eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czelad¼ › ¦wiadczenie us³ug odbioru, transportu i przechowywania zw³ok oraz wykonywania sekcji zw³ok pacjentów zmar³ych w Powiatowym Zespole Zak³adów Opieki Zdrowotnej.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2023-03-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug odbioru, transportu i przechowywania zw³ok oraz wykonywania sekcji zw³ok pacjentów zmar³ych w Powiatowym Zespole Zak³adów Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowy Zespól Zak³adów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278209300

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 40

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czelad¼

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 731 22 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzzoz.bedzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.pzzoz.bedzin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug odbioru, transportu i przechowywania zw³ok oraz wykonywania sekcji zw³ok pacjentów zmar³ych w Powiatowym Zespole Zak³adów Opieki Zdrowotnej.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-67863181-cfa3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00159820

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00115706/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug odbioru, transportu i przechowywania zw³ok oraz wykonywania sekcji zw³ok pacjentów zmar³ych w Powiatowym Zespole Zak³adów Opieki Zdrowotnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzzoz

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, o¶wiadczeñ, wniosków, dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu na wezwanie
Zamawiaj±cego oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie poprzez platformê zakupow±:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzzoz z u¿yciem formularza Wy¶lij wiadomo¶æ dostêpnego na stronie dotycz±cej
postêpowania (UWAGA: formularz Wy¶lij wiadomo¶æ nie s³u¿y do sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open
Nexus Sp. z o.o. (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Oferta musi byæ sporz±dzona pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób uprawnionych do sk³adania o¶wiadczeñ woli w
imieniu Wykonawcy, tj. osobê (osoby) reprezentuj±c± Wykonawcê, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub osobê (osoby) upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy. Pod pojêciem „sporz±dzenia oferty w formie elektronicznej” Zamawiaj±cy rozumie dostarczenie pliku cyfrowego w formacie, o którym mowa w pkt. 9 bez wzglêdu na sposób jego stworzenia (wygenerowany plik cyfrowy lub skan).
4. Zaleca siê, aby podpis elektroniczny zawiera³ znacznik czasu oraz dane umo¿liwiaj±ce weryfikacjê w³a¶ciwo¶ci podpisu po wyga¶niêciu certyfikatu.
5. Zamawiaj±cy zaleca:
- z³o¿enie dokumentów w formie elektronicznej w formacie.pdf z podpisem elektronicznym osadzonym wewn±trz pliku (tzw. PAdES).
W przypadku podpisania pliku podpisem zewnêtrznym (tzw. XAdES) konieczne jest wys³anie pary plików: pliku podpisanego i pliku
zawieraj±cego podpis;
- podczas podpisywania plików stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1;
- aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem
integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
6. W przypadku kompresji (pakowania) plików ka¿de o¶wiadczenie, dokument nale¿y opatrzyæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpisanie folderu skompresowanego bêdzie traktowane przez zamawiaj±cego jako podpisanie ka¿dego spakowanego dokumentu. Jest to równoznaczne z po¶wiadczeniem przez wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich
elektronicznych kopii dokumentów zawartych w tym pliku, z wyj±tkiem kopii po¶wiadczonych odpowiednio przez innego wykonawcê ubiegaj±cego siê wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcê.
7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku przesy³ania przez Wykonawcê dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone s± wy³±cznie formaty danych wskazane w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich
plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
8. Wykonawca sk³ada ofertê zgodnie z instrukcj±, o której mowa w czê¶ci XI pkt. 6 SWZ na https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzzoz.
9. Zalecane formaty przesy³anych danych: .pdf, .xlsx, .docx. Do danych zawieraj±cych dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub
multimedialne dopuszcza siê:.txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv; .xml.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informujê, ¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowy Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej z siedzib± w Czeladzi, ul. Szpitalna 40.
• Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ za pomoc± adresu e-mail: iod@pzzoz.bedzin.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „¦wiadczenie us³ug odbioru, transportu i przechowywania zw³ok oraz wykonywania sekcji zw³ok pacjentów zmar³ych w Powiatowym Zespole Zak³adów Opieki Zdrowotnej” prowadzonym w trybie art. 275 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
• dane udostêpnione przez Pana/Pani± mog± byæ udostêpniane osobom uprawnionym na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci art. 18 oraz art. 74 ust.1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm);
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• W przypadku wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, okres przechowywania danych:
- zgodnie z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217) - 5 lat od pocz±tku roku nastêpuj±cego po roku obrotowym;
- nie d³u¿ej ni¿ 10 lat licz±c od koñca roku kalendarzowego, w którym zakoñczono umowê dla celów ustalania lub dochodzenia przez Zamawiaj±cego roszczeñ cywilnoprawnych w ramach prowadzonej dzia³alno¶ci, a tak¿e obrony przed takimi roszczeniami;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ Publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
• konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
• Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZA.381.14.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug odbioru, transportu i przechowywania zw³ok oraz wykonywania sekcji zw³ok pacjentów zmar³ych w Powiatowym Zespole Zak³adów Opieki Zdrowotnej.
Us³uga bêdzie ¶wiadczona z ni¿ej wymienionych placówkach PZZOZ:
- Szpital, ul. Ma³achowskiego 12, 42-500 Bêdzin,
- Szpital, ul. Szpitalna 40, 41-250 Czelad¼.
Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego co do realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y przedstawione w:
Za³±czniku nr 2 do SWZ, nr 4 do SWZ, nr 5 do SWZ oraz we wzorze umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98370000-7 - Us³ugi pogrzebowe i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33940000-1 - Sprzêt i artyku³y do transportu i przechowywania zw³ok

