Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00152340/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00153216/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00159861/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Centrum Badań i Rozwoju Nowoczesnych Technologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej we Wrzesni
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300669432
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Września
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatpcez@wrzesnia.powiat.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcez.oswiata-wrzesnia.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159853
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00152340
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp. Zmiana Umowy
wymaga dla swojej ważności zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w specyfikacji warunków zamówienia,
tj. jeżeli wybrana oferta prowadziłaby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11
marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,
3. Strony dopuszczają możliwość zmian Umowy w zakresie terminu przewidzianego na zakończenie dostaw i montażu:
1) w przypadku wstrzymania prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
2) w przypadku wystąpienia siły wyższej,
3) gdy zjawiska pogodowe uniemożliwiające montaż instalacji, w tym w szczególności: długotrwałe ciągłe opady deszczu,
opady śniegu, temperatura poniżej 0oC powodująca oblodzenie i utrzymujące się ośnieżenie miejsc montażu instalacji,
temperatura poniżej -5oC w miejscu montażu instalacji - stosownie do okresu trwania przeszkody.
4. Strony dopuszczają możliwość zmian:
1) w zakresie wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w
zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). W takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie
odpowiednio zmienione przy uwzględnieniu zapłaconych przed zmianą części wynagrodzenia;
2) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub
techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania
Umowy zgodnie z zapisami dokumentacji postępowania lub wprowadzenie tych zmian jest korzystne dla Zamawiającego;
3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu
Umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron;
4) Siła wyższa może obejmować wyjątkowe zdarzenia i okoliczności wymienione poniżej, ale bez ograniczania się do nich, a
w szczególności:
wojna, działania wojenne, inwazja,
terroryzm, rewolucja, wojna domowa, powstanie, przewrót wojskowy lub cywilny,
bunt, niepokoje, zamieszki, strajki, spowodowane przez osoby inne, niż personel Wykonawcy lub Podwykonawcy,
klęski żywiołowe takie jak na przykład trzęsienia ziemi, huragan, tajfun, powodzie, niezwykłe mrozy, stan epidemii lub
zagrożenia epidemiologicznego.
5. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 454 ust. 1ustawy Pzp:
1) zmiana danych teleadresowych, z zastrzeżeniem rygoru, o którym mowa w § 14 ust. 3 Umowy;
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
3) zmiana danych rejestrowych,
4) zmiana będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy
6. Strona, która występuje z propozycją zmiany Umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką
zmianę.
7. Wszelkie zmiany Umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy, pod rygorem
nieważności.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp. Zmiana Umowy
wymaga dla swojej ważności zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony dopuszczają możliwość zmian Umowy w zakresie terminu przewidzianego na zakończenie dostaw i montażu:
1) w przypadku wstrzymania prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
2) w przypadku wystąpienia siły wyższej,
3) gdy zjawiska pogodowe uniemożliwiające montaż instalacji, w tym w szczególności: długotrwałe ciągłe opady deszczu,
opady śniegu, temperatura poniżej 0oC powodująca oblodzenie i utrzymujące się ośnieżenie miejsc montażu instalacji,
temperatura poniżej -5oC w miejscu montażu instalacji - stosownie do okresu trwania przeszkody.
3. Strony dopuszczają możliwość zmian:
1) w zakresie wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w
zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). W takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie
odpowiednio zmienione przy uwzględnieniu zapłaconych przed zmianą części wynagrodzenia;
2) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub
techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania
Umowy zgodnie z zapisami dokumentacji postępowania lub wprowadzenie tych zmian jest korzystne dla Zamawiającego;
3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu
Umowy lub świadczenia jednej lub obu Stron;
4) Siła wyższa może obejmować wyjątkowe zdarzenia i okoliczności wymienione poniżej, ale bez ograniczania się do nich, a
w szczególności:
wojna, działania wojenne, inwazja,
terroryzm, rewolucja, wojna domowa, powstanie, przewrót wojskowy lub cywilny,
bunt, niepokoje, zamieszki, strajki, spowodowane przez osoby inne, niż personel Wykonawcy lub Podwykonawcy,
klęski żywiołowe takie jak na przykład trzęsienia ziemi, huragan, tajfun, powodzie, niezwykłe mrozy, stan epidemii lub
zagrożenia epidemiologicznego.
4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 454 ust. 1ustawy Pzp:
1) zmiana danych teleadresowych, z zastrzeżeniem rygoru, o którym mowa w § 14 ust. 3 Umowy;
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
3) zmiana danych rejestrowych,
4) zmiana będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy
5. Strona, która występuje z propozycją zmiany Umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką
zmianę.
6. Wszelkie zmiany Umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy, pod rygorem
nieważności.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- "Odtworzenie dwóch mostków w zabytkowym parku im. marszałka Józefa Piłsudskiego we Wrześni" w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Dostawa zestawu do zabiegów operacyjnych
- Naprawa pokrycia dachowego na budynku magazynowym we Wrześni przy ul. Leśnej 10
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W PRZEMYŚLU
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych
- Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.
- Budowa doświetlenia przejść dla pieszych przy ul. Mareckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.