Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00213950/01 - Wynik z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na rozbiórce 5 zbiorników na gnojowicę, zlokalizowane na działkach nr 131/39 i 131/40 obr Pyrzyce 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bronowicka 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-012
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.szczecin@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa, wsparcie rolnictwa, aktywna polityka rolna oraz rozwój obszarów wiejskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na rozbiórce 5 zbiorników na gnojowicę, zlokalizowane na działkach nr 131/39 i 131/40 obr Pyrzyce 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16891d86-cec4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081830/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Demontaż zbiorników na gnojowicę, zlokalizowanych na dz. 131/34 obr. Pyrzyce 3
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale12 SWZ - https://kowr.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale12 SWZ - https://kowr.eb2b.com.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarty w rozdziale 24 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarty w rozdziale 24 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZC.WOP.260.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest całkowita rozbiórka 5 zbiorników na gnojowicę zlokalizowanych na działkach nr 131/39 i 131/40 obr. Pyrzyce 3, pow. pyrzycki, będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie, wraz z usunięciem gruzu i odpadów oraz uporządkowaniem i wyrównaniem terenu po rozbiórce.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1) Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Posiadane przez w/w kierownika uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2687 z późn. zm.) oraz aktualnie obowiązującym -rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1646 z późn. zm.), które pozwalać będą na pełnienie określonych funkcji w zakresie objętym umową.
2) Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną związaną z przedmiotem zamówienia (rozbiórka) o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto, związaną z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na rozbiórce budynku lub budowli, z użyciem palnika tlenowego, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały należycie wykonane, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane; a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w następującej wysokości: 2100,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące sto złotych brutto).Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:
a) w pieniądzu - wpłaca się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Szczecinie w banku BGK O/Szczecin na konto nr 44 1130 1176 0022 2115 5820 0002 z adnotacją: „Wadium – na rozbiórkę 5 sztuk zbiorników na gnojowicę”, lub w inny sposób identyfikujący postępowanie, w sposób niebudzący wątpliwości, przed upływem terminu składania ofert,
b) w innej formie niż w pieniądzu - wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej. Wadium w formie niepieniężnej musi zostać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę.
Szczegółowe informacje w rozdziale 13 SWZ,
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, które szczegółowo zostały wymienione w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących – załącznik nr 10 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy https://kowr.eb2b.com.pl/. Ofertę należy sporządzić w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-17
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie
- Dostawa wyposażenia punktu kancelaryjnego
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KRWI KONTROLNEJ I ROZTWORÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU DO WYKONYWANIA BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH
- Wykaszanie traw i chwastów na nieruchomościach będących w Zasobie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie w 2023 r.
- "Wykonanie zabiegów ochrony czynnej w wybranych rezerwatach przyrody z woj. Zachodniopomorskiego w podziale na części"
- Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z branży zarządzania
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu piwnic, odwodnienia oraz zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z koniecznym utwardzeniem terenu
- Wykonanie ogrodzenia Przedszkola Samorządowego oraz Szkoły Podstawowej nr 2 w Strykowie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Goleszów - sołectwo Dzięgielów
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ I ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKACH ZAMAWIAJĄCEGO PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 121 W ŁODZI
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz malowanie elewacji budynku Delegatury Mazowieckiego Oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia w Radomiu
- Malowanie klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku OSP, ul. Długa 10 w Tarnowskich Górach
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.