Modernizacja stropodachu nad prac. CT oraz modernizacja prac. i pomieszczeń pomocniczych w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pt: "Doposażenie i adaptacja pomieszczeń SOR"
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Żorach oraz czynności wykonywane przez pracownika gospodarczego w siedzibie Sądu Rejonowego w Żorach
- Konserwacja i renowacja barokowej Kaplicy Różańcowej p.w. Matki Boskiej Bolesnej w Bukowie
- Usługa sukcesywnych wymian taśm w przenośnikach taśmowych w sortowni i kompostowni wraz z dostawą taśm do ZUOK "Orli Staw"
- Przeglądy techniczne, konserwacja i serwis systemów PPOŻ zlokalizowanych w obiektach Muzeum Sztuki w Łodzi
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery myśliwskiej w Nadleśnictwie Lutówko w roku gospodarczym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.