33942000-5 - ¦rodki transportu zw³ok

60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

85112000-7 - Dodatkowe us³ugi szpitalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zakres us³ug polegaæ bêdzie na powtórzeniu podobnych us³ug, co w zamówieniu podstawowym i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp zostanie udzielone na warunkach okre¶lonych w ustawie Pzp w trybie zamówienia z wolnej rêki.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie kryteriów okre¶lonych w SWZ oraz ich wag. W
trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za poni¿sze kryterium wed³ug nastêpuj±cych
zasad

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Czê¶ci VII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
2.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ w wysoko¶ci: 370 000,00 z³ (s³ownie: trzysta siedemdziesi±t tysiêcy z³otych 00/100) lub dla walut obcych na kwotê w wysoko¶ci równowa¿nej liczonej wed³ug ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych og³oszonego przez NBP obowi±zuj±cego w dniu, w którym opublikowano og³oszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
2.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
2.4.1 Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia przedmiotowy warunek, w sytuacji wykazania przez Wykonawcê, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie lub wykonuje zamówienia polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug odbioru, transportu i przechowywania zw³ok oraz wykonywania sekcji zw³ok na rzecz podmiotu leczniczego, o warto¶ci ³±cznej minimum 360 000,00 z³ brutto, którego nale¿yte wykonanie zosta³o potwierdzone przez podmiot, na rzecz którego by³y wykonane, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku dotycz±cego do¶wiadczenia;
2.4.2 Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia przedmiotowy warunek, w sytuacji wykazania przez Wykonawcê, ¿e dysponuje minimum jedn± (1) osob±, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania sekcji zw³ok, tzn. lekarza posiadaj±cego specjalizacjê patomorfologa lub lekarza medycyny s±dowej;
2.4.3 Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia przedmiotowy warunek, w sytuacji wykazania przez Wykonawcê, ¿e dysponuje minimum 4 pojazdami przystosowanymi do przewozu zw³ok spe³niaj±cymi warunki wymagane obowi±zuj±cym prawem, wyposa¿onymi w kapsu³y do transportu zw³ok zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleñ i za¶wiadczeñ na przewóz zw³ok i szcz±tków ludzkich (Dz. U z 2007 r., nr 249, poz. 1866), celem zapewnienia ci±g³o¶ci us³ugi transportu, tak¿e w przypadku awarii, zdarzeñ drogowych i/lub losowych;
2.4.4 Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje pomieszczeniami do przechowywania zw³ok spe³niaj±cymi wymagania przewidziane w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2011 r. w sprawie sposobu przechowywania zw³ok i szcz±tków (Dz. U. z 2011, nr 75, poz. 405), w których ilo¶æ pojedynczych stanowisk do przechowywania zw³ok bêdzie wynosi³a minimum sze¶æ (6).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty nastêpuj±cych dokumentów:
1. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
2. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub podpisem osobistym).
Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez
upe³nomocnionego.
3. O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
W przypadku powo³ywania siê przez Wykonawcê na potencja³ podmiotu trzeciego, celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada podmiot udostêpniaj±cy zasoby;
4. Formularz Oferty wg. wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ. Do przygotowania oferty zaleca siê wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w Formularzu Oferty.
5. Formularz asortymentowo-cenowy – wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. O¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ z³o¿enia takiego o¶wiadczenia na druku formularza oferty - vide pkt. 11 formularza oferty (Za³±cznik nr 1 do SWZ) – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe: nie dotyczy
8. Zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci lub sytuacji innych podmiotów - wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ - je¶li dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w czê¶ci VIII pkt. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców, celem potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wskazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ z³o¿enia takiego o¶wiadczenia na druku formularza oferty - vide pkt. 11 formularza oferty (Za³±cznik nr 1 do SWZ)
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umów oraz warunki ich wprowadzenia okre¶laj± wzory umów Za³±cznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-12 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzzoz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.